Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
161/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana autontakapenkillä jollekin puoli tuntemattomalle jätkälle

Vierailija
162/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 33-vuotias. Jo nuoresta asti olin toivonut itselleni tyttöystävää. Vasta parikymppisenä aloin tutustumaan lähemmin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta mitään sen enempää ei koskaan tapahtunut. Tytöt ovat kyllä aina pitäneet minusta mutta vain ystävänä. Kemia ei ole koskaan riittänyt seksuaaliselle tasolle asti, mutta minulla on ollut aidosti hyviä ystävyyssuhteita useiden naisten kanssa.

Kun vuodet vierivät ja ikää alkoi kertyä niin aloin miettimään mitä tekisin elämääni vaivaavan kipeän asian kanssa. Olin aina pitänyt maksullisissa käyntiä jotenkin likaisena ja häpeällisenä asiana. Olin aina ajatellut, etten koskaan tekisi mitään sellaista. Mutta en ollut enää mikään poikanen ja asia oli vaivannut vuosi vuodelta yhä enemmän. En enää nähnyt ”tavallista” ratkaisua asiaan. Muutaman viimeisen kerran kävin vielä pyörimässä yökerhoissa ja pari kertaa treffeilläkin ilman tulosta. Vähitellen vaan ajauduin siihen mihin ajauduin.

Selasin erään nettipalvelun sivuja ja huomasin sieltä erään nuoren naisen ilmoituksen. Laittelin viestiä ja kyselin hieman hänen taustojaan. Opiskelija kertoi olevansa ja tekevänsä hommaa satunnaisesti. Sovimme tapaamisen hänen luokseen.

Jännittyneenä sitten sovittuna ajankohtana menin tapaamaan naista. Oven aukaisi erittäin viehättävä itseäni nuorempi vaalea nainen. Juttelimme ensin hetken olohuoneen puolella ja yllättävän hyvin tulimmekin juttuun. Toki minua aika paljon jännitti mutta aloin vähitellen hieman rentoutua ja nainen vaikutti mukavalta. Annoin hänelle sovitun rahasumman.

Hetkisen juteltuamme päätimme siirtyä makuuhuoneen puolelle ja aluksi sielläkin vain juttelimme ja hieman lähennyimme. Sitten vaatteet alkoivat vähentyä ja kosketusten myötä tilanne alkoi edetä. Hyväilyjen jälkeen oli suuseksiä ja sen jälkeen olimme yhdynnässä muutamassa eri asennossa. Tunnin aikana ehdimme vetää kaksi settiä ja kaikki sujui yllättävänkin hienosti.

Session jälkeen juttelimme vielä hetkisen kunnes poistuin. Tulipahan tuokin asia koettua edes kerran elämässä. Tiedän toki, että rahastahan tässä vain oli kyse, mutta en usko että nainenkaan ihan kylmäksi jäi. Tuskin kuitenkaan olisimme missään muualla yhteen päätyneet näissä merkeissä. Molemmat siis saivat haluamansa. Kun olin palannut takaisin kotiin, tunsin syyllisyyden piston jossain syvällä sisimmässäni. Tiedän hyvin, ettei asioita ole tarkoitettu tapahtuvan tällä tavalla. Mutta joskus on tehtävä vaikeita ratkaisuja, jos muuten ei mitään tapahdu. Olinhan jo noin 20 vuotta kieriskellyt hormonihuuruissani vailla intiimiä läheisyyttä. Jonkinlaisen taakan harteilta tuo kokemus vei, mutta en halua siltikään suositella samaa kenellekään. Nämä ovat hyvin vaikeita asioita etenkin yksinäisille miehille. Jokainen tehköön asian kanssa, miten parhaaksi katsoo. Pidemmän päälle noista ympyröistä kannattaa kuitenkin pysyä kaukana. Onneksi löysin mukavan alan naisen, jonka kanssa vietimme lyhyen mutta mieleenpainuvan hetken. Kaikki kokemukset eivät välttämättä ole kuitenkaan yhtä hienoja. Olkaahan pojat varovaisia. Turvallinen parisuhde ja oma rakas on se kaikkein paras yhdistelmä. Toivoisin että kaikilla olisi siihen mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana kännissä festareilla samana iltana tavatun miehen kanssa hänen teltassaan. Ei millään mittapuulla miellyttävä kokemus, mutta sainpahan hoidettua asian pois tieltä, olinhan jo aivan järkyttävän vanha neitsyt... Nyt kolmekymppisenä välillä miettii, että mitä ihmettä teininä oikein pyöri päässä.

