Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
101/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
102/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää kokemuksia. Niitä on kiva lukea. Tulee hyvälle mielelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle poikaystävälleni, kotonani, molemmat hieman alle kolmekymppisiä. Molempien eka kerta. (oltiin aiemminkin yritetty mutta kipua oli liikaa) Sattui taas ja vertakin tuli, mutta kipu meni ihme kyllä ohi.

Olin iloinen että "pääsin" viimein neitsyydestäni, ja vielä sellaisen kanssa josta välitän. Mieskin taisi tykätä :D

Vierailija
104/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiselle poikaystävälleni, kotonani, molemmat hieman alle kolmekymppisiä. Molempien eka kerta. (oltiin aiemminkin yritetty mutta kipua oli liikaa) Sattui taas ja vertakin tuli, mutta kipu meni ihme kyllä ohi.

Olin iloinen että "pääsin" viimein neitsyydestäni, ja vielä sellaisen kanssa josta välitän. Mieskin taisi tykätä :D

Upeeta. Tuli hyvä mieli kun kerroit tuon iloisen tarinan. Kiitos.

Vierailija
105/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

106/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristolle lähetyssaarnaaja-asennossa

Vierailija
107/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotias pojan viikari ja sain humalaillan päätteeksi piparia jonkin aikaa tyttöystävänäni heiluneelta 17-vuotiaalta lukiolaistytöltä. Oli erikoista koheltamista koko touhu, mutta olin ylpeä saadessani tuossa iässä tuon ikäisen mimmin peitonheilutushommiin.

M35

Vierailija
108/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana ekalle poikaystävälle josta tuli myös avomies ja lasteni isä. Yhdessä oltiin 29 vuotta ja erosimme n 3 vuotta sitten. Sen jälkeen onkin tullut ajeltua useampikin mies. Ja nyt oon seurustellut vuoden uuden miehen kanssa

Vierailija
109/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin usa:ssa vaihto-oppilaana. Kesällä koiöulujen päätyttyä ja muun perheen ollessa töissä perheen emäntä suikkas mulle kerran suukon. Vastasin siihen kai riittävän innokkaasti, koska seuraavana päivänä tuli mua herättelemään kylpytakissa. Se ei vastustellut kun vedin vyön auki. Ei siinä ollut mitöön romantiikkaa, minä muorena kollina olin opinhaluinen ja innokas, ja nainen käsittääkseni seksittömässä liitossa. Hävetti vähän että tein perheen isästö aisurin hönen kattonsa alla.

Vierailija
110/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14 vuotiaana mua runkattii ekan kerran. Talon 11-13v (viides, kuudesluokkalaiset tytöt) runkkas meitä talon poikia ns kanahäkkivarastossa leikissä jota kutsuttiin Vamppyyriksi.

16 vanhana sain ekan kerran pillua 14 vuotiaalla tytöltä. Aikasemmin oli leikitty talon tyttöjen kanssa "takaa pano" leikkiä, eli tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orkasmia kun häpesivät äännellä.

17 vuotiaana sain 37 vuotiaalta isotissiseltä Eijalta pillua niin perkeleesti ja sain naida paljaalta ja laueta sisää. Naitii monet ajat ja kerrat. Mun piti yrittää sen 16 tytärtä jolla myös oli isot tissit mut se ei ollu kiinnostunut musta, äiti oli 😋

Vierailija
111/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana jonkin sattumalta perjantai-iltana tavatun tytön kanssa, jonka nimeä en edes muista. Oli kesä ja panimme rannalla. Kokemus oli toki hyvä, mutta enemmän se oli itsetuntojuttu.. muut olivat kateellisia :)

Vierailija
112/572 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaana jonkin sattumalta perjantai-iltana tavatun tytön kanssa, jonka nimeä en edes muista. Oli kesä ja panimme rannalla. Kokemus oli toki hyvä, mutta enemmän se oli itsetuntojuttu.. muut olivat kateellisia :)

"Muut olivat kateellisia"

Vähemmästäkin.

Vierailija
113/572 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
114/572 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
115/572 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana saman ikäiselle poikaystävälle hänen kotonaan vuoden seurustelun jälkeen. Oli hyvä kokemus, vaikka meni jonkin aikaa että opin tykkäämään yhdynnästä. Seurusteltiin vielä pari vuotta sen jälkeen, edelleen ajattelen lämmöllä ensirakkauttani <3

116/572 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Tarkoititko seven up?

Vierailija
117/572 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
118/572 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni 69 asennossa.

Vierailija
119/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu kavereitten kanssa, että tulevat hakemaan mut kyytiin ja lähdettäisiin ajelemaan kaupunkiin.

Kun tulivat hakemaan, niin autosta hyppäsi ulos noin 30-40 vuotias nainen joka oli suivaantuneen näköinen ja sanoi, että noitten kyytiin en enää mene kun puhuvat törkeästi hänelle.

Nainen kysyi saako hän tulla mun luokse. Mulla ei ollut sitä mitään vastaan, joten meille mentiin.

