Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
81/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiselle miehelle kun se oli luonani yötä.

Oliko sillä pieni pippeli?

Vierailija
82/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle Minnalle vuonna 1991. Oli ihan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana upeelle tyypille! Ja oli miellyttävää vaikken kyennyt laukeamaan jännityksen takia. Kumppani sen sijaan tuli ja siitä jäi itsellekin hyvä olo.

Vierailija
84/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19-vuotiaana upeelle tyypille! Ja oli miellyttävää vaikken kyennyt laukeamaan jännityksen takia. Kumppani sen sijaan tuli ja siitä jäi itsellekin hyvä olo.

Wau. Viimeinen lause on hienosti sanottu.

Vierailija
85/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Keijolle vuonna -68.

Vierailija
86/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 20-vuotiaana ja minua hävetti olla "niin vanha neitsyt" joten en kertonut neitsyydestä seksikumppanille. Hän oli minua pari kolme vuotta vanhempi ja olin ihastunut häneen. Aavistelin ettei tunne ollut täysin molemmin puolinen, mutta halusin neitsyydestä eroon. Ei sattunut mutta eipä se mitenkään erityiseltä tuntunut. Jälkeenpäin olo oli helpottunut kun neitsyyden taakka oli poissa. Jännä juttu kun asia hävetti silloin niin, en kenelläkään olisi kehdannut sitä myöntää. En silti katunut asiaa vaikka seksimme ei parisuhteeseen edennytkään.

Vierailija
87/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnunsuolla suihkussa. Vuotta en muista kun olin siellä niin monta vuotta.

Vierailija
88/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana Ruotsin-risteilyllä. Olisin halunnut jo paljon aiemmin, mutta kukaan mies ei koskaan kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta.

Kun tämän yhden sitten sain nalkkiin, raahasin heti hyttiin ja innoissani kävin kimppuun. Mies vaan oli tosi passiivinen ja koska itse olin täysin kokematon, ei siitä oikein mitään iloa ollut. Mietin vain koko ajan, että näin tylsästä asiasta niin hirveä haloo.

Ei kuitenkaan tehnyt kipeää eikä tullut verta. Täysin yhdentekevä kokemus joka tavalla.

Yleensähän eka kerta ei tunnu naiselle yhtään miltään eikä ekaan kertaan liity kipua eikä verta. Naisen alapää on ihan jo auki, ei siellä ole mitään estettä mikä poistuu ekalla kerralla eikä vagina levene eikä mitään.

En ole väittänytkään mitään tuollaista? Kerroin oman kokemukseni, enkä viitsinyt lisäillä siihen mitään anatomianluentoja itsestäänselvyyksistä.

Kommentoihan sinä itse sisältöä äläkä sisällön vierestä omia olkiukkojasi.

Vierailija
89/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä.

M39++

Vierailija
90/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaana yli 40 vuotiaalle sen aikaiselle suomalaiselle julkkikselle, joka oli siviilielämässä ihan ruokoton. Ahdistaa vieläkin miten tyhmä ja naivi voi nuorena olla, vaikka paperilla olisikin aikuinen.

Vierailija
91/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon viel neitsyt. :) Miul on vähän jotakin kuvaa, miten haluaisin antaa sen toiselle, mut en ala tänne kirjoittamaan. :) M25

Vierailija
92/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotiaana yli 40 vuotiaalle sen aikaiselle suomalaiselle julkkikselle, joka oli siviilielämässä ihan ruokoton. Ahdistaa vieläkin miten tyhmä ja naivi voi nuorena olla, vaikka paperilla olisikin aikuinen.

Irwinissä mitään vikaa ole.

Vierailija
93/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vangille vai vartijalle?

Vierailija
94/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana Ruotsin-risteilyllä. Olisin halunnut jo paljon aiemmin, mutta kukaan mies ei koskaan kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta.

Kun tämän yhden sitten sain nalkkiin, raahasin heti hyttiin ja innoissani kävin kimppuun. Mies vaan oli tosi passiivinen ja koska itse olin täysin kokematon, ei siitä oikein mitään iloa ollut. Mietin vain koko ajan, että näin tylsästä asiasta niin hirveä haloo.

Ei kuitenkaan tehnyt kipeää eikä tullut verta. Täysin yhdentekevä kokemus joka tavalla.

Yleensähän eka kerta ei tunnu naiselle yhtään miltään eikä ekaan kertaan liity kipua eikä verta. Naisen alapää on ihan jo auki, ei siellä ole mitään estettä mikä poistuu ekalla kerralla eikä vagina levene eikä mitään.

Vai niin muka.. Miksi sitten 69 asennossa kurkkiessani, juuri sellaisilla tyty ydeillä, jotka kertovat defloraation sattuneen, on hymenin riekaleita suuaukolla? Ja sellaisilla, joilla ensikokemus oli  kerrotun makaan kivuton, ei ole riekaleita. Johtuisiko siitä, että kipua kokeneilla tosijjaan repesi jotain sillä hetkellä. Itse olen myös kerran päässyt katsomaan vastarevennyttä poimua silmästä silmään. En nyt kuollaksenikaan osaa vääntää sitä aivoissani niin, ettei peenikseni olisi sitä juuri aikaansanut, kun yhtyessäni neitokainen sanoi AU!

Vierailija
95/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana menetin sen vasten tahtoani nuorelle maahanmuuttajataustaiselle miehelle. Ei, ei ollut miellyttävä kokemus.

Vierailija
96/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni. Oli miellyttävä kokemus.

Sama täällä :)

Vierailija
97/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vangille vai vartijalle?

Koko kongille.

Vierailija
98/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana pari vuotta vanhemmalle koulukiusaajalleni. Oli painostanut mua koko illan siihen hommaan ja lopulta ajattelin, että ehkä se lopettaa kiusaamisen, jos annan. Sattui ihan kamalasti ja tuli paljon verta. Kun menin kotiin, äiti ihmetteli, miksi mun paidan selkämys on yltäpäältä veressä, sanoin vaan, että pyörällä kaaduin.. Ei ollut kiva kokemus..

Vierailija
99/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - vuotiaana itseäni 10 vuotta vanhemmalle nuoren naisen kanssa, kivaa oli, alkujännityksen jälkeen.

Sitä ennen pari vuotta vanhempi tuttu tyttö oli minua runkkaillut muutaman kerran.

Vierailija
100/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehelle, häämatkalla. Kaunis kokemus.