Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Lasketaanko jos panee seksinukkea? Mukava tuon kanssa on makoilla sängyllä katsellen leffaa tai YouTubea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloiselle miesystävälle. Olin 17, hän 32. Oli aivan mielettömän taivaallista! Täydelliset treffit alla ja lämmitti mua sormin ja suulla valehtelematta tuntikausia, huolehti mulle monta orgasmia sinä yönä. Seksi hänen kanssaan oli muutenkin parasta kokemaani. Muuten ei sitten lopulta sovittukaan yhteen, harmi.
Mulla samankaltainen kokemus mut ikäeroa enemmän, minä 16, mies yli 40. Oli kaverin isä. Eikä siis oltu yhdessä mutta flirttailtu tosi paljon sitä ennen. Edelleenkin eka kerta ja se koko viikonloppu mitä vietettiin kahdestaan on paras seksikokemus mitä oon koskaan kokenut. Kaveri ei tiedä eikä miehen vaimo tiedä. Jäi meidän väliseks salaisuudeks jota kannan ikuisesti ja hyvällä muistellen <3 Siitäkin jo yli 15 vuotta... No mut ei oo huono nykyinenkään mies mutta ei kyllä yllä samaan kun se eka...
Hitto kun lukee näitä ja oma kokemus oli jotain ihan muuta. OON KATEELLINEN!
Kiire oli päästä eroon neitsyydestä, olin 23. kukaan ei ollut kelpuuttanut. Päätin että nyt on aika, matkustin toiselle paikkakunnalle (ettei olis tuttuja). Menin pubiin ja annoin sieltä sellasen hirveen ruman läskin, kaljun miehen iskeä itteni. Mentiin sen kämpille ja ei kun hommiin, joo, muuten kiva muttei se antanut mun päättää asentoa. Mun piti olla päällä tai muuten ei tehtäis. Mitään lämmittelyä ei ollu, puolin tai toisin. Sattui ihan hitosti, koko toimitus oli sanalla sanoen yököttävä. Siinä sit vaan pompin sen pikkupippelin päällä kunnes se tuli ja pääsin häipymään. Sieltä sit kotiin katuen. Olis pitänyt vaan odttaa että kohdalle sattuu joku hyvä. Ei siitä menny ku puol vuotta niin kohtasin sen ja yhdessä ollaan vielkin, en ikinä kehtais kertoa neitsyyden menetyksestä... Jotain legendaa heitin jostain nuoruuden poikaystävästä... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos panee seksinukkea? Mukava tuon kanssa on makoilla sängyllä katsellen leffaa tai YouTubea.
Tottakai lasketaan, jos kerran menetit poikuutesi neiti seksinukelle.
Parhaan kaverin pikkusiskon kanssa oltiin toistemme ekat. Ihan sillä mentaliteetilla että pannaan. Mitään romanttista siinä ei ollut eikä oltu kimpassakaan. Kauheeta häsläämistä ja sain sen tytön itkemäänkin kun ei pysynyt kovana kun hermostutti niin perhanasti. Yritin sille räpeltää orkkuja muilla tavoin mutta lopulta se vaan ehdotti että jos lopetettais. Olishan sitä nyt suonu molemmille paremman ekan kerran mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloiselle miesystävälle. Olin 17, hän 32. Oli aivan mielettömän taivaallista! Täydelliset treffit alla ja lämmitti mua sormin ja suulla valehtelematta tuntikausia, huolehti mulle monta orgasmia sinä yönä. Seksi hänen kanssaan oli muutenkin parasta kokemaani. Muuten ei sitten lopulta sovittukaan yhteen, harmi.
Mulla samankaltainen kokemus mut ikäeroa enemmän, minä 16, mies yli 40. Oli kaverin isä. Eikä siis oltu yhdessä mutta flirttailtu tosi paljon sitä ennen. Edelleenkin eka kerta ja se koko viikonloppu mitä vietettiin kahdestaan on paras seksikokemus mitä oon koskaan kokenut. Kaveri ei tiedä eikä miehen vaimo tiedä. Jäi meidän väliseks salaisuudeks jota kannan ikuisesti ja hyvällä muistellen <3 Siitäkin jo yli 15 vuotta... No mut ei oo huono nykyinenkään mies mutta ei kyllä yllä samaan kun se eka...
