Voitko olla asiakas AASIakkaan sijaan?
Voi Luoja, mua surettaa esim. ruokakauppojen myyjät.
Me kaikki asioimme ruokakaupoissa, joten ottakaa huomioon se kiire, mikä niissä pahimmillaan on!
Itse teen työtä alalla, jossa palvelen a(a)siakkaita, mutta myös teen ja työstän heidän pyyntöjensä mallin mukaan tuotteita.
Voisitko olla tulematta 358759794875 asian kanssa firmaan klo minuuttia vaille sulkeminen?
Voisitko odottaa kiekumatta, että täällä ei palvella, koska olen syytön siihen, että kaikki 10 ryntäävät palveltaviksi samaan aikaan?
Olen syytön helkilöstövajeeseen.
Paniikkitilanteessakin pidän hermoni kurissa, yritän lyödä kaaoksen leikiksi, tervehdin mahdollisuuksieni mukaan jokaista sisään änkijää kertoen sen, että joutuu odottamaan 1-20 minuuttia.
Jos se ei käy, voi mennä ulos haukkamaan happea.
Ihanaa, kun pääsee kotiin odottamaan seuraavaa aasipäivää.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä asioin aina asiallisesti mutta en saa hyvää palvelua. Kaikenlaista ilveilyä ja ylimielistä käytöstä kyllä. Minä minä sukupolvi.
Olen laittanut merkille saman.
Kerran suretti nuoren myyjätytön puolesta kun kasajonossa joku mies huuteli kovaan ääneen että eikö täällä ole enempää kassoja ja pistäs likka vauhtia, teki mieli ärähtää että turpa kiinni
Pitää sitten tälle palstalle tulla valittamaan, kun tuo asiakaspalvelijoiden oma itkumuuri aasiakas.net on täysin kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.
Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.Ole hyvä ja tee se. Kaikkien etu, myös firman. Niitä ystävällisiä asiakkaita kyllä riittää jonoksi saakka, mutta yksikin paskiainen riittää pilaamaan päivän.
Luepa tuo lihavoitu vielä ajatuksella ja mieti, oletko oikealla alalla.
Fakta on se että ikävät asiakkaat ovat seurausta surkeasta asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.
Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.
Joo, tervemenoa, meillä pyörii bisnes ilman muutaman euron ostoksista vinkuvia kusipäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran suretti nuoren myyjätytön puolesta kun kasajonossa joku mies huuteli kovaan ääneen että eikö täällä ole enempää kassoja ja pistäs likka vauhtia, teki mieli ärähtää että turpa kiinni
Mä hidastelisin tahallani lisää ja nauraisin sisäisesti tuollaiselle pöntölle. Luultavasti saisin muun kassajonon sympatiat. Suurin osa asiakkaista on onneksi fiksuja, eikä hekään jaksaisi katsella näitä huonokäytöksisiä pellejä ostoksilla käydessään.
t. kassatäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin valmis palvelemaan rouvaa ja kaksi kertaa tervehdin sekä odotin että hän edes katsoisi päin. Ei vaivautunut, sai suunsa auki vasta sitten kun oli jo seuraavan vuoro.
Tiedän että ennen piti olla hymyssä suin ja ottaa solvaukset vastaan. Minä en siihen suostu. Jos ei tervehdi ja puhu kun oma vuoro tulee kohdalle niin silloin se vuoro on ohi.
Oliko kuulovamma tällä naisella? Jos hän ei katsonut sinua päin, niin ei aidosti ehkä huomannut, että tervehdit häntä? Oliko joku neurologinen ongelma, dementia, hahmotushäiriö? Tai kova taustamelu ja oli ajatuksisssaan?
Ei kuule ollut mitään kuulovammaa, hän vain olettaa ettei hänen tarvi osata hyviä tapoja. Hänelle myyjä on alempi arvoinen, hänen palvelijansa. Ihan hyvä välillä näpäyttää😂
Äläpäs, tyttö, nyt näpäyttele siinä.
Kyllä se coolina pysyminen vaan valitettavasti asetti aspat kynnysmaton rooliin. Onneksi ajat ja typerät sanonnat muuttuu, nykyään on todella ok odottaa asiallista käytöstä myös asiakkaalta, ihmisarvoaan ei tarvii kenenkään myydä, vielä kun päästäisi eroon tuosta todella alentavasta asiakasPALVELIJA nimityksestä...