Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienimunaisin mies, jonka kanssa olet ollut

Vierailija
19.11.2013 |

Itse olin kerran miehen kanssa, jolla penis täydessä mitassa sen 10cm. Oli aika katastorfi ja ei tuntunut miltään :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis, eli sellainen 5,5 cm (pikkusormen) mittainen erektiossa. Pikkusormen paksuinen myöskin. Oli aika kokemus!

Vierailija
22/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taitaa tilaa olla, tossa lopussa oli kaikua niin runsaasti :)

Onkuin patonkia heiluttelis junatunnelissa.

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:33"]

Mister Minimunako siellä uikuttaa? uliuliuli...!

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:17"]

Voivoi, eikös teillä ole muuta kuin se värkki jalkojenne välissä ja katekismus?

Ja molemmat on lapset repinyt piloille.

[/quote]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitatte epävarmuuden peittämiseksi tarkoitetun itsekorostamisen itsevarmuuteen tai isoon egoon. Suurin osa näistä ihmisistä joilla ihmiset sanovat olevan iso ego, ovat vain todella epävarmoja itsestään. Ennemminkin hauraita egoja, eivät yleensä kestä lainkaan kritiikkiä, kun taas itsevarmoja ihmisiä ei välttämättä varsinkaan tuntemattoman kritiikki juuri hetkauta.

Näillä pienimunaisilla se epävarmuus on johtunut varmaan osaksi juuri siitä pienestä munasta. Monilla menestyneillä ihmisillä, kaikenmaailman jarisarasvuoilla ja hjalliksilla, on oikeasti iso ego, mutta he ovat myöskin itsevarmoja, he eivät esitä itsevarmaa. Onnistumiset kasvattavat itsevarmuutta. Peniksensä ovat varmasti keskimittaisia, tosin tilastollisesti Jarilla keskimääräistä isompi ja Hjalliksella pienempi. (Peniksen koko korreloi vartalon muiden mittojen kanssa.)

Vierailija
24/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kokemus. Ihana luonne, mutta niin pikkuruinen vehje ettei tosiaan tuntunut missään. Semmoinen prinssinakki erektiossa. Jäi yhden yön seikkailuksi. Ei voi mitään, ei vaan tehnyt miestä mieli tuon jälkeen. Normaalikoko riittää mulle hyvin, kokemuksia on liiankin isoista, jotka tekee vaan kipeetä. Liian pieni on liian pieni jotta seksi tuntuisi yhtään miltään.

Vierailija
25/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa läppää kyllä tämäkin ketju.

Vierailija
26/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä myös kokemus juhlakunnossa noin 5 cm pitkästä ja pikkurillini paksuisesta vehkeestä :( Kortsukin tosiaan pyöri löysänä päällä. Mies oli muuten tosi huomaavainen sängyssä, puhui kauniita vartalostani, ihaili, antoi suuseksiä antaumuksella, joten siinä mielessä ihana tyyppi. Ihmettelin vaan kun ei viimeiseen asti luopunut omista kalsareistaan. Sitten kun riisui, pyöri ja puuhaili hirveästi kortsun kanssa, rullasi sen valmiiksi auki.. Mietin jo miten saa sen päälle enää, mutta menihän se kun oli niin väljä. Kun työnsi sisään, joutui pitämään kortsusta koko ajan kiinni. Kyseli, että tuntuuko hyvältä. En tuntenut mitään, mutta valehtekin että joo. Tuntui just sellaiselta lantion läiskimiseltä ja se kylmä liukas kortsuylimäärä siinä ällöttävästi mulkahteli :/ Ja mietin, että mitä helvettiä, seisooko sillä vai ei. Muutaman kerran touhuttiin sängyssä ja kävi ilmi puheistaan ja muutenkin, että kyllähän se seisoi, mutta joku mikropenis taisi olla. Kauhean sääli juttu hänelle ja kumppaneilleen. 

Vierailija
27/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkahteli=muljahteli  -mulkahtava tuntemus oli siitä kaukana ;D

-27

Vierailija
28/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli yks 1cm tubbybob :----DDDddd mutta ei mulla, vaan kaverilla. tai ei se mun kaveri oo. foorumeilta luin, tai oikeestaan bussis kuulin

Vierailija
29/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla yhen illan juttu, niin ohut että meinasin järkyttyä kun kädellä kokeilin. Ei tuntunut missään etenkään siinä humalatilassa, muutenkin koko juttu oli ihme säätöä eikä mies edes lauennut, lopulta lähdin vessaan vinkkinä miehelle että lähtis menemään.