Kiire oli päästä eroon neitsyydestä, olin 23. kukaan ei ollut kelpuuttanut. Päätin että nyt on aika, matkustin toiselle paikkakunnalle (ettei olis tuttuja). Menin pubiin ja annoin sieltä sellasen hirveen ruman läskin, kaljun miehen iskeä itteni. Mentiin sen kämpille ja ei kun hommiin, joo, muuten kiva muttei se antanut mun päättää asentoa. Mun piti olla päällä tai muuten ei tehtäis. Mitään lämmittelyä ei ollu, puolin tai toisin. Sattui ihan hitosti, koko toimitus oli sanalla sanoen yököttävä. Siinä sit vaan pompin sen pikkupippelin päällä kunnes se tuli ja pääsin häipymään. Sieltä sit kotiin katuen. Olis pitänyt vaan odttaa että kohdalle sattuu joku hyvä. Ei siitä menny ku puol vuotta niin kohtasin sen ja yhdessä ollaan vielkin, en ikinä kehtais kertoa neitsyyden menetyksestä... Jotain legendaa heitin jostain nuoruuden poikaystävästä... Huoh.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
eräs mies kirjoitti:
Olin 33-vuotias. Jo nuoresta asti olin toivonut itselleni tyttöystävää. Vasta parikymppisenä aloin tutustumaan lähemmin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta mitään sen enempää ei koskaan tapahtunut. Tytöt ovat kyllä aina pitäneet minusta mutta vain ystävänä. Kemia ei ole koskaan riittänyt seksuaaliselle tasolle asti, mutta minulla on ollut aidosti hyviä ystävyyssuhteita useiden naisten kanssa.
Kun vuodet vierivät ja ikää alkoi kertyä niin aloin miettimään mitä tekisin elämääni vaivaavan kipeän asian kanssa. Olin aina pitänyt maksullisissa käyntiä jotenkin likaisena ja häpeällisenä asiana. Olin aina ajatellut, etten koskaan tekisi mitään sellaista. Mutta en ollut enää mikään poikanen ja asia oli vaivannut vuosi vuodelta yhä enemmän. En enää nähnyt ”tavallista” ratkaisua asiaan. Muutaman viimeisen kerran kävin vielä pyörimässä yökerhoissa ja pari kertaa treffeilläkin ilman tulosta. Vähitellen vaan ajauduin siihen mihin ajauduin.
Selasin erään nettipalvelun sivuja ja huomasin sieltä erään nuoren naisen ilmoituksen. Laittelin viestiä ja kyselin hieman hänen taustojaan. Opiskelija kertoi olevansa ja tekevänsä hommaa satunnaisesti. Sovimme tapaamisen hänen luokseen.
Jännittyneenä sitten sovittuna ajankohtana menin tapaamaan naista. Oven aukaisi erittäin viehättävä itseäni nuorempi vaalea nainen. Juttelimme ensin hetken olohuoneen puolella ja yllättävän hyvin tulimmekin juttuun. Toki minua aika paljon jännitti mutta aloin vähitellen hieman rentoutua ja nainen vaikutti mukavalta. Annoin hänelle sovitun rahasumman.
Hetkisen juteltuamme päätimme siirtyä makuuhuoneen puolelle ja aluksi sielläkin vain juttelimme ja hieman lähennyimme. Sitten vaatteet alkoivat vähentyä ja kosketusten myötä tilanne alkoi edetä. Hyväilyjen jälkeen oli suuseksiä ja sen jälkeen olimme yhdynnässä muutamassa eri asennossa. Tunnin aikana ehdimme vetää kaksi settiä ja kaikki sujui yllättävänkin hienosti.
Session jälkeen juttelimme vielä hetkisen kunnes poistuin. Tulipahan tuokin asia koettua edes kerran elämässä. Tiedän toki, että rahastahan tässä vain oli kyse, mutta en usko että nainenkaan ihan kylmäksi jäi. Tuskin kuitenkaan olisimme missään muualla yhteen päätyneet näissä merkeissä. Molemmat siis saivat haluamansa. Kun olin palannut takaisin kotiin, tunsin syyllisyyden piston jossain syvällä sisimmässäni. Tiedän hyvin, ettei asioita ole tarkoitettu tapahtuvan tällä tavalla. Mutta joskus on tehtävä vaikeita ratkaisuja, jos muuten ei mitään tapahdu. Olinhan jo noin 20 vuotta kieriskellyt hormonihuuruissani vailla intiimiä läheisyyttä. Jonkinlaisen taakan harteilta tuo kokemus vei, mutta en halua siltikään suositella samaa kenellekään. Nämä ovat hyvin vaikeita asioita etenkin yksinäisille miehille. Jokainen tehköön asian kanssa, miten parhaaksi katsoo. Pidemmän päälle noista ympyröistä kannattaa kuitenkin pysyä kaukana. Onneksi löysin mukavan alan naisen, jonka kanssa vietimme lyhyen mutta mieleenpainuvan hetken. Kaikki kokemukset eivät välttämättä ole kuitenkaan yhtä hienoja. Olkaahan pojat varovaisia. Turvallinen parisuhde ja oma rakas on se kaikkein paras yhdistelmä. Toivoisin että kaikilla olisi siihen mahdollisuus.
