Kuinka usein miehet oikeasti ajattelee seksiä?
Mitä tarkoitetaan sillä, että miehet ajattelee seksiä paljon? Mikä on paljon? Siis aikuiset, ei teinihormoonit.
Kommentit (131)
Ainoastaan kerran päivässä.
Tosin se ajatus alkaa aamulla ja päättyy illalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä näköjään ei liiku melkein yhtään mitään päässä. Aika imbesillejä.
No onneksi alakerrassa vielä.
Vaikka kolme päivää perätysten sitten parin päivän tauko sitten uusi kierros,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta. Jos miehet muka oikeasti ajattelevat seksiä pakonomaisesti lähestulkoon jatkuvasti, niin olisivatko sitten samat miehet valmiita pettämään tai jättämään puolisonsa heti, kun joku tarpeeksi vahva seksuaalisen himon kohde osoittaa vastakaikua?
Jos eivät, niin eihän se seksuaalisuus sitten mitään pakonomaista ole, miehet ovat vain totuttaneet itsensä noihin pakkoajatuksiin. Ja jos olisivat, niin eipä ole kovin vankalla pohjalla mikään parisuhde sitten.
Olet väärässä. Rakkaus on PALJON voimakkaampi tunne kuin seksinhalu.
Täh, enhän minä väittänyt mitään, kysyin vain.
Tosin ihmettelen kyllä, miten rakkaus ja järki voisivat painaa mitään vaakakupissa, jos miehet oikeasti olisivat niin seksin vietävissä kuin tämän ketjun perusteella voisi päätellä.
On kyllä totisen tosi, että miehet ovat heppiensä vietävissä. Jopa bussikuskitkin flirttaavat. Varatut, sinkut, kaikenikäiset miehet toljottavat avoimesti. Jotkut jopa avaavat sanaisen arkkunsa seksistiseen vihjailuun.
Nainen 30v
Parasta aikaa. Voisin kyllä ihan livenä nyt heti
Ehkä noin 30 minuutin välein tulee mieleen hereillä ollessa. En ole koskaan saanut, niin asia paisunut mielessä liian suureksi. Tietysti useimmilla miehillä nämä asiat paljon mielessä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin kun ei jokin muu asia ole mielessä. Esim. jos tarkistan lottonumeroita en ajattele seksiä, mutta kun tarkastus on tehty, niin heti tulee taas seksi mieleen.
Junnuhan lauloi, että silloin on kaikki pielessä, jos ei ole v$%^^ttu mielessä😅
Parikymppisenä joka tunti. Kolmekymppisenä joka päivä. Nelikymppisenä joka kuukausi. Viisikymppisenä joka vuosi. Kuusikymppisenä en taida enää muistaa, mitä se oli...
M54
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ajattelen seksiä käytännössä koko ajan. Jos näen hyvännäköisen miehen, pikkarit kostuu välittömästi. Joskus seksin ajattelu häiritsee keskittymistä esim. töihin. Näen tavallaan ihan kaiken seksin kyllästämien silmälasien läpi.
Vähän samoja fiboja ollut 15 vuotiaasta asti. T. Mummo 70+
Vierailija kirjoitti:
Eikö haittaa miehillä työn tekoa ym. jos noinkin usein on mielessä?
haittaa eilen mittasin töissä osia vaarin kun mielessä pyörii että kaunis nainen ratsastaa mulla.
ja kun menet ruokalaan niin nätti keittäjä taas miettii miltähän tuntuisi takaapäin hänen kanssa.
Menehän, lihava nainen, sirkukseen. Sinne te kuulutte. Saatte tanssia - ei minulla ole mitään sitä vastaan, mutta harva sitä haluaa nähdä, joten sirkus on oikea paikka teille.