Vierailija
164/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mies kirjoitti:

Olin 33-vuotias. Jo nuoresta asti olin toivonut itselleni tyttöystävää. Vasta parikymppisenä aloin tutustumaan lähemmin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta mitään sen enempää ei koskaan tapahtunut. Tytöt ovat kyllä aina pitäneet minusta mutta vain ystävänä. Kemia ei ole koskaan riittänyt seksuaaliselle tasolle asti, mutta minulla on ollut aidosti hyviä ystävyyssuhteita useiden naisten kanssa.

Kun vuodet vierivät ja ikää alkoi kertyä niin aloin miettimään mitä tekisin elämääni vaivaavan kipeän asian kanssa. Olin aina pitänyt maksullisissa käyntiä jotenkin likaisena ja häpeällisenä asiana. Olin aina ajatellut, etten koskaan tekisi mitään sellaista. Mutta en ollut enää mikään poikanen ja asia oli vaivannut vuosi vuodelta yhä enemmän. En enää nähnyt ”tavallista” ratkaisua asiaan. Muutaman viimeisen kerran kävin vielä pyörimässä yökerhoissa ja pari kertaa treffeilläkin ilman tulosta. Vähitellen vaan ajauduin siihen mihin ajauduin.

Selasin erään nettipalvelun sivuja ja huomasin sieltä erään nuoren naisen ilmoituksen. Laittelin viestiä ja kyselin hieman hänen taustojaan. Opiskelija kertoi olevansa ja tekevänsä hommaa satunnaisesti. Sovimme tapaamisen hänen luokseen.

Jännittyneenä sitten sovittuna ajankohtana menin tapaamaan naista. Oven aukaisi erittäin viehättävä itseäni nuorempi vaalea nainen. Juttelimme ensin hetken olohuoneen puolella ja yllättävän hyvin tulimmekin juttuun. Toki minua aika paljon jännitti mutta aloin vähitellen hieman rentoutua ja nainen vaikutti mukavalta. Annoin hänelle sovitun rahasumman.

Hetkisen juteltuamme päätimme siirtyä makuuhuoneen puolelle ja aluksi sielläkin vain juttelimme ja hieman lähennyimme. Sitten vaatteet alkoivat vähentyä ja kosketusten myötä tilanne alkoi edetä. Hyväilyjen jälkeen oli suuseksiä ja sen jälkeen olimme yhdynnässä muutamassa eri asennossa. Tunnin aikana ehdimme vetää kaksi settiä ja kaikki sujui yllättävänkin hienosti.

Session jälkeen juttelimme vielä hetkisen kunnes poistuin. Tulipahan tuokin asia koettua edes kerran elämässä. Tiedän toki, että rahastahan tässä vain oli kyse, mutta en usko että nainenkaan ihan kylmäksi jäi. Tuskin kuitenkaan olisimme missään muualla yhteen päätyneet näissä merkeissä. Molemmat siis saivat haluamansa. Kun olin palannut takaisin kotiin, tunsin syyllisyyden piston jossain syvällä sisimmässäni. Tiedän hyvin, ettei asioita ole tarkoitettu tapahtuvan tällä tavalla. Mutta joskus on tehtävä vaikeita ratkaisuja, jos muuten ei mitään tapahdu. Olinhan jo noin 20 vuotta kieriskellyt hormonihuuruissani vailla intiimiä läheisyyttä. Jonkinlaisen taakan harteilta tuo kokemus vei, mutta en halua siltikään suositella samaa kenellekään. Nämä ovat hyvin vaikeita asioita etenkin yksinäisille miehille. Jokainen tehköön asian kanssa, miten parhaaksi katsoo. Pidemmän päälle noista ympyröistä kannattaa kuitenkin pysyä kaukana. Onneksi löysin mukavan alan naisen, jonka kanssa vietimme lyhyen mutta mieleenpainuvan hetken. Kaikki kokemukset eivät välttämättä ole kuitenkaan yhtä hienoja. Olkaahan pojat varovaisia. Turvallinen parisuhde ja oma rakas on se kaikkein paras yhdistelmä. Toivoisin että kaikilla olisi siihen mahdollisuus.

Mahtavan kiinnostava tarina. Kiitos.

Vierailija
165/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni Juha Miedolle. Ihan tajuton mies panemaan.

Vierailija
166/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana kännissä festareilla samana iltana tavatun miehen kanssa hänen teltassaan. Ei millään mittapuulla miellyttävä kokemus, mutta sainpahan hoidettua asian pois tieltä, olinhan jo aivan järkyttävän vanha neitsyt... Nyt kolmekymppisenä välillä miettii, että mitä ihmettä teininä oikein pyöri päässä.

välillä miettii, että mitä ihmettä teininä oikein pyöri päässä.

Sama täällä.

