Kuinka usein miehet oikeasti ajattelee seksiä?
Mitä tarkoitetaan sillä, että miehet ajattelee seksiä paljon? Mikä on paljon? Siis aikuiset, ei teinihormoonit.
Kommentit (131)
Alle 40v aina kuuman misun nähdessään.
Sit vähän rauhottuu.
M47
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naisilla tuon harvemmin mielessä ole? Ainakin itse naisena mietin seksiä monta kertaa päivässä, kaikista viehättävistä miehistä ensimmäinen ajatus on että millaisiahan ne olisi sängyssä, tyydytän itseni vähintään aamuin illoin jne.
Olen luullut tämän olevan tavallista ihan kaikille seksuaalisille olennoille, matalalibidoiset erikseen sitten mutta sukupuolittamatta.
Mulla riippuu ihan kierrosta. Ovulaation aikaan seksi on ihan koko ajan mielessä, muutoin vain lähinnä, jos näkee jotain seksikästä, kuten jonkun komean miehen, kauniita alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa, että miehet täällä ylpeilee ja luulevat olevan hyvä asia, että seksi on usein mielessä. On tehty tutkimus, että älykkäät miehet, suurin osa heistä siis, ajattelee seksiä harvemmin, koska ovat älyllisesti kiinnostuneita monista eri asioista.
Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että omani on tällainen. Hänen kanssaan ei koskaan ole tylsää, voisin kuunnella häntä tuntikausia ja meidän keskustelut ovat ihania ja ihanan haastavia. Rakastelua kerran viikossa ja sekin on ihanaa, eikä mitään ameebamiehen panorynkytystä. Voi jospa oisin tiennyt aiemmin, että tällaisia miehiä on olemassa!
Se, että seksi on usein mielessä, ei tarkoita sitä, että seksi on sitten jotain panorynkytystä. Tai, että mies on jotenkin tyhmä, eikä kykene älylliseen keskusteluun. Sä olet aiemmin törmännyt sulle sopimattomiin miehiin.
Aina kun näen naisen, niin ajattelen seksiä. Poislukien omat verisukulaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua muuten kiinnostaa mitä nainen ajattelee tästä, että mies on niin pilun vanki. Imarteleeko se jossain sisimmässä kuitenkin?
Salaa ovat vain tyytyväisiä, kun omaavat sen silmät sokaisevan aarrearkun haarojensa välissä näin miesnäkökulmasta katsoen joka antaa heille järjettömän vallan.
En tiedä miksi, mutta mun päivää tämä kommentti piristi. Kiitos hymyistä.
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa, että miehet täällä ylpeilee ja luulevat olevan hyvä asia, että seksi on usein mielessä. On tehty tutkimus, että älykkäät miehet, suurin osa heistä siis, ajattelee seksiä harvemmin, koska ovat älyllisesti kiinnostuneita monista eri asioista.
Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että omani on tällainen. Hänen kanssaan ei koskaan ole tylsää, voisin kuunnella häntä tuntikausia ja meidän keskustelut ovat ihania ja ihanan haastavia. Rakastelua kerran viikossa ja sekin on ihanaa, eikä mitään ameebamiehen panorynkytystä. Voi jospa oisin tiennyt aiemmin, että tällaisia miehiä on olemassa!
Höpö höpö.
Riippuu päivästä. Itselläni normaalia on 4-12 kertaa päivässä.
Edelleen tulee nähtyä paljon eroottisia uniakin kuten teinipoikana.
M50
En ajattele seksiä niin usein kuin monet muut ketjuun vastanneet. Toivottavasti kukaan nainen ei nyt tee mielessään karkeita yleistyksiä miehistä tämän ketjun perusteella.
M31
Seksuaalista väkivaltaa kokeneena en ajattele seksiä kovinkaan usein.
Jotenkin kun kokemukset on muutenkin huonoja, niin eipä siitä fantasioi. Vähän niin kuin fiilistelisi hammaslääkärillä käymistä, sanotaan että se on tarpeellista, mutta aina vaan sattuu.
Seksiä myös ajattelee vähemmän, kun sitä ei ole vuosiin harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tarkoittaa seksin ajattelu? Siis ajatteletteko ihan sitä ihteään (jyystöä) monta kertaa tunnissa? Vai jotain muuta, seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvää/vivahtavaa?
Itse naisen ajattelen seksiin liittyviä asioita paljon, mutta itse aktia aika harvoin.
Minulle seksi tarkoittaa kaikkia seksuaalisia tekoja, viettelemisestä lähtien. Tietysti jos pitää keskittyä esim töihin niin sitä keskittyy töihin, mutta vapaan hetken tultua ajatus karkaa fantasian pariin aika nopeasti.
