Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehet oikeasti ajattelee seksiä?

Vierailija
20.09.2020 |

Mitä tarkoitetaan sillä, että miehet ajattelee seksiä paljon? Mikä on paljon? Siis aikuiset, ei teinihormoonit.

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta. Jos miehet muka oikeasti ajattelevat seksiä pakonomaisesti lähestulkoon jatkuvasti, niin olisivatko sitten samat miehet valmiita pettämään tai jättämään puolisonsa heti, kun joku tarpeeksi vahva seksuaalisen himon kohde osoittaa vastakaikua?

Jos eivät, niin eihän se seksuaalisuus sitten mitään pakonomaista ole, miehet ovat vain totuttaneet itsensä noihin pakkoajatuksiin. Ja jos olisivat, niin eipä ole kovin vankalla pohjalla mikään parisuhde sitten.

Vierailija
82/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se naisilla tuon harvemmin mielessä ole? Ainakin itse naisena mietin seksiä monta kertaa päivässä, kaikista viehättävistä miehistä ensimmäinen ajatus on että millaisiahan ne olisi sängyssä, tyydytän itseni vähintään aamuin illoin jne.

Olen luullut tämän olevan tavallista ihan kaikille seksuaalisille olennoille, matalalibidoiset erikseen sitten mutta sukupuolittamatta.

Näinhän se todellisuudessa onkin. Tämä palsta kuitenkin on niiden matalalibidoisten temmellyskenttä, joten täältä et ymmärrystä saa.

Te taidatte olla jotain nymfomaaneja. 

Olen kateellinen niille miehelle, jolla on nymfomaani tai todella halukas nainen kumppaninaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja päivässä. Aamulla sängyssä. Suihkussa. Autossa. Työpaikalla. Salilla. Saunassa. Illalla sängyssä.

Vierailija
84/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta. Jos miehet muka oikeasti ajattelevat seksiä pakonomaisesti lähestulkoon jatkuvasti, niin olisivatko sitten samat miehet valmiita pettämään tai jättämään puolisonsa heti, kun joku tarpeeksi vahva seksuaalisen himon kohde osoittaa vastakaikua?

Jos eivät, niin eihän se seksuaalisuus sitten mitään pakonomaista ole, miehet ovat vain totuttaneet itsensä noihin pakkoajatuksiin. Ja jos olisivat, niin eipä ole kovin vankalla pohjalla mikään parisuhde sitten.

Olet väärässä. Rakkaus on PALJON voimakkaampi tunne kuin seksinhalu.

Vierailija
85/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua muuten kiinnostaa mitä nainen ajattelee tästä, että mies on niin pilun vanki. Imarteleeko se jossain sisimmässä kuitenkin?

Liha on heikko, totean vaan kuitenkin hymyssä suin.

Vierailija
86/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoiduin tästä keskustelusta.

Vierailija
87/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, enhän minä väittänyt mitään, kysyin vain.

Tosin ihmettelen kyllä, miten rakkaus ja järki voisivat painaa mitään vaakakupissa, jos miehet oikeasti olisivat niin seksin vietävissä kuin tämän ketjun perusteella voisi päätellä.

Vierailija
88/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nggh, kiva mennä töihin tämän ketjun lukemisen jälkeen. Ällöä ajatella, että ajatuksissa siellä tapahtuu vaikka mitä minunkin kanssani. :/

N25

Varmasti tapahtuu, mutta mitä haittaa siitä sinulle on, jos et kerran edes tiedä mitä kukin ajattelee? Toki kannattaa ihan varmuuden vuoksi käydä käräyttämässä kaikki työpaikan miehet seksuaalisesta häirinnästä HR:lle niin loppuu se ajattelu.

Vierailija
89/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pahoillani, että olen teille nyt ehkä ilonpilaaja, mutta minusta tuo on todella kuvottavaa. Ja niin kuin joku toinenkin täällä kirjoitti olevansa, myös itse olen seksuaalisen väkivallan uhri. On tosi epämiellyttävää kuulla, että miehet yleisesti riisuvat mielessään kaikki näkemänsä naiset (tilanteesta riippumatta) jne.

Joo. Niille ajatuksille ei vaan mahda mitään. Toki en puhu mistään perseiden tiirailusta tässä, se on sitten eri asia.

