Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla asiakas AASIakkaan sijaan?

Vierailija
21.09.2020 |

Voi Luoja, mua surettaa esim. ruokakauppojen myyjät.
Me kaikki asioimme ruokakaupoissa, joten ottakaa huomioon se kiire, mikä niissä pahimmillaan on!

Itse teen työtä alalla, jossa palvelen a(a)siakkaita, mutta myös teen ja työstän heidän pyyntöjensä mallin mukaan tuotteita.

Voisitko olla tulematta 358759794875 asian kanssa firmaan klo minuuttia vaille sulkeminen?
Voisitko odottaa kiekumatta, että täällä ei palvella, koska olen syytön siihen, että kaikki 10 ryntäävät palveltaviksi samaan aikaan?

Olen syytön helkilöstövajeeseen.

Paniikkitilanteessakin pidän hermoni kurissa, yritän lyödä kaaoksen leikiksi, tervehdin mahdollisuuksieni mukaan jokaista sisään änkijää kertoen sen, että joutuu odottamaan 1-20 minuuttia.

Jos se ei käy, voi mennä ulos haukkamaan happea.

Ihanaa, kun pääsee kotiin odottamaan seuraavaa aasipäivää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en palvele kuspäisiä asiakkaita.

Joskus joudun tilanteisiin kuten tänään, asiakas tulee palvelutiskille ja tervehdin häntä koska on hänen vuoronsa. Asiakas ei puhu mitään katselee vain ympärilleen, sanon taas hei ja mitä saisi olla. Ei vastausta. Pinan nappia että seuraava asiakas pääsee asioimaan jolloin eukko saa suunsa auki että oli minun vuoro, minun vuoro!! Sanon eukolle ystävällisesti että tervehdin teitä kaksi kertaa ettekä puhuneet mitään, ottakaa pömpelistä uusi vuoronumero ja kokeilkaa uudestaan.voi sitä kiukun määrää.. 😂

Idiootti!

Vierailija
22/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asiakas on aina oikeassa. Jokainen hyvä asiakapalvelija tietää, mitä tällä tarkoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus joudun tilanteisiin kuten tänään, asiakas tulee palvelutiskille ja tervehdin häntä koska on hänen vuoronsa. Asiakas ei puhu mitään katselee vain ympärilleen, sanon taas hei ja mitä saisi olla. Ei vastausta. Pinan nappia että seuraava asiakas pääsee asioimaan jolloin eukko saa suunsa auki että oli minun vuoro, minun vuoro!! Sanon eukolle ystävällisesti että tervehdin teitä kaksi kertaa ettekä puhuneet mitään, ottakaa pömpelistä uusi vuoronumero ja kokeilkaa uudestaan.voi sitä kiukun määrää.. 😂

Ei ole kotona opetettu puhumaan selväjärkisesti eikä tervehtimäänkään.

Ihan oikein teit.

PIIP! Next!

Vierailija
24/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Sä kuitenkin edustat sitä firmaa ja sun tehtäväsi on ottaa palaute vastaan ja tiedottaaa siitä yrityksen johtoa. Se asiakas kun eipääse sitä johtoa tapaamaan. Äläkä missään tapauksessa käytä "Rouva hyvä" -tyylisiä alentuvia sanoja puhutellassi asiakasta. Älä käyttäydy kuin aasipalvelija, koska olet työssä asiakaspalvelussa.

Ei nuo mene mitenkään tunteisiin, ja ainakin itse olen ihan kylmän rauhallinen työtilanteissa, en kiihdy lainkaan, enkä nosta itseäni asiakkaan yläpuolelle. Ongelmana on suoraan sanottuna ihmisten typeryys. Ei ymmärretä, että minä, rivityöntekijä en voi tietyille asioille yhtään mitään muuta, kuin esimerkiksi antaa yhteystiedot jollekin, joka voi tehdä asialle jotain. Näistä jäädään jankuttamaan ja raivoamaan, vaikka asia olisi selvitetty paikan päällä jo niin pitkälle kuin mahdollista. Toinen esimerkki vaikkapa jonoista naama punaisena huutaminen ja jankuttaminen, vaikka ilmiselvästi kaikki tekevät parhaansa. On täysin ymmärrettävää antaa asiallista palautetta vaikkapa juurikin odotusajoista, mutta huutaminen, jankkaaminen ja raivoaminen henkilölle, joka ei voi asialle yhtään mitään, on erittäin kummallista käytöstä, eikä johda mihinkään. Huomaa kyllä, että moni kommentoija ei ole itse ollut asiakaspalvelussa töissä.

Vierailija
25/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole mikään asiakaspalvelija.

Et edes tiedä mitä asiakaspalvelu on. 

Kuvaamiasi asiakkaita on jonkin verran liikeenteessä, ja puhumattomuuteen voi olla syynsä.

Mistä sinä tiedät mikä syy asiakkaalla oli olla hiljaa. 

Olisit kysynyt edelleen, että anteeksi, voinko auttaa teitä tms.

Menettelit törkeästi, ja tuosta itse tekisin valituksen esimiehellesi.

Ja olen ihminen, joka olen toiminut asiakpalvelussa 25 vuotta ja tiedän tasan tarkkaan millaista työtä se on.

Vierailija
26/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti!

Juu niin oli. Toivottavasti oppi jotain kun joutui uudelleen jonottamaan.

Vierailija
27/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aasiakkaisiin ei enää juuri törmää asiantuntijapalveluiden parissa, vaan kaikenlaisia elämänsä vaikuttajia on kyllä vastaan tullut. Eniten tunteisiin, oman kokemuksen perusteella, menevät kodinkoneet. Voe ristus sitä rutina mitättömistä jutuista.

