Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte ihastuksesta???

Vierailija
20.11.2013 |

No niin, mulla on mies ja kaksi pientä lasta, olen jo hyvästi kolmenkympin paremmalla puolella. Nyt meille töihin on otettu eräs nuori freelanceri tilapäishommiin, ja huomaan ihastuneeni häneen ihan täysillä. Onneksi (?) hän on mua melkein kymmenen vuotta nuorempi, niin ettei mitään todellisia mullistuksia voisi hänen takiaan tapahtua, mutta silti... Olen IHAN hänen pauloissaan, enkä oikein osaa ajatellakaan muuta.

Luulen, että hänkin alkoi olla musta vähän kiinnostunut, kunnes selvisi, että mulla on lapsia...

Miten unohdan hänet???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannustusta tai kohtalotovereita?

Vierailija
2/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräämällä todellisuuteen. Älä ole pahvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet nainen.Ok ja varattu.Miten tää ihastus joka on kymmenen vuotta nuorempi muuttaisi sun elämää.Itselläni kokemusta ihastuksesta joka kesti niin kauan kunnes tämä ihastus tapasi suuren rakkautensa eli toisen naisen.Ihastusta kesti viisi vuotta.Eli sitten kun kuulet että nainen on löytänyt toisen miehen,jos nyt on vapaa,niin sun ihastus löpsähtää siihen.ok.

Vierailija
4/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ihastu varattuihin miehiin vaan pelkästään miehiin ILMAN SORMUSTA.Mun mielenkiintoni lopahtaa saman tien jos huomaan miehen olevan varattu.Todellinen turn off.

Vierailija
5/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusauksista pääsee parhaiten eroon sortumalla niihin. Luulen, että tuon tokaisun hokannut filosofi oli heikkoluonteinen ihminen, niinkuin varmaan monet meistä, kenties sinäkin.

Vierailija
6/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen rauhaan.Pilaat hänenkin elämänsä.

Vierailija
7/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole lähdössä tämän ihastuksen matkaan, ollaan tosi kaukana tällaisesta jutusta. Kuitenkin ajattelen tosi tosi usein häntä, enkä tajua miksi mulle tulee tuollainen pakkomielle miehestä, joka on kymmenen vuotta nuorempi ja jonka kanssa en edes haluaisin yhteistä tulevaisuutta.

ap

Vierailija
8/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänhän ne ohi mene. 

Minä muuten NAUTIN ihastuksista. Olen tällä hetkellä aivan ihastunut yhteen duunipaikan mieheen. Se antaa ihan uutta energiaa ja pirteyttä työpäivään. Fantasioin hänestä paljon ja nautin kuvitelmistani. Ikinä en millään tapaa osoittaisi miehelle ihastustani, enkä ryhtyisi hänen kanssaan muuten kuin unissa ja fantasioissa. Molemmat ollaan varattujakin. Mutta kyllä vaan fantasiointi piristää päivää, ja ihastuksen katselu kaukaa :D

Vierailija
9/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? Itse olen sinkku enkä tosiaan haaveile kuin realistisesti miehistä.Voi mies olla nuorikin,sama se.Juuri nyt ei ole ketään mielessä.

Vierailija
10/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kasi! Miten saat sitten pidettyä näppisi erossa miehestä, jos vielä näette joka päivä? Ei varmasti onnistuisi itselläni. Onneksi tapaan tuota miestä vain muutaman kerran kuussa.

ap

Vierailija
11/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:05"]

Hei kasi! Miten saat sitten pidettyä näppisi erossa miehestä, jos vielä näette joka päivä? Ei varmasti onnistuisi itselläni. Onneksi tapaan tuota miestä vain muutaman kerran kuussa.

ap

[/quote]

Me tosiaan istutaan vierekkäin avokonttorissa. Ja jutellaan paljon myös, tullaan hyvin toimeen ihmisinä. Välillä lentää ronskikin läppä. Tiedän että mies pitää minua myös puoleensavetävänä, mutta hän on samanlainen kuin minä, haluaa pitää asian ehdottomasti viattomana kivana.