Joku julkisella paikalla tapahtuva kuolaaminen, jonka jokainen näkee on tietysti eri asia, mutta kyllä itsekin ns. vaivihkaa luon nopean katseen hyvään peppuun tiukoissa farkuissa ja jatkan päivääni. Jos jään siitä kiinni ja nainen vetelee korville niin oma syyni.

Vierailija
90/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo

Vierailija
91/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#metoo

Poistatin jo oman kommenttini. Anteeksi :(

Vierailija
92/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitä tarkoita. Itse (tosin naisena) ajattelen seksiä paljon, mutta en siltikään ole valmis hyppäämään kenen tahansa vastaantulevan halukkaan syliin, vaikka sinkku olenkin. Ei niitä haluja tarvitse heti tyydyttää ja välillä haaveilu kasvattaa haluja vielä enemmän. Parisuhteessa kun olin, suuntasin näitä haluja mieheen.

Masturbointi on keksitty, sillä saa pahimmat halut tyydytettyä.

Vierailija
93/131 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pahoillani, että olen teille nyt ehkä ilonpilaaja, mutta minusta tuo on todella kuvottavaa. Ja niin kuin joku toinenkin täällä kirjoitti olevansa, myös itse olen seksuaalisen väkivallan uhri. On tosi epämiellyttävää kuulla, että miehet yleisesti riisuvat mielessään kaikki näkemänsä naiset (tilanteesta riippumatta) jne.

Toisaalta kannattaa muistaa, että läheskään kaikki miehet ei halua pakottaa naisia mihinkään. Eiköhän suurin osa haaveile ihan yhteisymmärryksessä tapahtuvasta seksistä, ja vaikka haaveilisi jostain rankemmasta, ymmärtää, että sekin on vain fantasiaa, jota ei halua koskaan oikeasti toteuttaa.

Enemmän kai sitä miettii, miltä se seksi tuntuu ja miten hyvä fiilis siitä tulee.

Vierailija
94/131 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllä tulee usein mieleen yks kaks odottamatta. Munalla on välillä ihan oma tahto eikä sitä aina voi edes ennustaa. Ois hauska nähdä miten nainen reagoisi kun saisi miehen testosteronit viikon ajaksi. Siinä katseltais lampputolppaa himoiten :D

Vierailija
95/131 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitkiä aikoja ei edes käy mielessä, mutta sitten kun ne ajatukset iskee, niin se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Saattaa myös loppua äkisti. 

Vierailija
96/131 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se liity mitenkään pettämiseen ja jättämiseen että alapäässä kihelmöi ja kalu kaipaa kosketusta ja hankaamista ja mieleen tulee alastomat naiset. Se on kiihotustila eikä mitenkään vaikuta siihen mitä haluaisin tehdä. Se on kuin fantasia mutta haluaa nähdä alastomien naisten kuvia ja sekin olotila menee sitten ohi. Sanoisin että seksikuvat on kuin katsoisi hienoja maisemakuvia peniksellä

Vierailija
97/131 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Se on kuin fantasia mutta haluaa nähdä alastomien naisten kuvia ja sekin olotila menee sitten ohi. Sanoisin että seksikuvat on kuin katsoisi hienoja maisemakuvia peniksellä"

Maisemakuvia peniksellä :D aivan täydellinen kuvaus en olisi osannut paremmin sanoa. Naiset ilmeisesti haluaa katsoa jonkun miehen kuvia silloin kun ovat kiinnostuneet ja eivät ymmärrä sitä että ne alastonkuvatkin miehelle " on kivoja kuvia". Harvoin ne kiinnostaa muuten kuin kiihotukseen ja masturbointiin. Sitten haluaakin katsoa telkkaria

Vierailija
98/131 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani sanoisin, että useamman kerran tunnissa. M54

Vierailija
99/131 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole väärässä. Ehkä naisille on noin mutta ei miehille.

Vierailija
100/131 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni 43v ajattelee seksiä koko ajan. Tiedän sadan prosentin varmuudella, että jos tältä istumalta menisin keittiöön kysymään, että miten olisi, niin vastaus olisi: Selvä. Missä?

Aika erikoista että pitää kysyä missä. Minä olisin valmis siinä paikassa. M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi