Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun saan vain epämiellyttäviä matcheja jos vedän kaikki Tinderissä oikealle, ja sitten en saa lainkaan matcheja jos swaippaan "oikeasti" eli vain miellyttävät oikealle?

Vierailija
21.09.2020 |

Onko muilla samaa ongelmaa?

Tuntuut että en saa Tinderissä lainkaan sitä tasoa jota olen tottunut saamaan.

Olen n. kolmekymppinen mies

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tinderissä. Yritä pitää joku niistä jonka olet tottunut saamaan.

Vierailija
2/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi profiili tai matalammat kriteerit, aika yksinkertaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama "ongelma" joka on sulle selitetty jo useasti. Eli mätsäät vain niitä joista pidät. Problem solved. Ja kyllä, on parempi olla yksin kuin vinkua huonoja mätsejä.

Vierailija
4/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kriteerejä madalletaan?

Eli kuinka saadaan epämiellyttävä miellyttäväksi?

Vierailija
5/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaarittelet itsestäsi samaan tyyliin kuin esittelet asiasi, en ihmettele yhtään. Aika on rahaa, ei kukaan jaksa käyttää sinuun kolmea sekuntia kauempaa.

Vierailija
6/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää sama "ongelma" joka on sulle selitetty jo useasti. Eli mätsäät vain niitä joista pidät. Problem solved. Ja kyllä, on parempi olla yksin kuin vinkua huonoja mätsejä.

Miten se on parempi jos antamalla vain miellyttäville ei tule lainkaan matcheja?

Vierailija
7/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et saa tinderistä sellaista seuraa kuin haluaisit, niin aika looginen ratkaisu olisi lakata käyttämästä tinderiä.

Vierailija
8/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. N37v ja livenä menee paljon paremmin kuin Tinderissä. Yritän tulkita asian positiivisesti niin, että vaikka ulkonäköni ei ole sitten viehättävä niin olemus kai on tai on hyvät jutut tms :D

Yksinkertaisesti lopetin Tinderin käytön ja keskityn elävään elämään, ei musta ollenkaan huono vaihtoehto.

Vierailija
9/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on parempi jos antamalla vain miellyttäville ei tule lainkaan matcheja?

Teitä on tosi paljon samassa tilanteessa. Te kaikki saatte livenä tosi hyvännäköisiä nuoria naisia mutta tinderissä ei käy flaksi kuin epämiellyttävien naisten kanssa. Edelleen odotamme vastausta kysymykseen, miksi te olette siellä tinderissä kun saatte livenä sitä miellyttävää seuraa? Ja miksi te ette ikinä saa yhtään niistä naisista pidettyä vaan joudutte aina tähän samaan jamaan?

Vierailija
10/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät kaikista, sovellus laskee sinun olevan heikkotasoinen treffikumppani, eikä näytä profiiliasi muille riittävästi.

Kannattaa tykätä vähemmän, selata ja oikeasti lukea niitä profiilitekstejä, niin tilanne paranee.

Ohjelma seuraa sun käyttäytymistä ja tekee sen mukaan dataa siitä kuinka kuuma olet.

Vierailija
11/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten parannat omaa profiiliasi. Uudet kuvat, iloisempi ilme ja mietit mitä haluat toisille esittää. Tekstiin ajatusta. Lopuksi mietit esim. iän mukaista hakuikkunaasi. Oma ikä +-5 vuotta katseluun, niin todennäköisyydet paremmat kuin jahtaamalla 10+ vuotta nuorempia.

Vierailija
12/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on tosi paljon samassa tilanteessa. Te kaikki saatte livenä tosi hyvännäköisiä nuoria naisia mutta tinderissä ei käy flaksi kuin epämiellyttävien naisten kanssa. Edelleen odotamme vastausta kysymykseen, miksi te olette siellä tinderissä kun saatte livenä sitä miellyttävää seuraa? Ja miksi te ette ikinä saa yhtään niistä naisista pidettyä vaan joudutte aina tähän samaan jamaan?

Mua ei ainakaan kiinnosta "pitää" yhtään naista.

Se on pano tai kaks, sit se väljähtyy.

Tinderissä kiinnostaa se saalistus, aina uutta sutturaa narraamaan..

Vierailija
13/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka toi korona ja poikkeusaika?

Vierailija
14/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos tykkäät kaikista, sovellus laskee sinun olevan heikkotasoinen treffikumppani, eikä näytä profiiliasi muille riittävästi.

Kannattaa tykätä vähemmän, selata ja oikeasti lukea niitä profiilitekstejä, niin tilanne paranee.

Ohjelma seuraa sun käyttäytymistä ja tekee sen mukaan dataa siitä kuinka kuuma olet.

Olen poistanut profiilin kokonaan ja tehnyt uuden, jolla swaippasin pitkään vain kiinnostavat oikealle.

Ei ollut vaikutusta menestykseen.

ap

Vierailija
15/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö...no ei tule paha mieli huonoista mätseistä? Et tosiaan taida olla itsekään mikään välkky helmi.

-eri

Vierailija
16/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kriteerejä madalletaan?

Eli kuinka saadaan epämiellyttävä miellyttäväksi?

Millaiset kriteerit sinulla nyt on? Miten määrittelet jonkun epämiellyttäväksi?

Vierailija
17/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta "pitää" yhtään naista.

Se on pano tai kaks, sit se väljähtyy.

Tinderissä kiinnostaa se saalistus, aina uutta sutturaa narraamaan..

Olitko sinä siis yksi näistä joka valittaa kuinka Tinderistä ei saa miellyttävää seuraa?

Vierailija
18/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarithan on auki. On se nyt kumma että Tinderissä pitää miehen välttämättä roikkkua mieltään pahoittamassa kun irl on karkkikauppa.

Vierailija
19/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastoin. Tinderissä mätsit super kuumia miehiä, livenä en edes tapaa missään tuollaisia 20-15 v. nuorempia hunkseja, missä liikun. Olen nelikymppinen yh ja Tinderissä mulla yksi kuva, ei profiilitekstiä. Oon ihan nätti.

Vierailija
20/30 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas päinvastoin. Tinderissä mätsit super kuumia miehiä, livenä en edes tapaa missään tuollaisia 20-15 v. nuorempia hunkseja, missä liikun. Olen nelikymppinen yh ja Tinderissä mulla yksi kuva, ei profiilitekstiä. Oon ihan nätti.

Tuo johtuu siitä että naiset eivät halua/osaa ottaa itsestään realistisia kuvia.

Aina saa pettyä kun menee netissä tavatun naisen kanssa treffeille