Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
121/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie menetin poikuuteni enon tyttöystävälle. Eno oli vapaamielinen monessa asiassa, myös seksiasioissa.

Olin 17 vuotias kun eno vei miut asuuntoonsa, myös tyttöystävänsä oli siellä. Selvä salaliitto. Juottivät humalaan. Sit kävivät molemmat kimppuun ja väkisin riistivät vaatteet pois. Ei siillä kertaa onnistunut naimahommat kun olin liian makkurissa. Myöhemmin oltiin enon tyttöystävän kansa kahen ja sillä kertaa onnistui. Nainen oli uhkea kuin mikä ja vieläpä blondi. Lepää rauhassa eno missä lienetkin.

Onko enosi siis kuollut? Entäpä hänen vaimonsa? Käytkö lykkimässä sitä vielä?

Vierailija
122/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie menetin poikuuteni enon tyttöystävälle. Eno oli vapaamielinen monessa asiassa, myös seksiasioissa.

Olin 17 vuotias kun eno vei miut asuuntoonsa, myös tyttöystävänsä oli siellä. Selvä salaliitto. Juottivät humalaan. Sit kävivät molemmat kimppuun ja väkisin riistivät vaatteet pois. Ei siillä kertaa onnistunut naimahommat kun olin liian makkurissa. Myöhemmin oltiin enon tyttöystävän kansa kahen ja sillä kertaa onnistui. Nainen oli uhkea kuin mikä ja vieläpä blondi. Lepää rauhassa eno missä lienetkin.

Kuollut on. En,En asu siellä enään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana ensimmäiselle tyttöystävälle. Oikein mukava kokemus. Tyttöystävä ei arvannut neitsyyttä, kerroin siitä vasta myöhemmin.

Vierailija
124/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana vapaapalokunnalle.

Vierailija
125/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana poikaystävälleni, joka nykyään on aviomieheni. Olen ollut "silleen" vain hänen kanssaan. Ensimmäisenä kertana hänellä oli itse asiassa hieman vaikeutta pitää kaveria pystyssä jännityksen takia, joten ensimmäinen kerta johti varsinaiseen seksiin oikeastaan vasta toisella kerralla. Oli kivaa ja on ollut sen jälkeenkin 🙂. Ehkä ainoa asia mistä yllätyin ekalla kerralla oli se, että kuinka erikoiselta tuntui, että joku makaa päälläni aika suurella painolla. Vähän tuntui litistyvänsä sinne alle.

Vierailija
126/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en odottanut liikoja. Nainen oli kokenut ja mä neitsyt. Melkoista suorittamista oli. Nyt tuon naisen ja kahden lapsen jälkeen mä olen se joka haluaa panna jatkuvasti. Onneksi uusi nainen on yhtä halukas. M48

Vierailija
127/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle parikymppisenä just sille kenelle halusin. Kokemus oli siinä hetkessä ihana, mutta melko pian sen jälkeen totesin että olisin voinut jättää väliin ja kokea sen jonkun muun kanssa.

Vierailija
128/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä.

M39++

Jaksamisia.

Vierailija
129/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vielä.

M39++

Jaksamisia.

Täältä myös.

Vierailija
130/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni harrastamalla seksiä aviopuolisoni kanssa.

Vierailija
131/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut valtavan ihanaa lukea teidän kaikkien kokemuksia elämän yhdestä ainutlaatuisista tapahtumasta, mutta joukossa on myös järkyttäviä tapauksia jotka saa kyyneleet valumaan poskia pitkin.

Kiitos teille kaikille.

Toivottavasti lisää kokemuksia saadaan tänne luettavaksi.

Ap.

Vierailija
132/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo yhden illan juttu!!!

Vierailija
133/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaana serkulle.

Vierailija
134/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana ensimmäiselle poikaystävälle. Oltiin hänen kanssaan 2,5 vuotta yhdessä. Ihan hyvä kokemus, tosin alkuun pientä sähläystä, kun oli molempien eka kerta. 

Vierailija
135/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä mennyt. Kuvittelen kaikkia miehiä joihin tunnen vetoa tunkeutumassa sisääni samalla kun mssturboin. Tietysti siis ajatuksissa yksi mies kerrallaan, sen hetkinen ihastus 🤣 joo puutteessa ollaan. Mutta samalla niin ujo ja estynyt vuosien koulukiusaamisen takia, ettei tulisi mitään oikeasti. Ruma kroppa, epävarmuutta siitä.

N31

Vierailija
136/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä mennyt. Kuvittelen kaikkia miehiä joihin tunnen vetoa tunkeutumassa sisääni samalla kun mssturboin. Tietysti siis ajatuksissa yksi mies kerrallaan, sen hetkinen ihastus 🤣 joo puutteessa ollaan. Mutta samalla niin ujo ja estynyt vuosien koulukiusaamisen takia, ettei tulisi mitään oikeasti. Ruma kroppa, epävarmuutta siitä.

N31

Tosi surullista. Toivon silti, että sinulle aurinko paistaisi lähitulevaisuudessa ja onni saapuisi luoksesi, olet sen ansainnut, jos kuka.

Ap.

Vierailija
137/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuollut on. En,En asu siellä enään.

Sen verran lisään, että eno ei elämänsä aikana ollut koskaan naimisissa, joten ei ollut vaimoakaan. Tyttöystäviä senkin edestä, niitä riitti mullekkin siinä sivussa.

Vierailija
138/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana löysin hyvännäköisen ja kivan vuotta vanhemman pojan opiskelijabileistä, jonka vein kämpilleni. Ihan kiva kokemus, itse lähdin aamulla kouluun ja tyyppi jäi vielä mun asunnolle. Oli lähtiessään jättänyt pienen lapun, jossa kiitti kivasta illasta. Nähtiin vielä useasti eri bileissä ja monesti päädyttiin viettämään öitä yhdessä. Mitään sen vakavempaa siitä ei tullut, mutta oli hauskaa aikaa.

Vierailija
139/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana löysin hyvännäköisen ja kivan vuotta vanhemman pojan opiskelijabileistä, jonka vein kämpilleni. Ihan kiva kokemus, itse lähdin aamulla kouluun ja tyyppi jäi vielä mun asunnolle. Oli lähtiessään jättänyt pienen lapun, jossa kiitti kivasta illasta. Nähtiin vielä useasti eri bileissä ja monesti päädyttiin viettämään öitä yhdessä. Mitään sen vakavempaa siitä ei tullut, mutta oli hauskaa aikaa.

Ihanaa.

Vierailija
140/572 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-14 vuotiaana mua runkattii ekan kerran. Talon 11-13v (viides, kuudesluokkalaiset tytöt) runkkas meitä talon poikia ns kanahäkkivarastossa leikissä jota kutsuttiin Vamppyyriksi.

16 vanhana sain ekan kerran pillua 14 vuotiaalla tytöltä. Aikasemmin oli leikitty talon tyttöjen kanssa "takaa pano" leikkiä, eli tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orkasmia kun häpesivät äännellä.

17 vuotiaana sain 37 vuotiaalta isotissiseltä Eijalta pillua niin perkeleesti ja sain naida paljaalta ja laueta sisää. Naitii monet ajat ja kerrat. Mun piti yrittää sen 16 tytärtä jolla myös oli isot tissit mut se ei ollu kiinnostunut musta, äiti oli 😋

Ei helv... :D