Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienimunaisin mies, jonka kanssa olet ollut

Vierailija
19.11.2013 |

Itse olin kerran miehen kanssa, jolla penis täydessä mitassa sen 10cm. Oli aika katastorfi ja ei tuntunut miltään :(

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri.

Vierailija
2/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhdenillan juttu oli, josta en ole varma, harrastimmeko edes seksiä, sillä en tuntenut mitään. Tuntui vain, kun miehen lantio nylkytti lantiotani vasten, mutta siis sisällä ei tuntunut mitään. Varmaan jotain 5cm oli se. Miehellä oli kuitenkin kovat puheet ennen "seksiä". En kuulemma saisi odottaa, että meistä tulee mitään, sillä hänellä on joka vkl eri muija. Että moi  vaan te muut muijat! Tunsittekohan te mitään? Meitä on paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:49"]Petri.

[/quote]

:D

Vierailija
4/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Petri on ollut.Sääli kun tuo pippelin mallikin on periytyvä.Isot kivespussit kireissä housuissa näkyy,ei naiset iso penis vaan isot kivespussit.

Vierailija
5/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:49"]

Itse olin kerran miehen kanssa, jolla penis täydessä mitassa sen 10cm.

[/quote] Tavallinen kouluviivotin vai sellainen rullamitta?

Vierailija
6/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sillä petrillä on kyllä tosi pieni

Vierailija
7/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kare

Vierailija
8/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiossa n. 4 cm. Taatusti totta. Testasin vielä toisen kerran, ja sama juttu. Oli tosi kiihottunut, ettei se niinkuin meikäläisestä johtunut. Kaiken huipuksi jätkä oli kuin riikinkukko, valtava ego. :D

Vierailija
9/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo

Vierailija
10/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, eikös teillä ole muuta kuin se värkki jalkojenne välissä ja katekismus?

Ja molemmat on lapset repinyt piloille.

Vierailija
11/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-naiset antaa miehille takas vuosien piinan...paha.

Vierailija
12/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan oltu saman tyypin kanssa, koska mulla samanlaiset kokemukset :D

Oli olevinaan niin naistenmiestä. Tunsin sääliä...

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 14:54"]

Yksi yhdenillan juttu oli, josta en ole varma, harrastimmeko edes seksiä, sillä en tuntenut mitään. Tuntui vain, kun miehen lantio nylkytti lantiotani vasten, mutta siis sisällä ei tuntunut mitään. Varmaan jotain 5cm oli se. Miehellä oli kuitenkin kovat puheet ennen "seksiä". En kuulemma saisi odottaa, että meistä tulee mitään, sillä hänellä on joka vkl eri muija. Että moi  vaan te muut muijat! Tunsittekohan te mitään? Meitä on paljon!

[/quote]

Vierailija
13/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vähän näitä naisten 'on niin olevinaan' juttuja. Ettei olevinaan oleminen olisi vain positiivisuutta ja itseluottamusta? Pitäisikö pienimunaisen miehen vain murjottaa nurkassa pää matalana? Kai sitä ihminen saa nauttia elämästään vaikka jalkoväli olisi millainen tai ainakin yrittää.

-Mies 28v-

Vierailija
14/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkokai sen on olla naistenmies kun ei saa ketään jäämään. Joutuu aina hakemaan uutta.

Vierailija
15/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu mies jonka elin oli enintään 10cm. Löysä ja suurimmaksi osin tunnoton mikä johtui herkimpiä osia suojaavan esinahan poistamisesta. Terska ym. kun ilman esinahkaa joutuu jatkuvalle hankaukselle niin se ikään kuin turtuu tunnottomaksi. Ja edinahan poistaminen jo lapsena estää peniksen normaalin pituuskasvun kun ei ole mitään minkä varassa venyä.. Mies itse kädestä pitäen selitti minulle tämän. :/ Ja sitten jotkut hullut vielä ympärileikkaa poikalapsiaan!! Mikä haitta siitä koituukaan lapselle aikuisiällä ja hänen puolisolleenkin. Tuollskin miehellä niin pieni etten tuntenut sisälläni MITÄÄN vaikka kuinka pinnistin ja koetin rutistaa lantionpohjalihaksilla. Ja EI TODELLAKAAN ole minusta kiinni, ennenkö joku kerkee tähänkin haukkumaan. Olen nuori ja poikimaton vielä. Sääliksi kävi miestä..kuten joku sanoikin niin tunsi miehestä jalkojen välissä vain luisevan lantion. Sanomattakin selvää ettei siitä suhdetta pidemmälle alkanut.

Vierailija
16/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munan koolla oo mitään väliä, mies ja muna kyllä nauttii. Siiderivalaat vaan makaa kun lahnat jäävedessä

Vierailija
17/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mister Minimunako siellä uikuttaa? uliuliuli...!

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:17"]

Voivoi, eikös teillä ole muuta kuin se värkki jalkojenne välissä ja katekismus?

Ja molemmat on lapset repinyt piloille.

[/quote]

Vierailija
18/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, tällä hienolla miehellä oli niin pieni, että kondomi jäi löysästi täydessä erektiossa olevan kikulinsa päälle. huh ja sit se oli just semmonen jänöpupu painaessaan siinä ja mulla oli aaah niin ihanan tiukka.... juujuu. Tiukka tai ei, mitään en tuntenu.

Vierailija
19/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 15:30"]

Ja edinahan poistaminen jo lapsena estää peniksen normaalin pituuskasvun kun ei ole mitään minkä varassa venyä.. Mies itse kädestä pitäen selitti minulle tämän. :/ 

[/quote]

Ehkä halusi jollain selittää itselleen, mutta paskapuhetta.

Vierailija
20/43 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropenis, eli sellainen 5,5 cm (pikkusormen) mittainen erektiossa. Pikkusormen paksuinen myöskin. Oli aika kokemus! Toista kertaa ei tullut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi