Kuinka usein miehet oikeasti ajattelee seksiä?
Mitä tarkoitetaan sillä, että miehet ajattelee seksiä paljon? Mikä on paljon? Siis aikuiset, ei teinihormoonit.
Kommentit (131)
Millainen se ajatuskulku sitten on? Jos siis ajatus harhautuu vaikka työasiasta eikä lähettyvillä ole edes ketään naista, niin mitä päässä liikkuu?
Silloin ku mie itsetyydytän. :) En oikeastaan muulloin. Joskus suihkussa tulee ajateltua, et haluisin nähdä naisen ekaa kertaa alasti suihkussa, nii se ei jännittäisi nii paljoo, ku ei tarvitsisi harrastaa seksiä. :) Voiko neitsyt ees ajatella seksiä, ku ei oo sitä ikinä harrastanut? :o M25
Vierailija kirjoitti:
Mieheni 43v ajattelee seksiä koko ajan. Tiedän sadan prosentin varmuudella, että jos tältä istumalta menisin keittiöön kysymään, että miten olisi, niin vastaus olisi: ”Selvä. Missä?”
No menepä. Miehesi voisi jopa pitää siitä. Mutta etköhän säkin ole jo liimannut pimpin kiinni nelikymppisenä ja päätäsi on särkenyt yhteen putkeen 5 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naisilla tuon harvemmin mielessä ole? Ainakin itse naisena mietin seksiä monta kertaa päivässä, kaikista viehättävistä miehistä ensimmäinen ajatus on että millaisiahan ne olisi sängyssä, tyydytän itseni vähintään aamuin illoin jne.
Olen luullut tämän olevan tavallista ihan kaikille seksuaalisille olennoille, matalalibidoiset erikseen sitten mutta sukupuolittamatta.
Mielessä 10+ kertaa päivässä ja nainen olen. Jos näen hyvännäköisen miehen, mietin minkähän kokoinen miehellä on ja millainen mies olisi sängyssä.
Tuohan riippuu täysin libidosta. Matalalibidoisia on molemmissa sukupuolissa.
Vuonna 1972 ajattelin sexiä viimeksi ja nyt äsken taas.
Aina, kun näen komean miehen! XD
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naisilla tuon harvemmin mielessä ole? Ainakin itse naisena mietin seksiä monta kertaa päivässä, kaikista viehättävistä miehistä ensimmäinen ajatus on että millaisiahan ne olisi sängyssä, tyydytän itseni vähintään aamuin illoin jne.
Olen luullut tämän olevan tavallista ihan kaikille seksuaalisille olennoille, matalalibidoiset erikseen sitten mutta sukupuolittamatta.
Mielessä 10+ kertaa päivässä ja nainen olen. Jos näen hyvännäköisen miehen, mietin minkähän kokoinen miehellä on ja millainen mies olisi sängyssä.
Tuohan riippuu täysin libidosta. Matalalibidoisia on molemmissa sukupuolissa.
Ja ikä vaikuttaa. Ja elämäntilanne. Terveys. Ei mulla ainakaan ole seksin ajattelemisen määrä jatkuvasti vakio.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se koko ajan on mielessä. Jos vaikka seison valoissa jonkun hyväperseisen naisen takana niin mietin, että onkohan sillä stringit ja miltähän se näyttäisi ilman farkkuja.
Kauppakeskuksessa katselen aina edessä menevän naisen persettä ja mietin, että ton kun saisi koira-asentoon.
Mielessäni kuvittelen kaikki 18+ ja alle 50-vuotiaat näkemäni naiset alasti.
M38
jopa läskiperseet? (olen itse)
Olen 21v ja vaihtelee täysin. Joskus kerran viikossa, joskus useammin ja joskus vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se ajatuskulku sitten on? Jos siis ajatus harhautuu vaikka työasiasta eikä lähettyvillä ole edes ketään naista, niin mitä päässä liikkuu?
Päähän tulee joku kuva panemisesta, koskettelusta jne. Kohteet vaihtelee, mutta voi periaatteessa olla ketä tahansa joihin on ollut jotain kiinnostumisen tunteita. Ei siis tarvita mitään tietoista impulssia tai kiihoketta.
Jos ei ole muutamaan päivään tullut, kuvia tulee jatkuvalla syötöllä.
M47
Ei sitä perseen lipittämistä jaksa kaiken aikaa ajatella.
Päivittäin. Vaimon kanssa harrastetaan seksiä joka päivä.
Nggh, kiva mennä töihin tämän ketjun lukemisen jälkeen. Ällöä ajatella, että ajatuksissa siellä tapahtuu vaikka mitä minunkin kanssani. :/
N25
Olen tosi pahoillani, että olen teille nyt ehkä ilonpilaaja, mutta minusta tuo on todella kuvottavaa. Ja niin kuin joku toinenkin täällä kirjoitti olevansa, myös itse olen seksuaalisen väkivallan uhri. On tosi epämiellyttävää kuulla, että miehet yleisesti riisuvat mielessään kaikki näkemänsä naiset (tilanteesta riippumatta) jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pahoillani, että olen teille nyt ehkä ilonpilaaja, mutta minusta tuo on todella kuvottavaa. Ja niin kuin joku toinenkin täällä kirjoitti olevansa, myös itse olen seksuaalisen väkivallan uhri. On tosi epämiellyttävää kuulla, että miehet yleisesti riisuvat mielessään kaikki näkemänsä naiset (tilanteesta riippumatta) jne.
Joo. Niille ajatuksille ei vaan mahda mitään. Toki en puhu mistään perseiden tiirailusta tässä, se on sitten eri asia.
Hmm...olispa lesbo. Ahdistavaa olla deittailla, jos miehet ei muuta kuin seksiä ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se todellisuudessa onkin. Tämä palsta kuitenkin on niiden matalalibidoisten temmellyskenttä, joten täältä et ymmärrystä saa.
Te taidatte olla jotain nymfomaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla riippuu ihan kierrosta. Ovulaation aikaan seksi on ihan koko ajan mielessä, muutoin vain lähinnä, jos näkee jotain seksikästä, kuten jonkun komean miehen, kauniita alusvaatteita.
Tämä! Mietin olinko ainoa, jolla hirveä panetus ovulaation aikana, mutta muuten harvemmin.
Mieheni 43v ajattelee seksiä koko ajan. Tiedän sadan prosentin varmuudella, että jos tältä istumalta menisin keittiöön kysymään, että miten olisi, niin vastaus olisi: ”Selvä. Missä?”