Hyväksyisitkö miehellesi satunnaisen pilven polton?
Kommentit (65)
En sitä enkä mitään muitakaan huumeita. Eniten kyllä ihmettelisin, miten olen mennyt naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka katsoo tarvitsevansa pilveä.
Tässä perheessä ei pilviä tarvita eikä muitakaan huumeita. Kyllä elämä on tarpeeksi mukavaa ja vaivatonta ilman sellaisia ongelmiakin. Ei kumpikaan hyväksyttäisi eikä kovin hyvä malli ole lapsille niissä perheissä missä hyväksytään, ihmettelen teitä joista se ei ole niin mitään.
Olen myös entisen ammattini puolesta nähnyt mihin sekin voi johtaa pahimmillaan, en suosittele.
Tottahan toki pikku tötsyt kuuluu viikonloppuun. Pirillä maantaina viikko käyntiin ellei muuten luomi nouse
Hyväksyn ihan säännöllisen. En erityisesti pidä tavasta, mutta jos hyväksyisin vain täydellisen miehen kumppanikseni, olisin vanhapiika. Ja joku pieni osa minusta pitää sitä raggarimaisella tavalla coolina, että mies polttelee. Varmaan joku sisänen teinini :P
En hyväksyisi, kuten en muitakaan laittomuuksia. Ennen exältä hyväksyin. Ja se huume pilasi perhe-elämämme. Enää en eläisi ihmisen kanssa, joka ei kestä itseään tai elämäänsä selvinpäin.
Hyväksyisin, jos se vain pysyisi satunnaisena.
Poliisi-ilmoitus ja putkaan joutaisi!
Joo hyväksyn. Polttelee viikonloppuisin, ei juo. Viina on elimistölle pahempi myrkky ja addiktoivampi kuin kannabis. Ihan WHO:n tilasto.
Jos se ei olisi laitonta, niin olisi ok, jos polttelisi satunnaisesti jossain muualla, kotiini en sitä hajua haluaisi. Mutta laittomuus tuo vielä sen lisäongelman, että huonolla tuurilla jäisi kiinni ja silloin seuraukset koskisivat koko perhettä, ei vain miestä itseään. En haluaisi olla liitettynä poliisitutkintaan mistään syystä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:18"]
Joo hyväksyn. Polttelee viikonloppuisin, ei juo. Viina on elimistölle pahempi myrkky ja addiktoivampi kuin kannabis. Ihan WHO:n tilasto.
[/quote]
...joo-o, väite ei ikävä kyllä pidä paikkaansa.
Kannabis ei todellakaan ole terveellistä, vaan se altistaa psykoosille. Poltelkaa vaan kannabista, jos haluatte päänne lopullisesti sekaisin, sekaisin, sekaisin... Eipä tässä muuta, tämänhän tietää jo onneksi kaikki 8-luokkalaisetkin, osa pössyttelijöistä ei vain halua myöntää huumeaddiktiotaan ja hakee täällä Vauva-palstallakin hyväksyntää epäterveelle ja laittomalle harrastukselleen.
No miksenhyväksyisi? Pilven polton kieltäminen mieheltäni olis sama kun kieltäsin hengittämisen. Kaikkee sitä kyselläänkin..
Olen hyväksynyt. Ei mies kotona polttele eikä kovin useinkaan, jokusen kerran vuodessa.
Ei mua haittaa jos se on käärinyt illaksi jointin, istuu parvekkeella ja nauttii hetken omissa oloissaan ja rentoutuu. Ei vaikuta häneen millään tapaa negatiivisesti joten antaa mennä. Parempi se, kuin että menis aski röökiä päivässä, se vasta epäterveellistä olis! Ja ällöttävää!
En hyväksyisi, mutta ei mies sellaista ikinä edes yrittäisi tehdä.
Hyväksyisin. Parempi pilvi kuin viina. Pilveen ei ole koskaaan kukaan kuollut, viinaan on. Pilvessä ei ole aggressiivinen tai huonokäytöksinen vaan rauhaarakastava. Toisin kuin humalassa.
Ei haittaa kannabiksen käyttö, kunhan kaikki muutkin asiat (työt, kotityöt, yhteinen aika jne.) tulee hoidettua. Sopimus on kuitenkin, että arkipäivisin ei hiisata ja se on pitänyt hyvin. Tupakanpolttoa en hyväksy enkä sitä, että kannabista käytetään viikonloppunakaan aamusta iltaan.
kyllä. Mieheni on lisensiaattina yliopistolla, on loistava isä ja aviomies. Silloin tällöin hän vetää pienet tötsyt, eikä hänestä edes huomaa mitään, niin vähäisistä määristä puhutaan. Se on hänen tapansa rentoutua. Asumme toki maassa, jossa asia ei ole kriminalisoitu ja hyvä niin.
En todellakaan. Yhden avomiehen olen jättänyt, vaikka vähän aikaa hommaa katselinkin kun oli tosiaan niin satunnaista. Kun jutut alkoivat mennä kannabiksen kotikasvatuksen suunnitteluun, laitoin miehen pihalle.
en.