Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia? Miesystävä juoksee aina vessaan sen jälkeen, kun olen käynyt kakkoshädällä

Vierailija
08.02.2025 |

Nousee siis välittömästi vaikka sohvalta ja toteaa aina jotain eri syyn menolleen, kuten vaikka kasvojen pesun, hampaiden pesun, tai ihan vaan vessakäynnin. Muulloin kun käy veskissä, ei perustele käyntiään mitenkään. Viipyy siellä sitten muutamia minuutteja, aina ei vedä edes vessaakaan.

Tulee vähän olo, että tarkoituksellisesti yrittää mennä mahdollisimman nopeasti vessaan oman toimitukseni jälkeen. Näin käy tosi usein kun olen itse käynyt kakkoshädällä. Kuvittelenko ja ylireagoinko vain?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesystävälläsi jokin fetissi mennä haistelemaan käryjä?

Vierailija
2/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän näköjään haluaa nuuhkuttaa aromeitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tarkistamaan veditkö maailman isoimman paskan ja pääsette Guinnesin ennätysten kirjaan.

Vierailija
4/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni tekee samaa. Luulen ettei ole tarkoituksellista ainakaan meillä. Naiset vain usein ovat huomaavaisempia ja viivyttävät tietoisesti vessaan menoa toisen jälkeen hienotunteisuussyistä. Jos miehellesi ei tule tuollainen mieleenkään?

Vierailija
5/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän näköjään haluaa nuuhkuttaa aromeitasi.

Vessassa ei haise kun käyttää raikastinta.

Vierailija
6/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halusit kertoa tämän syystä?

Vierailija
7/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ärsyttää todella paljon, kun yritän pitkässä suhteessa pitää jotain mysteeriä ja vetovoimaa yllä, ja toisen täytyy ehdoin tahdoin mennä sinne käryihin. Menee usein hörppäämään vettä vessan kraanasta minun perääni, vaikka on meillä muuallakin kraanoja, esim. keittiössä.

Vierailija
8/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelisin, että käy pyyhkimässä vessanpöntöstä roiskuvat bakteerit pinnoilta.

Vierailija
9/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee varmaan oksentamaan kun haju pn niin karmea

Vierailija
10/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimbs

Vierailija
11/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee kameran pois

Vierailija
12/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan mikä juttu ja jos en pitäisi vastauksesta niin aika nostaa kytkintä.

Vierailija
13/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee kameran pois

Voi olla tämäkin

Vierailija
14/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Ärsyttää todella paljon, kun yritän pitkässä suhteessa pitää jotain mysteeriä ja vetovoimaa yllä, ja toisen täytyy ehdoin tahdoin mennä sinne käryihin. Menee usein hörppäämään vettä vessan kraanasta minun perääni, vaikka on meillä muuallakin kraanoja, esim. keittiössä.

Ukkosi on todella outo.

Vierailija
15/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä meni istuun aina lähellä olevaan tuoliin kun menin veskiin. Aloinkin käymään veskissä kun sillä oli sellaista tekemistä ettei ehtinyt istuskeleen.

Vierailija
16/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on eräs mies sanonur ettei häntä haittaa yhtään jos piereskelen aktin aikana. Ilmeisesti toivoikin sitä. Sanoin ettei pieretä, en olisi voinut tehdä niin.

Vierailija
17/17 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin suoraan mikä juttu ja jos en pitäisi vastauksesta niin aika nostaa kytkintä.

Mistä vastauksista kuuluisi olla pitämättä? En luota omaan intuitiooni asiassa yhtään, kun minusta käytös on tuon osalta niin omituista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi