Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla asiakas AASIakkaan sijaan?

Vierailija
21.09.2020 |

Voi Luoja, mua surettaa esim. ruokakauppojen myyjät.
Me kaikki asioimme ruokakaupoissa, joten ottakaa huomioon se kiire, mikä niissä pahimmillaan on!

Itse teen työtä alalla, jossa palvelen a(a)siakkaita, mutta myös teen ja työstän heidän pyyntöjensä mallin mukaan tuotteita.

Voisitko olla tulematta 358759794875 asian kanssa firmaan klo minuuttia vaille sulkeminen?
Voisitko odottaa kiekumatta, että täällä ei palvella, koska olen syytön siihen, että kaikki 10 ryntäävät palveltaviksi samaan aikaan?

Olen syytön helkilöstövajeeseen.

Paniikkitilanteessakin pidän hermoni kurissa, yritän lyödä kaaoksen leikiksi, tervehdin mahdollisuuksieni mukaan jokaista sisään änkijää kertoen sen, että joutuu odottamaan 1-20 minuuttia.

Jos se ei käy, voi mennä ulos haukkamaan happea.

Ihanaa, kun pääsee kotiin odottamaan seuraavaa aasipäivää.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mInÄ eN eNäÄ kOsKaAn AsIoI tÄäLlÄ!!!!"

"VoIt OlLa VaRmA, eTtÄ oTaN yHtEyTtÄ iLtaLeHtEeN!!!"

"TeEtKö NiInKuIn MiNä SaNoN vAi NoStAnKo SoMeMyRsKyn???????"

Huoh.

Vierailija
2/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUUPPPP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Kuulostaa tutulta, mutta ei tuollaisesta aasiakkuudesta tarvitse välittää.

Vierailija
4/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asioin aina asiallisesti mutta en saa hyvää palvelua. Kaikenlaista ilveilyä ja ylimielistä käytöstä kyllä. Minä minä sukupolvi.

Vierailija
5/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Kuulostaa tutulta, mutta ei tuollaisesta aasiakkuudesta tarvitse välittää.

No ei onneksi tarvitsekaan, lukuisia kertoja nuo on kuultu, mutta koskaan ei ole mitään tapahtunut😄 kyllästyttää vaan ihmisten voimafantasiat. Sitä iltalehdenkään uutiskynnystä ei ehkä ylitä se, että jouduit odottamaan palvelua viisitoista minuuttia. Perustuu tositapahtumiin.

Vierailija
6/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.

Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.

Vierailija
7/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asioin aina asiallisesti mutta en saa hyvää palvelua. Kaikenlaista ilveilyä ja ylimielistä käytöstä kyllä. Minä minä sukupolvi.

Ai, jännä että itse en ole tuollaista kohdannut koskaan.

Vierailija
8/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asioit?

Miten sina pitää kohdella?

Miten ilveilyä ilmenee?

Vierailija
9/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi, mutta voin olla kantamatta rahaa teidän kusiseen myymälään. Tilaan kaiken netistä, ulkomailta jos mahdollista, kotiinkuljetuksella niin saatte ihan rauhassa puhallella purkkapalloja typötyhjässä myymälässä siihen asti kunnes konkurssi vie työt kokonaan.

Ammatinvalintakysymys. Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.

Ole hyvä ja tee se. Kaikkien etu, myös firman. Niitä ystävällisiä asiakkaita kyllä riittää jonoksi saakka, mutta yksikin paskiainen riittää pilaamaan päivän.

Vierailija
10/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan palvella asiakkaita, mutta en aasiakkaita. Kenenkään ei tarvitse sietää työpaikallaan epäasiallista kohtelua, ei edes vaikka työ olisi asiakaspalvelua.

Vierailija
11/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, jännä että itse en ole tuollaista kohdannut koskaan.

Siihen vaikuttaa niin moni asia mm. ulkonäkö ja asioitko yksin vai seurassa.

Vierailija
12/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että asiakas saa käyttäytyä juuri niin veemäisesti kuin tahtoo ja jokaisen asiakaspalvelijan on otettava vastaan mitä tahansa p*skaa, koska "itse on ammattinsa valinnut"? Älä nyt viitsi.

Vierailija
13/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään myös some"julkkikset" ketkä pistävät tarvittaessa päälle täyden "eksä tiiä kuka mä oon??"-tilan 😎

Vierailija
14/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi harmittaako että joudut palvelemaan asiakkaita?

Muuta sitä asennettas.

Vierailija
15/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon aasiakas tietää, ettei sellaista ongelmaa olekaan, mikä ei ratkeaisi aspalle huutamalla. Ei mitään väliäonko edes oikeassa kaupassa, jos huutaa riittävästi niin kyllä auttaa.

Vierailija
16/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hakeudu asiakaspalvelualalle jos et halua palvella asiakkaita.

Montakohan asiakaspalveluvapaata alaa maailmassa on?

Vierailija
17/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin palvelua A siakas on aina oikeassa !

Zinc

Vierailija
18/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Sä kuitenkin edustat sitä firmaa ja sun tehtäväsi on ottaa palaute vastaan ja tiedottaaa siitä yrityksen johtoa. Se asiakas kun eipääse sitä johtoa tapaamaan. Äläkä missään tapauksessa käytä "Rouva hyvä" -tyylisiä alentuvia sanoja puhutellassi asiakasta. Älä käyttäydy kuin aasipalvelija, koska olet työssä asiakaspalvelussa.

Vierailija
19/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi harmittaako että joudut palvelemaan asiakkaita?

Muuta sitä asennettas.

Muutapa sinä peiliin syvästi katsoen...

Vaan jos sielunpeili on musta, turhapa tuohon on tuijotella.

Vierailija
20/49 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en palvele kuspäisiä asiakkaita.

Joskus joudun tilanteisiin kuten tänään, asiakas tulee palvelutiskille ja tervehdin häntä koska on hänen vuoronsa. Asiakas ei puhu mitään katselee vain ympärilleen, sanon taas hei ja mitä saisi olla. Ei vastausta. Pinan nappia että seuraava asiakas pääsee asioimaan jolloin eukko saa suunsa auki että oli minun vuoro, minun vuoro!! Sanon eukolle ystävällisesti että tervehdin teitä kaksi kertaa ettekä puhuneet mitään, ottakaa pömpelistä uusi vuoronumero ja kokeilkaa uudestaan.voi sitä kiukun määrää.. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän