Mikä on mielestäsi pelottavin eläin?
Minusta hait ovat hyytäviä, jotenkin "robottimaisia" liukuessaan kita auki ja elottomat silmät tuijottaen. Hrrr.
Kommentit (25)
Punkki. Punkeilta voi saada borrelioosin tai aivokuumeen.
Ampiainen heti kakkosena ihmisen jälkeen. Olen allerginen ampiaisenpistolle.
Karhu, harmaakarhu tai jääkarhu erityisesti.
Vääränlainen koira väärällä omistajalla
Ihminen on pelottavin mitä itse olen joutunut kohtaamaan. Susia olen nähnyt itsekin pari kertaa, mutta ei niistä ollut haittaa ja pakenivat minua. Karhu olisi varmaan Suomen eläimistä vähän pelottava. Ja ehkä Afrikan kissaeläimet sekä hait kyllä minuakin pelottavat, kun jotain dokkaria katsoin. Sekä ne isot käärmeet.
Villisika, jos Suomessa asuvista puhutaan. Karhu, jos sen kanssa joutuisi nokitusten eikä kumpikaan ehtisi väistää. Susia en osaa pelätä.
Ihmisen ja koiran yhteenkasvaminen hihnalla.
Kyllä ihminen on vaarallisin. Kakkosena tulevat vaaralliset loiset, jotka voivat pesiytyä kehoon. Kolmantena myrkylliset tai tauteja tartuttavat hyönteiset kuten punkit.
Tarantellat eli lintuhämähäkit.
Yökiitäjät, varsinkin isot, esim. pääkallokiitäjät ja syreenikiitäjät.
Lepakot ovat läheltä katsottuna ihan söpöjä, mutta niiden olemus siipijalkoineen on pelottava. Lepakoissa pelottaa sekin, että ne usein levittävät tauteja kuten rabiesta.
Isot käärmeet, ei niinkään luonnossa, vaan lemmikkeinä akvaariossa / terraariossa ovat ahdistavia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Karhu, harmaakarhu tai jääkarhu erityisesti.
Jääkarhunarttu on kyllä kisamainen ja nopea, vaikka onkin puolet pienempi kuin uros
Suistokrokotiili. Niilinkrokotiili ja alligaattorit eivät paljon parempia ole.
Kasuaarit 😳
Ihminen on ainoa mitä olen ikinä pelännyt. Heittämällä karmivin.