Kun mentiin mun huoneeseen (oli ilta) niin hän alkoi riisuuntumaan (tässä vaiheessa isäpuoli aukaisi huoneen oven mutta ei sanonut mitään ja laittoi oven kiinni)

Kun oltiin molemmat riisuttu ja oltiin alasti niin mentiin sänkyyn.

Olin täysin kokematon enkä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä,

Hän tiesi. Otti suorosta kiinni ja alkoi tehdä edestakaisia liikkeitä.

Kun aika oli kysta, nousin hänen päälle ja samalla hän ohjasi kädellä kalun oikeaan osoitteeseen.

Ja siinä aikamme oltiin, niin silloin laukesin mutta kalu luiskahti ulos kriittisellä hetkellä joten lemmennesteet suihkusi ulkopuolelle.

Ei siinä jääty enempää ihmettelemään vaan hän jatkoi käsi hommia muutaman sekunnin (ei lurpsahtanut välillä) ja rakastelu jatkui loppuun asti.

Vierekkäin nukuttiin yö.

Hän nukkui mutta minä en, vaan ihmettelin tapahtunutta ja oli hyvä olla.

Aamulla erottiin ja antoi lähtö suukon.

Näin menetin poikuuteni täysin yllättäen tuntemattomalle naiselle joka oli mua paljon vanhempi.

En muista vuotta enkä minkä ikänen silloin olin mutta teini kuitenkin.

Tämä ensimmäinen rakastelu kertani on jäänyt muistiin suloisempana rakasteluna ikinä.

Jatkoa edelliseen.

En ole muistanut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.

Eilen kun huomasin otsikon ja kirjoitin ekasta kokemuksesta niin seurauksena oli ettei nukkunut viime yönä silmäntäyttäkään kun tuon kokemuksen muistikuvat täyttivät mielen yllättävän voimakkaasti.

Oli aikaa miettiä miksi se jätti niin voimakkaan jäljen muistiin.

Ja selvisihän se.

Syynä ei ollut ainoastaan se että oli upea ensimmäinen kerta vaan siihen liittyy muuan toinen juttu.

Kun makasimme alastomina vierekkäin, hän selällään maaten ja minä hänen oikealla puolellaan, vasemmalla kyljellä ja kova kalu hänen kädessään niin en tuntenut seksualista himoa lainkaan.

Kun hetkeä myöhemmin olimme yhtyneet ja meidän alastomat vartalomme olivat vastakkain muistan kuinka hyvältä tuntui kun naisen rinnat ja nännit painuivat rintakehääni vasten. Olimme näin liikkumatta noin 3-4 minuuttia.

Ja vieläkään ei tuntunut seksualista himoa vaan jänniititöntä seesteisyyttä.

Seksuaalisuuteni ei ollut vielä herännyt.

Tämä ensimmäinen rakastelu hetkeni oli varmaan ensimmäinen ja viimeinen ja ainoa kerta kun en ole tuntenut seksuaalista himoa.

Ja juuri siksi se hetki on jäänyt muistiin elämäni parhaana ja suloisimpana kokemuksena.

Vasta tuon ensimmäisen kokemuksen jälkeen seksualinen herääminen ja himo astuivat kuvioon mukaan.

Jatkuu:

Tuntemattomalle naiselle:

Ennen sinua en tiennyt mikä nainen on.

Ennen sinua en tiennyt miltä nainen tuoksuu.

Ennen sinua en tiennyt miltä alaston nainen näyttää.

Ennen sinua en tiennyt miltä naisen kolmio näyttää.

Ennen sinua en tiennyt miltä naisen kosketus tuntuu.

Ennen sinua en tiennyt miltä naisen suudelma tuntuu.

Ennen sinua en tiennyt miltä naisen hellyys tuntuu.

Ennen sinua en tiennyt mitä naisen rakkaus on.

Ennen sinua en tiennyt miltä naisen rakastelu tuntuu.

Ennen sinua en tiennyt miltä tuntuu olla naisen sisällä.

Ennen sinua en tiennyt miltä kuulostaa naisen huohotus allani.

Ennen sinua en tiennyt miltä tuntuu laueta naisen sisälle.

Ennen sinua en tiennyt miltä tuntuu olla naisen sylissä

Nyt tiedän.

Kiitos.

Vierailija
120/572 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie menetin poikuuteni enon tyttöystävälle. Eno oli vapaamielinen monessa asiassa, myös seksiasioissa.

Olin 17 vuotias kun eno vei miut asuuntoonsa, myös tyttöystävänsä oli siellä. Selvä salaliitto. Juottivät humalaan. Sit kävivät molemmat kimppuun ja väkisin riistivät vaatteet pois. Ei siillä kertaa onnistunut naimahommat kun olin liian makkurissa. Myöhemmin oltiin enon tyttöystävän kansa kahen ja sillä kertaa onnistui. Nainen oli uhkea kuin mikä ja vieläpä blondi. Lepää rauhassa eno missä lienetkin.