Vierailija
30/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli yhellä ukolla 18 senttinen, ei tuntunut missään. paksuus oli ehkä vähän vajaa hk:n sininen. ei enää pieni munasia tähän taloon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
31/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

shiiit, on nää kauheita juttuja. Pakko olla äärimmäisen kiitollinen, että olen hyvinvarusteltu mies. Mä en varmaan kestäis sormen mittaista munaa. En sais yöllä unta enkä kehtais kattoo naisia silmiin. 

En kyllä ikinä ole haukkunut naisten värkkejä tai tissejä missään. En ole onneksi tavannut kuin tosi ihania naisia niin fyysisesti kuin luonteeltaan.

Vierailija
32/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:27"]

Joo, täällä myös kokemus juhlakunnossa noin 5 cm pitkästä ja pikkurillini paksuisesta vehkeestä :( Kortsukin tosiaan pyöri löysänä päällä. Mies oli muuten tosi huomaavainen sängyssä, puhui kauniita vartalostani, ihaili, antoi suuseksiä antaumuksella, joten siinä mielessä ihana tyyppi. Ihmettelin vaan kun ei viimeiseen asti luopunut omista kalsareistaan. Sitten kun riisui, pyöri ja puuhaili hirveästi kortsun kanssa, rullasi sen valmiiksi auki.. Mietin jo miten saa sen päälle enää, mutta menihän se kun oli niin väljä. Kun työnsi sisään, joutui pitämään kortsusta koko ajan kiinni. Kyseli, että tuntuuko hyvältä. En tuntenut mitään, mutta valehtekin että joo. Tuntui just sellaiselta lantion läiskimiseltä ja se kylmä liukas kortsuylimäärä siinä ällöttävästi mulkahteli :/ Ja mietin, että mitä helvettiä, seisooko sillä vai ei. Muutaman kerran touhuttiin sängyssä ja kävi ilmi puheistaan ja muutenkin, että kyllähän se seisoi, mutta joku mikropenis taisi olla. Kauhean sääli juttu hänelle ja kumppaneilleen. 

[/quote]

Käy hirveesti sääliksi tota ylläkuvattua miestä. Kaikkensa yritti vajavaisuuttaan kompensoidakseen. Toivottavasti se on löytänyt jonkun, joka tykkää siitä. Onhan niitä dildojakin, jos pitää seriously saada melaa mekkoon.

Vierailija
33/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin on ehkä ollut n. 12cm. Ihan hyvin toimi, kun mies osasi sitä käyttää ;) Mitään mikropenistä en ole kohdannut, mutta eipä mulla ole kokemustakaan kuin yhdeksästä.

Vierailija
34/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 puolustautuu :) Anteeksi, jos on joku mielensä pahoittanut.

Tämä mun tapaus oli palomies/sukeltaja. Sukelsi esim. ruumiita vedestä. Todella levee tapaus, joka tietenkin piti testata. Näillä on niin kova kysyntä, että pakkohan se oli katsoa, mitä sieltä oikeesti löytyy. 

Ja jos vois olla kärpäsenä katossa kuulemassa miesten juttuja naisten vehkeistä, niin herkimmistä tulisi varmaan täyslesboja.

Vierailija
35/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yhden irtopirkon kanssa ja päästiin vähän alkuun ja kokeilin kädellä jolloin pirkko sanoi, ota tuo sormus pois sehankaa jolloin vastasin ei mulla ole sormusta se on mun kelloni joka hankaa

Vierailija
36/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lensi iltateet näppikselle :DD

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 17:59"]

Olin kerran yhden irtopirkon kanssa ja päästiin vähän alkuun ja kokeilin kädellä jolloin pirkko sanoi, ota tuo sormus pois sehankaa jolloin vastasin ei mulla ole sormusta se on mun kelloni joka hankaa

[/quote]

Vierailija
37/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, vanha predator-vitsi sovellettuna. mahtava.

Vierailija
38/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli ihan hervottoman pieni kulli. Velttona (eli yleensä aina) se oli vajaa 10 cm, mutta jorma tanassa se oli 28 cm. Ihan hirvee meisseli! Meinas paikat revetä kun mies pääsi vauhtiin.

Vierailija
39/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosia ei sentään tälläkään palstalla lasketa!

Vierailija
40/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minimunat pääsee panemaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän