Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viestit hoitotaholle/blogi liittyy kykyyn hoitaa lasta?

Vierailija
02.12.2013 |

Mulle on käynyt aiemminkin näin: sillon kun en vielä laitellu hoitotahoille viestiä enkä pitänyt minkään valtakunnan blogia, minuun luotettiin kaikessa missä keneen tahansa luotetaan. mut kun perustin blogin ja kun aloin laitella viestejä, niin alettiin pitää sopimattomana esim hoitamaan lapsia vaikka ei ennenkään pidetty.

Kysymys kuuluu: miten viestit tai blogi liittyy kykyyn hoitaa lasta?

en ymmärrä asioitten merkityksiä ja yhteyksiä aina samoin kuin muut vaan oletan voivani tehdä käytöksestäni huolimatta kaikkea sitä mitä oon tehny jo ennen viestejä tai blogia.

Minusta tämä on yhtä epäloogista kuin se jos joku sanos että se joka ei syö perunoita, ei voi mennä eläintarhaan katsomaan kirahvia.

tai sitten oon pihalla kuin lumiukko yhteiskunnan monimutkaisten sääntöjen sovelluksista

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on myös minut livenä tuntevat ihmiset ehdottaneet vaihtoehdoksi "häiritsevälle käytökselle" esim lastenhoitoa ja lastenhoidon harjoittelua.

uskoin heitä ja innostuin siitä täällä puhumaan mutta te tyrmäsitte asian.

olen huomannut muutenkin että mihin minua tutut ihmiset kannustaa ja mitä minulle halutaan milloinkin vaihtoehdoksi sopimattomalle käytökselle antaa niin kun tartun täysillä annettuun vaihtoehtoon niin sitä vaihtoehtoakin pidetään kohdallani epäsuotavana?

mikä sitten on suotavaa ja hyväksyttävää minulle?

Ei ilmeisesti mikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi