Koko Suomi leipoo finalistit?
Kommentit (13)
Anders, Mailis ja Hanna finaaliin. Anders oli jakson paras.
En oikein ymmärrä miksi anders oli jakson paras vaikka oli piirakkatehtävässä huonoin.
Heidi tippui. Anders oli tähtileipuri. Jatkossa siis Anders, Mailis ja Hanna.
Mua niiiiin harmittaa, kun se Heidi tippui. Sen kakku epäonnistui, mutta se oli niin paljon vaativamman oloinen kuin sen Hannan. Ei sillä, hyvähän se Hannakin on ollut!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 21:29"]
En oikein ymmärrä miksi anders oli jakson paras vaikka oli piirakkatehtävässä huonoin.
[/quote]
samaa ihmettelin. täysin väärä tähtileipuri. taas.
Ei onnistunut anreaksen kääretorttu pohja ei kohonnut vaikka sokeri ja muna vaahto oli kuohkeaa sitruunako sen laski
Siis eihän se tähtileipurin titteli sitä tarkoita että olisi koko jakson paras, vaan sitä että voitti sen taidonnäyte tehtävän :) Eli jakson parhaat oli Hanna sillä piiraalla ja anders sillä kakullaan :)
Mä olen ymmärtänyt sen niin, että kun julistetaan päivän tähtileipuri, niin siinä otetaan huomioon päivän molemmat tehtävät. Ei kai se muuten olisi PÄIVÄN tähtileipuri.
Mailiksen munkkeja kun pääsis maistaan!Näyttää olevan sopivan muhkeatkin!
Kyllä mäkin olen ymmärtänyt sen niin, että kun kerta puhutaan PÄIVÄN tähtileipurista, niin otetaan huomioon molemmat suoritukset. Tai pitäisi ottaa ainakin, eihän se niin ole aina mennyt.
Anders kummasti pärjää noilla omilla resepteillään, vaikka ei pärjää teknisissä.
Nyt kun se Heidi tippui, niin sinne ei oikein enää jäänyt sellaisia persoonia. Mailis on mitäänsanomaton (paitsi se Huuli), Anders pelottava ja Hanna vaan hihittää.
En kans ymmärrä, Mailikselle olis kuulunut tähtileipurin titteli. Andersia varmaan pedataan koko ohjelman voittajaksi.
Anders paras, finaalissa lisäksi Mailis ja Hanna.