Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
141/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13-14 vuotiaana mua runkattii ekan kerran. Talon 11-13v (viides, kuudesluokkalaiset tytöt) runkkas meitä talon poikia ns kanahäkkivarastossa leikissä jota kutsuttiin Vamppyyriksi.

16 vanhana sain ekan kerran pillua 14 vuotiaalla tytöltä. Aikasemmin oli leikitty talon tyttöjen kanssa "takaa pano" leikkiä, eli tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orkasmia kun häpesivät äännellä.

17 vuotiaana sain 37 vuotiaalta isotissiseltä Eijalta pillua niin perkeleesti ja sain naida paljaalta ja laueta sisää. Naitii monet ajat ja kerrat. Mun piti yrittää sen 16 tytärtä jolla myös oli isot tissit mut se ei ollu kiinnostunut musta, äiti oli 😋

Ei helv... :D

Onkohan tuossa puoletkaan totta?

Vierailija
142/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13-14 vuotiaana mua runkattii ekan kerran. Talon 11-13v (viides, kuudesluokkalaiset tytöt) runkkas meitä talon poikia ns kanahäkkivarastossa leikissä jota kutsuttiin Vamppyyriksi.

16 vanhana sain ekan kerran pillua 14 vuotiaalla tytöltä. Aikasemmin oli leikitty talon tyttöjen kanssa "takaa pano" leikkiä, eli tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orkasmia kun häpesivät äännellä.

17 vuotiaana sain 37 vuotiaalta isotissiseltä Eijalta pillua niin perkeleesti ja sain naida paljaalta ja laueta sisää. Naitii monet ajat ja kerrat. Mun piti yrittää sen 16 tytärtä jolla myös oli isot tissit mut se ei ollu kiinnostunut musta, äiti oli 😋

En tiedä, mutta sainpahan kunnon naurut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin aina olleeni tosi vanha menettäessäni neitsyyteni 17-vuotiaana, mutta näin jälkeenpäin se taisikin olla ihan hyvä ikä niihin hommiin. Menetin neitsyyteni Lontoossa lomamatkalla tuttavamiehelle. Jäimme illalla puistoon, minkä emme tienneet menevän lukkoon, joten homman jälkeen sitten kapusimme muurin yli puistosta pois.

Vierailija
144/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui -80 luvulla... Olin 16 v ja tyttöystävä 15. Kotona, kun vanhemmat oli poissa viikonlopun. Juotiin vähän liikaa rohkaisua ja eka kerta oli aika kännistä sähläystä. En edes lauennut ja lopulta sammuin.

Kunnolla (selvinpäin) sain sitten kolme vuotta myöhemmin. Silloinen tyttöystävä oli tuolloin 15 v, tosin viikon päästä hän täytti 16. Olimme tässäkin kotonani ja muu perhe oli poissa koko viikonlopun. Naitiin koko ajan, aamulla, päivällä, illalla, iltapäivällä, yöllä... Kaikkia asentoja ja suuseksiä kokeiltiin. Järisyttävin muisto on kyllä se, kun silloin ensimmäisen kerran kokeiltiin takaapäin. Se näkymä ja tunne oli kyllä uskomaton, ei löydy edes sanoja! Kun näkee edessään, miten oma kalu on työntymässä sisään, syvälle, juurta myöten. Tyttö voihkii ja on kiimasta ihan sekaisin...

m50+

Vierailija
145/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa on varmaankin aika paljon totta. Kirjoitin omista vähän vastaavanlaisista kokemuksistani kuudennella luokalla koulussa, mutta tarinani ei näköjään mennyt moderoinnista läpi. Mutta se vaan on tosiasia, että aika varhaisessa vaiheessa seksi kiinnosti.

m50+

Vierailija
146/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa on varmaankin aika paljon totta. Kirjoitin omista vähän vastaavanlaisista kokemuksistani kuudennella luokalla koulussa, mutta tarinani ei näköjään mennyt moderoinnista läpi. Mutta se vaan on tosiasia, että aika varhaisessa vaiheessa seksi kiinnosti.

m50+

Voisitko yrittää laittaa sen vielä uudestaan?