Mutta jotenkin olen vaan sen luontoinen, että en ikinä millään tapaa varattua lähestyisi muuta kuin kaverillisessa mielessä, enkä todellakaan hyväksyisi itseltänikään mitään seksuaalista peliä muiden kuin aviomieheni kanssa. Ja toisaalta, fantasioimalla saan jo niin paljon, menettämättä mitään (ei tarvitse riskeerata hyvää avioliittoaan tai toisen liittoa), että tyydyn oikein mielelläni siihen.

Tosin mihinkään pikkujouluihin en uskalla tänä vuonna mennä, juovuksissa en ole niinkään varma pitäisikö periaatteeni siitä että muita miehiä saa katsoa, vaan ei koskea :-o

t. 8

Vierailija
12/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:04"]

häh? Itse olen sinkku enkä tosiaan haaveile kuin realistisesti miehistä.Voi mies olla nuorikin,sama se.Juuri nyt ei ole ketään mielessä.

[/quote]

Meitä on niin erilaisia. Itse haaveilen paljon miehistä, esim. monta kertaa olen ihastunut ollut johonkin julkkikseen vaikka, niin että jonkun aikaa fantasioin siitä paljon. Sitten se menee ohi. Ja joskus näitä ihastuksia on tosiaan työkavereihinkin, mutta samalla tavalla menevät ohi, mutta piristävät arkea sen aikaa kun kestävät :) Ja minusta fantasiamaailma on mieletön rikkaus, siellä kun voi saada vaikka Brad Pittin tai David Beckhamin koska haluaa ;-) (Olen jo muuten lähes nelikymppinen, mutta olen iloinen, ettei fantasiakykyni ole nuoruudesta mihinkään kadonnut)

t. 8

Vierailija
13/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Et kai sä vaan ole eräs pankkivirkailija?

Vierailija
14/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte? Mulla on yksi pitkä ja hyvin vaikea liitto takana enkä ihastu edes helpolla.

Vierailija
15/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru-open provot taas vauhdissa.Hame korvissa perheen äidillä eiks joo.Kuule se perheen äiti on sinkku,kävi niinpäin että mies oli se pettäjä.

Vierailija
16/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 11:19"]

Taru-open provot taas vauhdissa.Hame korvissa perheen äidillä eiks joo.Kuule se perheen äiti on sinkku,kävi niinpäin että mies oli se pettäjä.

[/quote]

Haha! Tää oli taas kunnon av:ta. Kukaan muu kuin kirjoittaja ei tajua, mistä oikein on kyse.

Vierailija
17/19 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun on pakko mennä pikkujouluihin, koska oon silloin työvuorossa. Lisäksi tää mies vielä käski mut sinne. Tästä ei hyvä seuraa! Miten jumpata itsekuria nopeasti???

ap

Vierailija
18/19 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastus on mahtavaa ja ihanaa, mutta sekoittaa myös pään. tunteet kyllä hyytyy ajan kanssa, mutta kuulostaa vähän siltä, että saat vastakaikua ja flirttailette, silloin tunteet säilyy kauemmin. nauti ihastuksesta ja ota ilo irti elämästä, se on mun neuvo. ei noita suuria tunteita tule elämässä liian usein.

Vierailija
19/19 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en oikein tajua sitä tyyppiä. Miksi se edes on musta kiinnostunut?

Mua kyllä lähinnä harmittaisi, jos jotain vehtailua olisi, koska tykkään tästä ihmisestä oikeasti, eli haluaisin viettää paljon aikaa hänen kanssaan, enkä vaan harrastaa jotain pikapanoja aina tilaisuuden tullen. Lisäksi siitä tulisi hirveä morkkis.

Tätä se tekee, kun haluaisi kaiken. Harmittaa vaan, vaikka ei edes kunnon syytä ole.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan