Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä pitäisi olla ystävästä, joka ei aina vastaa viesteihin tms.
21.06.2013 |
Joskus harvoin vastaa puheluun, jos soitan. Viesteihin vastaa jos huvittaa. Kuitenkin odottaa, että minä vastaan hänelle.
Tarkottaako vastaamattomuus, että ei oikein kiinnosta edes pitää yhteyttä?
Kommentit (2)
Mä olen tulkinnut tuon niin, että ei häntä kiinnosta. Totta puhuen ei muakaan, joten olen iloinen ellei mitään kuulu. Terkkuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mistä tiedät, että hän odottaa, että sinä vastaat aina heti?
koska mä saatan joskus olla vastaamatta (ai miten kaipaan lankapuhelin aikoja, ei jäänyt ketään kaivelemaan eikä tarvinnut kehitellä psyk. teorioita puhelimeen vastaamisesta) mutta en kyllä odota, että kukaan mullekaan aina heti vastaa tai soittaa heti takaisin. En kuvittele, että voisin kännykällä tai FB.llä riistää kenenkään ihmisen oikeutta yksityisyyteen. Kaikkein hermostuttavin ihmistyyppi on se, joka aina vaatii selitystä, jollei ole heti vastannut heille "missä olit" "mitä teit" "kenen kanssa" jne... tai jos vastaan, eka kysymys "missä päin olet" ... olinpaikkani ei ole mikään suuri salaisuus välttämättä, mutta miksi se pitäisi raportoida?
öh, siis ehkä ystäväsi haluaa kyllä pitää yllä ystävyyttä, mutta ei ihan niin syvällisellä tasolla, että on aina valmiina sinua varten, kuten ollaan vaikka omia lapsia varten...