Vierailija
147/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni 21 vuotiaana lomamatkalla ulkomailla samanikäiselle prostituoidulle. Oli hieno kokemus ja tapasin hänet vielä uudelleen. Ensisuudelmankin koin prostituoidun kanssa ulkomailla vuotta aiemmin. Hän suuteli minua uimarannalla omasta halustaan eikä mitään maksua pyytänyt. Harmittaa kun ei nähty uudestaan.

Vierailija
148/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus meni vanhemman miehen kanssa nuorena. Olen nykyäänkin vain miesten kanssa.

Vierailija
149/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä viime jouluna, kun istahdin pukin syliin.

Vierailija
150/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää jänniä kertomuksia tänne. Kivaa luettavaa.

Vierailija
151/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

152/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle.

Oli miellyttävä kokemus.

Vierailija
153/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailua kanahäkillä 13-vuotiaana, ja eno tarjoamassa naistaan juopuneelle 17-vuotiaalle. Kyllä on erikoista väkeä täällä

Vierailija
154/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkailua kanahäkillä 13-vuotiaana, ja eno tarjoamassa naistaan juopuneelle 17-vuotiaalle. Kyllä on erikoista väkeä täällä

Älä muuta sano. Ihmetellä täytyy.

Vierailija
155/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m50+

"Mutta se vaan on tosiasia, että aika varhaisessa vaiheessa seksi kiinnosti."

Pitää paikkaansa. Ensimmäisen kerran vedin käteen noin 12-vuotiaana ja tytöt alkoivat kiinnostaa noin 13-14 vuotiaana.

Vierailija
156/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounille vasta 36 vuotiaana. 😆😅🤣😂👍kesällä 2016.

Vierailija
157/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa alle 18-vuotiaana olin erään laulajan keikalla, ja bändin 26-vuotias niiiin komea soittaja tuli juttusille ja lopulta vei hotellihuoneeseensa. Hän oli todella kohtelias, mukava, hellä ja aika hyvinvarusteltu, joten penetraatio sattui ja hän lopetti heti sen huomattuaan. Tyyppi osasi todella sanoa oikeat sanat ja kohteli hyvin, joten hyvä mieli jäi. Soitti vielä keikkabussista minulle, eli vanhempieni lankapuhelimeen seuraavana päivänä varmistaakseen, että olen ok. Myöhemmin olen miettinyt, että olisinpa päässyt kimppuunsa myös kokeneempana ja vähemmän epävarmana aikuisena, hauskaa olisi ollut :D

Vierailija
158/572 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merville. Kotibileissä. Vanhempien sängyssä. 16-vuotiaita oltiin molemmat. Lukio juuri alkanut.

Erityisen hyvin jäi mieleen kun nuolin Mervin pildeä vähän aikaa, että miten karheat karvat oli. Mutta maku taivaallinen. Tunnelma oli niin korkealla että eipä siinä itse aktissa kauaa kestänyt. Myöhemmin sitten otettiin vahinko takas ja useampi, useampi kerta, ehkä noin kk seurustelun aikana.

Vierailija
159/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tuli taas eno puheeksi, niin sanottakoon, että ei eno paha eikä pahapäinen ollut selvinpäin eikä humalassa. Ehkä hieman omalaatuinen ja varmasti avarakatseinen. Ystävällinen hän oli kaikille ja miule läheisin sukulainen.

Järjesti kaikenlaista kivaa tekemistä mulle tyttöystävineen. Opetti seksi aakkoset jne. Oli järjestämässä elämäni ensimmäistä työpaikkaakin Kotkan satamaan, hän kun oli itsekkin siellä silloin töissä

Mie taisin olla hänen lempilapsensa. Hän kun oli kykenemätön saamaa omia lapsia. Mie en lapsena tavannut iskää koskaan, niin eno oli ikään kuin iskän korvike ja hyvä olikin.

Ihan tässä liikuttuu kyyneliin kun muistelee mitä eno-vainaja miun eteen on tehnyt. Hoitanut kapalo vauvasta aikuisuuteen.

Toivottavasti sinulla, rakas eno on nyt hyvä olla ja rauha sydämmessäsi siellä missä olet.

Vierailija
160/572 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana saman ikäiselle silloiselle poikaystävälle. Sattui hemmetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi