Tämä palsta nykyään
On täynnä vela-propagandaa, on lukemattomia ketjuja, joissa kehutaan lapsetonta elämää ja elämäntapaa. Jokainen lapsettomuutta kehuva kommentti saa heti yli kymmennen peukkua. Aina samat argumentit, matkustelu, vapaa-aikaa rajattomasti jne. Samatko ihmiset näitä levittelevät?
Olen itse myös lapseton, mutta alkaa jo kyllästyttää tämä ikuisen omien juttujen ja valintojen kehuminen.
Kommentit (3)
Tarve perustella ja kehua omaa valintaansa on ihmiselle luontainen. Katsopas joltain miesten suosimalta palstalta, kun keskustellaan automerkkien paremmuudesta. Omakehun lisäksi käytössä on kaikki karmeimmat solvaukset väärille merkeille ja niiden kuskeille.
Tähän on yksi suositus: älä lue tälläisiä nettipalstoja, ovat täynnä omakehua ja "propagandaa" ties minkä asian puolesta. Olen itsekin huomannut tällä palstalla tämän "velojen" esiinmarssin, mutta ei se minua haittaa. Netissä on kiva ihmisten huudella ja saada hyvät fiilikset päätöksistään. Ehkä tämä on vain voimakas vastareaktio kaikenlaiselle pullantuoksuiselle hössöttämiselle. Mikäs siinä.
Mutta silti piti avata aiheesta taas uusi ketju??? *hohhoijaaa*