Onko muilla äideillä lähtenyt tunto rinnoista??
Ensimmäisen lapsen jälkeen rinnat palasivat normaaleiksi mutta toisesta lapsesta niihin tuli raskausarpia, löystyivät ja nänneissä ei juuri mikään tunnu. Esimerkiksi jos mies imee niitä, ei tunnu miltään, tissi vain venyy ja venyy.( No, mulla aika pienet jotka ei roiku mutta silti venyy kuin purukumi)
Tai niitä nännejä nipistellessä/hieroessa ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Jos tuota jatkuisi esileikissä liian kauan, saattaisin nukahtaa.. Ennen lapsia rinnat ja nännit olivat todella arta, kun mies niillä leikki, tuli jopa haavaumia mitä piti rasvailla ja imurtelu sattui.
Kommentit (8)
Höh, onko tämä tabu? Vai olenko yksi niistä harvoista/ainoa jolle käy näin?
Oikeasti, vastatkaa nyt joku! Ei tälläistä kehtaa leikkipuistossakaan mennä kyselemään muilta mammoilta ;)
Mulla ei ollut kunnolla tuntoa noin puoleen vuoteen imetyksen lopettamisen jälkeen. Ei ne vieläkään niin herkät ole kuin ennen imetystä, mutta kai ne palautuu joskus. Lisäksi rinnat kuihui ihan rusinaksi ja nännit kääntyy melkein sisäänpäin!!! Oon kyllä laihtunut, mutta on sitä löllöä vielä jaloissa. Rinnoista vaan lähti ekana kaikki rasvat. Mitenhän niitten läskien paikkaa vois vaihtaa. :)
Mulla ei ole kahden imetyksen jälkeen varsinaisesti tunto lähtenyt rinnoista, mutta ne eivät enää ole millään tavalla seksuaalista nautintoa tuova alue minulle. Ennen siis rintojen ja nännien stimulonti sai minut ihan orgasmin partaalle.
Imetykset sujuivat hyvin. Tosin jo ensimmäisen lapsen imetysvaiheen aikana aloin aavistaa, ettei rinnat ehkä tule enää ikinä olemaan erogeeninen alue minulle. Ne jotenkin arkipäiväistyivät. En myöskään enää pidä ajatuksesta, että mieheni niitä nuolisi. Ehkäpä myös tuntoherkkyys on vähentynyt. Monta tekijää taitaa tässä vaikuttaa.
11-vuotiaana imin bestiksen (tyttö) kanssa toistemme (onnettoman pieniä) rintoja ja muistan vieläkin mitkä kiksit siitä tuli ihan hemmetin nopeasti. Ei siis menty koskaan alakertaan eikä pidetty tätä edes seksinä. Se oli pikkarit vaihtoon ja myöhemmin piti itse hoitaa sormilla loppuun.
Kyllä tuo tuntoherkkyys valitettavasti kuolee, ei voi enää verratakaan nuoruuden tajunnan räjäyttäviin orgastisen kouristaviin nautintoihin.
Onneksi aloitin nuorena ja ehdin saada ne superkovat nautinnot, vaikka jotkut ovatkin toista mieltä! :) Harmittaa, että niin monen suomalaisnaisen käsitys seksistä perustuu seksiin, jota he ovat harrastaneet vain aikuisena.
Sama juttu ap. Ei harmita, enkä keksi syytä miksi sen pitäisi harmittaa :)
Up