Minulla nostaa hieman surua puserolle tämä tarina. Itse olen vähän vanhempi mitä kertoja tarinan alussa oli ja itse pohtinut pitäisikö samanlailla tehdä mutta en ole koska luultavasti psyyke ei kestäisi. Itse olen jo melkolailla luopunut toivosta että tyttöystävä löytyisi ja koska maksulliselle en halua mennä niin tällain ollaan sitten koko lyhyt loppuelämä.
Ensimmäistä kertaa mystifioidaan ihan turhaan. Okei, on varmaan plussaa jos kumppaniin sattuu olemaan tunneside, mutta ei se nyt niin merkittävää ole. Leffojen romanttinen ilotulitus on aika kaukana todellisuudesta varsinkin kokemattomana sählätessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Se hirveen ruma käski, kalju mies, jolla oli pikkupippeli? :D Ei vaan, sori. Huono heitto ohikselta.
Vierailija kirjoitti:
Parhaan kaverin pikkusiskon kanssa oltiin toistemme ekat. Ihan sillä mentaliteetilla että pannaan. Mitään romanttista siinä ei ollut eikä oltu kimpassakaan. Kauheeta häsläämistä ja sain sen tytön itkemäänkin kun ei pysynyt kovana kun hermostutti niin perhanasti. Yritin sille räpeltää orkkuja muilla tavoin mutta lopulta se vaan ehdotti että jos lopetettais. Olishan sitä nyt suonu molemmille paremman ekan kerran mutta näillä mennään.
Voi apua :D Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on tallella. Ja todennäköisesti pysyy.
M34Ei sua huvittais vähän...?
Vois huvittaakin, mutta nyt koisimaan yksin.
M34
Olis niin ihanaa saada semmosta miestä, joka on päälle 30 ja vielä poikuus tallella. Toteuttaisin kaikki sen hurjimmatkin fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
17 vuotiaana sellaiselle 38 vuotiaalle lihavalle miehelle
En mä nyt niin lihava ollut.
T. M42
90-luvulla lempibändini ihanaihanaihanalle laulajalle backstagella keikan jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
T. Se hirveen ruma käski, kalju mies, jolla oli pikkupippeli? :D Ei vaan, sori. Huono heitto ohikselta.
En millään pahalla kiittänyt.
Enkä itse kokemuksellesi.
Sille kun osasit kirjoittaa sen niin herkullisen hauskasti, että sai hyvät naurut.
Voi hyvin.
19v. Sattui. Olin rakastunut, mutta jätkä häipyi saatuaan pilua. Sekin sattui, henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla lempibändini ihanaihanaihanalle laulajalle backstagella keikan jälkeen :)
Et vissiin millään viitsis kertoa bändiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin millään viitsis kertoa bändiä? :D
Ehen :) Tunnettu jenkkibändi, siinä kaikki mitä suostun kertomaan. Loppu jääköön mielikuvituksesi varaan ;)
Ekan poikaystävän huoneessa, hän asui vielä kotona. Itse olin 16 v ja hän 18 v. Hän tiesi että olen neitsyt ja otti asian hyvin huomioon. Kokemus oli positiivinen, ujo ja kömpelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Olis niin ihanaa saada semmosta miestä, joka on päälle 30 ja vielä poikuus tallella. Toteuttaisin kaikki sen hurjimmatkin fantasiat.
Ei pystyis tavallinen nainen niitä toteuttaa, paljo on ikää?
M34
[/quote]
Ehen :) Tunnettu jenkkibändi, siinä kaikki mitä suostun kertomaan. Loppu jääköön mielikuvituksesi varaan ;)[/quote]
NKOTB?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Olis niin ihanaa saada semmosta miestä, joka on päälle 30 ja vielä poikuus tallella. Toteuttaisin kaikki sen hurjimmatkin fantasiat.
Ei pystyis tavallinen nainen niitä toteuttaa, paljo on ikää?
M34
No siis mä oon 21 ja kaukana tavallisesta :D
Mopoillessa kaverin kanssa, jäähallin varastossa otettiin toisiltamme suihin. Nyt on oltu toistemme luona yökylässä usean kerran.