Vierailija
167/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mies kirjoitti:

Hyvin pohdittu ja varmaan teit ihan järkevän ratkaisun. En tiedä onko tuon tyyppisesssä kaupallisuudessa mitään sen pahempaa - tyttö joka omin ehdoin tekee seksityötä omaksi hyväkseen, ja järkevä asiakas joka maksaa mukisematta ja kkäyttäytyy varmaan kohteliaaati...ihan win win. Prostituutio on silloin paha kun sutenööri tulee väliin. Silloin kyseessä on ihmiskauppa.

Tosin voi olla että osa "opiskelijatytöistä" ei rahoita opintoja vaan vaikka huumeiden käyttöä. Tai ovat pienituloisia yksinhuoltajia. Mutta kyllä, opsikelikoitakin. Joka tapauksessa, ihan ideaalitapaus. Koetko itsesi nyt varmemmaksi lähestymään naisia vai onko ammattilaisen puhelinnumero tallessa jatko-opintoja varten?

Vierailija
168/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?

Vierailija
169/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa on. Yksikään nainen ei ole vielä erikseen antanut lupaa. Joten oon vaan seissy mykkänä nurkassa etten vaikuttaisi ahdistelijalta. tai jos on tullut puhumaan olen pysynyt irti aiheesta. En ole ahdistelija. Ei edes vaikka naiset ovat tullut minua koskettelemaan, tunkemaan käsi housuihini tai puremaan korvaani. 

Yli 20v oli vartalo kuin alusvaatemallilla. Onneksi en tunkeudu päälle. Nainen on minut kasvattanut joten osaan käyttäytyä. Katson vain silmiin.

M43

Vierailija
170/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin etukäteen hyvin tarkkaan, että tyttö todellakin tekee hommaa itsenäisesti ja täysin omasta halustaan. En olisi myöskään lähtenyt tapaamaan jotain epämääräistä kiertävää tsekkityttöä tai vastaavaa.

Tyttö vaikutti aivan normaalilta. Asunto oli myös aivan tavallinen nuoren naisen asunto. Halusi ilmeisesti vain tienata hieman extraa tuollaisella satunnaisella työllä. Hälytyskellot eivät soineet missään vaiheessa.

En koe oman tilanteeni muuttuneen juurikaan mihinkään tuon seurauksena. Naisten kanssahan olen ollut paljon tekemisissä, mutta intiimille tasolle pääseminen poisti ehkä hieman mysteerin verhoa. Joskushan tuo asia oli koettava.

Jatkokurssia voi ehkä joskus harkita jos tarve vaatii. Mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, ei kannata ottaa tuota elämäntavaksi. Oma motiivi oli lähinnä kurkistaa erotiikan maailman puolelle edes pienen hetken verran.

Vierailija
171/572 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkailua kanahäkillä 13-vuotiaana, ja eno tarjoamassa naistaan juopuneelle 17-vuotiaalle. Kyllä on erikoista väkeä täällä

Älä muuta sano. Ihmetellä täytyy.

Ihan elämältä nuo kuulostavat, enemmän ihmetyttää palstailijat joiden elämässä ei ilmeisesti ole tapahtunut koskaan mitään, kun tuollaisetkin asiat kuulostavat liian hurjilta ollakseen totta.

Vierailija
172/572 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielenkiintoisia tarinoita saa laittaa.

Vierailija
173/572 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivaihtoehtoa: joko kuulun niihin, joilla ei kunnon kalvoa koskaan ollutkaan (todennäköisin syy) tai sitten menetin neitsyyteni herra ob:lle eli kun opettelin tamponien käyttöä. Tosin en muista , että olisin tuntenut erityistä kipua, vaikka olin valinnut liian jämerän tamponin vuotomäärääni nähden. Olin ehkä 17- tai 18-vuotias.

Vierailija
174/572 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v olin ja poikuuteni menetin riparilla yhdelle kivalle tytölle. Meillä alkoi silmäpeli heti välittömästi leirille saavuttaessa ja toiseksi viimeisenä päivänä (yönä) sitten pääsin elämäni ensimmäisen kerran tositoimiin. Itseäni jännitti niin paljon eka kerta, ettei edes kunnolla meinannut seistä. Jotenkin se sähellys meni kuitenkin kunnialla maaliin. 

Tavattiin tuon tytön kanssa vielä muutaman kerran riparin jälkeen. Jäi hauska muisto ekasta kerrasta, jolle voi nyt jo hymyillä. Silloin oli kyllä vakava paikka. 

Vierailija
175/572 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita,. Kiitos.

Vierailija
176/572 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielenkiintoisia tarinoita ekasta kerrasta toivotaan.

Vierailija
177/572 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin neitsyyteni Juha Miedolle. Ihan tajuton mies panemaan.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
178/572 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
179/572 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin secsiä Joon*t*n J@nt***n kanssa

Vierailija