Kuinka usein miehet oikeasti ajattelee seksiä?
Mitä tarkoitetaan sillä, että miehet ajattelee seksiä paljon? Mikä on paljon? Siis aikuiset, ei teinihormoonit.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Nggh, kiva mennä töihin tämän ketjun lukemisen jälkeen. Ällöä ajatella, että ajatuksissa siellä tapahtuu vaikka mitä minunkin kanssani. :/
N25
Miten se sinulta on pois?
Onneksi olen aseksuaali, koko elämä ei tuhlaannut johonkin seksi-asioihin. Elämässä on paljon järkempää tekemistä kuin joku turhan päiväinen seksi.
Olen nainen ja ajattelen seksiä käytännössä koko ajan. Jos näen hyvännäköisen miehen, pikkarit kostuu välittömästi. Joskus seksin ajattelu häiritsee keskittymistä esim. töihin. Näen tavallaan ihan kaiken seksin kyllästämien silmälasien läpi.
Miehillä näköjään ei liiku melkein yhtään mitään päässä. Aika imbesillejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nggh, kiva mennä töihin tämän ketjun lukemisen jälkeen. Ällöä ajatella, että ajatuksissa siellä tapahtuu vaikka mitä minunkin kanssani. :/
N25
No mieti!
Koko ajan se on mielessä taustalla, vaikkei aina aktiivisesti ajattelisi. Masturboin kolme kertaa päivässä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen aseksuaali, koko elämä ei tuhlaannut johonkin seksi-asioihin. Elämässä on paljon järkempää tekemistä kuin joku turhan päiväinen seksi.
No oikeasti sinäkin mietit saman ajan jotain muita ihan triviaaleja arjen asioita etkä käytä sitä mihinkään suureen filosofiseen pohdintaan.
Seksi pyörähtää mielessä kymmeniä kertoja päivässä. Ei niihin ajatuksiin paljon aikaa tuhlaannut, ne vilahtavat vaan mielessä, mutta siitä huolimatta käy se mielessä usein.
Kota 70 mittarissa, seksikerrat ovat vähentyneet huomattavasti, mutta seksistä ajatteleminen ei ole vähentynyt yhtään.
En tiedä tarkkaa lukua, mutta monta kertaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
No mieti!
En keksi vaikka kuinka paljon mietin. Riisun näkemiäni naisia ajatuksissani jatkuvasti ja mietin minkälaista heidän kanssaan olisi panna sekä miltä pillu ja tissit näyttävät kun ottavat vaatteet pois. Minkäs minä ajatuksilleni voin eikä tätä kukaan ulkopuolinen tiedä. Tällaisia me miehet olemme. Naiset tykkää. M54
Vierailija kirjoitti:
Mainitse edes yksi mikä tuntuu lähellekään samalta?
Aika lailla koko ajan. Joka ikisen kohtaamani naisen riisun mielessäni ja nain. Osasta innostuu, osa ällöttää.
Naiset, ne teidän ihkut miehenne nussivat mielessään kaikki kylän vosut ja haahkat läpi. Miltäs se ajatus tuntuu? 😂
Eli jokainen mies on miettinyt millaista olisi olla sillai Erika Vikmanin kanssa? Sinun isäsi, veljesi, poikasi, pomosi, naapurisi, kummisetäsi, enosi, serkkusi? Hyi helkkari teitä ukkoja!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eli jokainen mies on miettinyt millaista olisi olla sillai Erika Vikmanin kanssa? Sinun isäsi, veljesi, poikasi, pomosi, naapurisi, kummisetäsi, enosi, serkkusi? Hyi helkkari teitä ukkoja!!!!!
Mitä pahaa siinä on?
Olen aina tiennyt, että miehet on pelkkiä elukoita. Ovat olleet läpi vuosisatojen ja näköjään evoluutio ei ole tässä kohtaa edennyt mitenkään. Hyi yökötys taas kerran. Ei ole ihme että maailma on tämmöinen kun se tällä hetkellä on.
Hormooooooooooooooooooooooooooooooooooonit, joo. Se joka seitsemäs sekunti kuulostaa aika läppätutkimukselta. Usein se on, mutta ei noin usein keskimäärin. Toki jos katson vaikka naisten yleisurheilua, niin mietin sitä varmasti juuri noin usein, mutta ei se keskiarvo ole millään enempää kuin kerran puolessa tunnissa tai tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tiennyt, että miehet on pelkkiä elukoita. Ovat olleet läpi vuosisatojen ja näköjään evoluutio ei ole tässä kohtaa edennyt mitenkään. Hyi yökötys taas kerran. Ei ole ihme että maailma on tämmöinen kun se tällä hetkellä on.
Näinhän se on. Se on biologiaa. Miehet tykkää nussia. Maailmalla ei kylläkään ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Ehkä kerran pari päivässä 🤔