Missään nimessä seksi ei ikinä ole pelkkä yhdyntä noin muutenkaan. Eniten näin naisena mietin suuseksin antamista. Jos siis naisena nyt sai vastata, aloitushan sinänsä on suunnattu miehille (mikä on mielestäni aika stereotyyppistä ajattelua).
Mulla sama. Mietin esimerkiksi seksikästä pukeutumista, mietin sitä, miltä tuntuisi olla haluttava, mietin läheisyyttä. En siis pelkkää jyystöä. Toisinaan alkaa vaan haluttaa, vaikka sitä seksiä itsessään en mieti.
Normi päivänä 1-2 kertaa, mutta on paljon muuttujia esim työ + muut velvoitteet. Kun kerran saa hyvää seksiä niin ei tarvi paljoa ajatella se jälkeen, kuin että miten mahtavaa se oli
Itselläni on ihan eri asia ajatteleeko seksiä tai jotakin siihen liittyvää kuin se, ajatteleeko sitä sen takia, koska on ns. puutteessa.
Saatan ajatella seksiin liittyviä ajatuksia aika ajoin paljonkin. Esimerkiksi jos näen kauniin naisen, sellaiset ajatukset tulevat mieleen. Ei niin, että miettisin, millaista tuon kanssa olisi jörniä, vaan enemminkin mietin sitä, miltähän tuo nainen näyttäisi alasti; millaiset rinnat, nännit ja nännipihat, millainen karvoitus alapäässä? Miltähän hän maistuisi?
Jos on tylsää, pakenen eskapistisiin unelmiin, joihin liittyy useimmiten myös seksiä tai jotakin siihen viittaavaa. Joten kaiketi niihin uppoutuminenkin lasketaan seksiajatuksiksi?
Toisin kuin nuorena, nyt nelikymppisenä seksiajatukset eivät saa aikaan seisokkia. Siihen tarvitaan jo enemmän, esimerkiksi peuhaamista vaimon kanssa sängyssä, lukuun ottamatta aamuerektioita.
Yksi asia harmittaa: en ole koskaan nähnyt eroottisia unia. Olen usein yrittänyt ennen nukahtamista psyykata itseäni ajattelemaan seksiä ja siihen liittyviä asioita siinä toivossa, että näkisin niistä unia. Ikävä kyllä en näe niitä ikinä, vaan uneni ovat usein pelottavia tai vähintään toivottoman ankeita, yleensä työhön ja arkielämään liittyviä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40v aina kuuman misun nähdessään.
Sit vähän rauhottuu.
M47
Ei rauhoitu. 50+ paikkeilla ollaan levottomimmillaan.
Kyllä se koko ajan on mielessä. Jos vaikka seison valoissa jonkun hyväperseisen naisen takana niin mietin, että onkohan sillä stringit ja miltähän se näyttäisi ilman farkkuja.
Kauppakeskuksessa katselen aina edessä menevän naisen persettä ja mietin, että ton kun saisi koira-asentoon.
Mielessäni kuvittelen kaikki 18+ ja alle 50-vuotiaat näkemäni naiset alasti.
M38
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Oma miehesi katselee työmatkalla lukio- ja AMK-tyttöjen perseitä ja miettii, että saisipa vielä tuollaista eikä sitä kotona löhöävää lahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naisilla tuon harvemmin mielessä ole? Ainakin itse naisena mietin seksiä monta kertaa päivässä, kaikista viehättävistä miehistä ensimmäinen ajatus on että millaisiahan ne olisi sängyssä, tyydytän itseni vähintään aamuin illoin jne.
Olen luullut tämän olevan tavallista ihan kaikille seksuaalisille olennoille, matalalibidoiset erikseen sitten mutta sukupuolittamatta.
No mulla käy tuo asia mielessä ehkä 1-2krt kuukaudessa. Ei kiinnosta. N44
Varmaan ihan koko ajan, kun niinhän sitä sanotaan että miehet ajattelevat seksiä enemmän kuin naiset ja itse naisena ajattelen seksiä varmaan noin viisi kertaa tunnissa?
”Aina” on seksi jossain määrin mielessä, eli miehillä ei varmaan sitten oikein mitään muuta päähän mahdukaan kun naisenakin on näin seksivoittoista tää oleminen.
Ärsyttää jos herään kesken hekumallisen unen. Silloin yritän nukahtaa uudestaan ja saada saman 'filmin' pyörimään, joskus jopa onnistunut siinä. Tekeekö muut samoin?
Väheneekö ajattelu 40+ miehillä, jos se viriiliys jo heikkenee.