Minkä ikäinen voi mielestäsi käyttää reikäsiä farkkuja?
Kommentit (12)
Jos naisesta on kysymys niin ehkä siellä 35-40v vaiheilla alkaa tulla sellanen "teini-iän kaipuu vaikutelma". Ihan näin yleistyksenä parikymppisen miehen näkökulmasta.
Ei ne kellään näytä hyvältä, mutta ehkä murrosikäiset kapinalliset ja rokkarit voi niitä pitää. Ja murrosikähän ei sitten kestä ikuisesti :)
Ei riipu iästä vaan siitä, näkyykö niistä rei'istä hyvännäköinen ja seksikäs kroppa vai ei?
Minä käytän joskus ja olen 47. En välitä mitä muut mun vaatteista ajattelee.
Ei kukaan. En voi ymmärtää miksi joku ostaa valmiiksi rikkinäisiä vaatteita. Tai no joku 7-vuotias pojankloppi voisi kulkea polvista rikkinäisissä farkuissa.
Ne ovat tyylittömiä kaiken ikäisillä ja alempien sosiaaliluokkien tunnusmerkki. Kuinka usein näet sellaisia yliopisto-opiskelijoiden päällä?
Mulla meni ihan uudet farkut polvesta puhki kun kaaduin. Nyt teeskentelen että ne on rock. Ikä 37.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:02"]
Ne ovat tyylittömiä kaiken ikäisillä ja alempien sosiaaliluokkien tunnusmerkki. Kuinka usein näet sellaisia yliopisto-opiskelijoiden päällä?
[/quote]
Joka päivä. Vai missä Oxfordissa sinä olet opiskellut puku päällä?
Hah, ikää 39 ja reikäiset farkut päällä. Ostin vitosella alekorista ja ovat oikein hyvä kotikäytössä. Ja joskus unohdan ne päälle ihan julkisillakin paikoilla. Saa tulla arvostelemaan päin näköä jos pokkaa löytyy.
Esteettinen silmäni hyrisisi kiitollisena jos kukaan ei käyttäisi reikäisiä farkkuja, ihan iästä riippumatta.