Vaan jos ei muuta näistä sankareita saatu, ainakin hyvät päiväkahvinaurut.

Vierailija
28/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti asiakas on aina oikeassa. Jokainen hyvä asiakapalvelija tietää, mitä tällä tarkoitetaan.

Valitettavasti aasiakas saa ihan niine hyvineen ja tietämyksneen kävellä ulos ovesta IHAN ILMAN PALVELUA, jos huvittelee olevansa AINA oikeassa.

En minä ainakaan ole.

Olex sä?

Vierailija
29/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

_

Vierailija
30/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asiakas on aina oikeassa" on niin väärin kohdistettua markkinointia. Todennäköisesti tämä on ollut jonkun yrityksen sisäinen, henkilökunnalle suunnattu, kampanja ja joku onneton onkin julistanut tätä talon ulkopuolella :D

Vierailija
31/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
32/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on hyvin harvoin oikeassa mun alallani.

---

Hyi, stana kaikenmaailmanoikeassaolijoita!

Oksettaa.

Vierailija
33/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mikään asiakaspalvelija.

Et edes tiedä mitä asiakaspalvelu on. 

Kuvaamiasi asiakkaita on jonkin verran liikeenteessä, ja puhumattomuuteen voi olla syynsä.

Mistä sinä tiedät mikä syy asiakkaalla oli olla hiljaa. 

Olisit kysynyt edelleen, että anteeksi, voinko auttaa teitä tms.

Menettelit törkeästi, ja tuosta itse tekisin valituksen esimiehellesi.

Ja olen ihminen, joka olen toiminut asiakpalvelussa 25 vuotta ja tiedän tasan tarkkaan millaista työtä se on.

Älä selitä. Mulle on aivan sama kuinka kauan sä olet alalla ollut. Tervetuloa tähän päivään asiakaspalvelija ei ole robotti jonka täytyy kestää kaikki solvaukset.

Minä olin valmis palvelemaan rouvaa ja kaksi kertaa tervehdin sekä odotin että hän edes katsoisi päin. Ei vaivautunut, sai suunsa auki vasta sitten kun oli jo seuraavan vuoro.

Tiedän että ennen piti olla hymyssä suin ja ottaa solvaukset vastaan. Minä en siihen suostu. Jos ei tervehdi ja puhu kun oma vuoro tulee kohdalle niin silloin se vuoro on ohi.

Vierailija
34/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin valmis palvelemaan rouvaa ja kaksi kertaa tervehdin sekä odotin että hän edes katsoisi päin. Ei vaivautunut, sai suunsa auki vasta sitten kun oli jo seuraavan vuoro.

Tiedän että ennen piti olla hymyssä suin ja ottaa solvaukset vastaan. Minä en siihen suostu. Jos ei tervehdi ja puhu kun oma vuoro tulee kohdalle niin silloin se vuoro on ohi.

Oliko kuulovamma tällä naisella? Jos hän ei katsonut sinua päin, niin ei aidosti ehkä huomannut, että tervehdit häntä? Oliko joku neurologinen ongelma, dementia, hahmotushäiriö? Tai kova taustamelu ja oli ajatuksisssaan?

Vierailija
35/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kuulovamma tällä naisella? Jos hän ei katsonut sinua päin, niin ei aidosti ehkä huomannut, että tervehdit häntä? Oliko joku neurologinen ongelma, dementia, hahmotushäiriö? Tai kova taustamelu ja oli ajatuksisssaan?

Ei kuule ollut mitään kuulovammaa, hän vain olettaa ettei hänen tarvi osata hyviä tapoja. Hänelle myyjä on alempi arvoinen, hänen palvelijansa. Ihan hyvä välillä näpäyttää😂

Vierailija
36/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.

Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.

Haluan palvella asiakkaita, mutta en aasiakkaita. Kenenkään ei tarvitse sietää työpaikallaan epäasiallista kohtelua, ei edes vaikka työ olisi asiakaspalvelua.

Sinä olet pelkkä palvelija jonka ainut tehtävä ja tarkoitus on miellyttää asiakasta.

Vierailija
37/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.

Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.

pliis tee se

Vierailija
38/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaiset kiusaajat kuin sinä tekee niitä aasiakkaita, kun muut jonossa olevat näkevät miten vähän hitaampaa asiakasta kohdellaan. Myös muistisairaat ja muuten hitaat ja sairaat ansaitsevat hyvää palvelua.

Vierailija
39/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"asiakas on aina oikeassa" on niin väärin kohdistettua markkinointia. Todennäköisesti tämä on ollut jonkun yrityksen sisäinen, henkilökunnalle suunnattu, kampanja ja joku onneton onkin julistanut tätä talon ulkopuolella :D

Ei ole, vaan ihan yleinen käytöntö ennen aikaan. Asiakaspalvelijoille opetettiin, että asiakas on kuningas ja pokan täytyy pitää kaikissa tilanteissa. Se ei tarkoittanut, että pitää olla kynnysmattona, vaan että asiakaspalvelutilannetta ei saa ottaa henkilökohtaisesti vaan täytyy säilyttää oma cooliutensa tilanteessa kuin tilanteessa.

Vierailija
40/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se tahtoo monissa yrityksissä mennä niin että jos haluaa asiansa tulevan hoidetuksi täytyy olla tiukkana asiakaspalvelijalle. Henkilökohtaisuuksiin ei kannata mennä mutta ei myöskään kannata syyllistyä sellaiseen virheeseen kuin hyvästä palvelusta kehumiseen. Sen sijaan kannattaa huomauttaa pienimmästäkin virheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme