Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
61/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ihania ensi kokemuksia kaivataan.

Kiitos teille kaikille jotka olette jakaneet kokemuksianne.

Ap.

Vierailija
62/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsussa juuri 13-vuotta täyttäneenä ja ensimmäinen humalakokemus.

Yli 20-vuotias kundi päätti käyttää hyväkseen sekavaa tilaani ja raahasi mukaansa.

Inhottava muisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
64/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaana metsässä puolukanvarpujen seassa saman ikäiselle pojalle. Seurusteltiin silloin pari kuukautta.

Irtosko kuti

Tästä on aika tarkalleen 29 vuotta aikaa, joten en kyllä muista.

Seksiä sitten harrastettiin useamminkin myös eromme jälkeen ja irtos kuti...

Vierailija
65/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana naiselle joka suureksi ihmetyksekseni lähti matkaani ravintolasta. Olin liian humalassa joten eka kerta ei juuri onnistunut kaikenlaista sähläystä lukuunottamatta. Vielä suurempi ihme oli että tuo nainen halusi nähdä uudelleen ja vähitellen se seksikin alkoi sujua. Samalla rakastuimme ja nyt jo yli 20 vuotta onnellisesti yhdessä.

Vierailija
66/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija lähti ravintolasta mukaan. En paljon muista kun sen, että sähläämiseksi meni koko juttu koska olin niin kännissä. Ei se ollut kuin pari sekuntia sielä kun jo tuli. Ei kovin kiva juttu ainakaan muijan mielestä vissiin.

Vierailija
67/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle (!) tytölle, iät taisi olla 15 ja 16, itse olin n. 15. Pieni maalaiskylä 70-luvulla. Juuri kun itse mielessäni ylitin ns. kynnyksen toimivaksi mieheksi, niin nämä kaksi olivat jo suunnitelleet asiaa ja laittaneet kupoliteltan kesäajaksi vähän syrjäisempään niittyyn. Siellä teltassa tutustuimme ensin toisiimme perin pohjin, ilman vaatteita ja naimme sitten kolmistaan, useamman kerran. Hieno kokemus, yksi parhaista ja muistelen vieläkin kyseisiä naisia lämmöllä. 

Vierailija
68/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
69/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotiaana. Olin niin hermostunut, että seisakki lerpahti pian kun sain vehkeen sisään. Meni kyllä huonosti ja tyttöystäväkin tirautti pari kyyneltä.... Homma alkoi kyllä pikku hiljaa helpottumaan, kun sai harjoittelua, mutta tyttöystävä oli jatkuvasti turhautunut kun ei kuulemma tunnu missään. Pian tulikin ero ja jäi vähän traumat koko seurustelusta. Ehkä kaikkia ei ole luotu parisuhteeseen...

Vierailija
70/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana hyväksikäyttäjälleni (aikuinen mies), joka hyväksikäytti minua ikävuosinani 7-18 ja viimeisen kerran koski minuun kun olin 23v.

Ei siis ollut todellakaan miellyttävä eka kerta, kielsin häntä, potkin, työnsin jne, mutta ei se auttanut ja todellakin sattui, vaikka oli vuosien ajan sormin tunkeutunut sisääni.

Enää emme ole tekemisissä enkä toisaalta harrasta mitään miesten kanssa ollenkaan, kun saan miesten kosketuksista takaumia ja sängyssä paniikkikohtauksia. Onnellinen olen siis loppuelämäni yksin, ja normiarjessa nuo kokemukset eivät vaikuta elämääni. 

Minusta tuollaista ei tarvitse laskea. Se ei ollut edes rakastelua, ei edes seksiä vaan väkivaltaa, alistamista ja itsemääräämisoikeuden loukkaus. Eli ole tässä mielessä vapaa asiasta, vaikka se toki vaikuttaa ja vaikeuttaa elämääsi muuten suuresti. 

Halaus <3

Vierailija
71/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hietsussa juuri 13-vuotta täyttäneenä ja ensimmäinen humalakokemus.

Yli 20-vuotias kundi päätti käyttää hyväkseen sekavaa tilaani ja raahasi mukaansa.

Inhottava muisto.

No ihan sama, ei tarvitse laskea eli mieti sitä oikeaa ekaa kertaasi, mikäli sellainen on. Ja todella surkeaa, että noin tapahtui. 

Vierailija
72/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana hyväksikäyttäjälleni (aikuinen mies), joka hyväksikäytti minua ikävuosinani 7-18 ja viimeisen kerran koski minuun kun olin 23v.

Ei siis ollut todellakaan miellyttävä eka kerta, kielsin häntä, potkin, työnsin jne, mutta ei se auttanut ja todellakin sattui, vaikka oli vuosien ajan sormin tunkeutunut sisääni.

Enää emme ole tekemisissä enkä toisaalta harrasta mitään miesten kanssa ollenkaan, kun saan miesten kosketuksista takaumia ja sängyssä paniikkikohtauksia. Onnellinen olen siis loppuelämäni yksin, ja normiarjessa nuo kokemukset eivät vaikuta elämääni. 

😓 Voi sua. Tälläisiä lukiessani inhoan omaa sukupuoltani. Paskiainen vei sinulta lapsuuden ja luottamuksen miehiin ikuisesti. Voi hemmetti.

Vierailija
73/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana ensimmäiselle poikaystävälleni omassa huoneessani. Olimme seurustelleet silloin 8-9 kk. Hän oli kaksi vuotta minua vanhempi. Ei todellakaan ollut kummoinenkaan kokemus, jännitti ja jo etukäteen hävetti ja pelotti, että mitä jos tulee verta.

Aikaa siitä on nyt reilut 40 vuotta.

Se on jännä kun niin monella pelko että tulee verta ja/tai sattuu, vaikka etenkin veren tuleminen on tosi harvinaista. Kai se neitsyysmyytti elää niin vahvana.

Vierailija
74/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollaista ei tarvitse laskea. Se ei ollut edes rakastelua, ei edes seksiä vaan väkivaltaa, alistamista ja itsemääräämisoikeuden loukkaus. Eli ole tässä mielessä vapaa asiasta, vaikka se toki vaikuttaa ja vaikeuttaa elämääsi muuten suuresti. 

Halaus <3

Halaus minultakin.

Kiitos kun kerroit tarinasi, vaikka se on todella surullinen.

Ap.

Vierailija
75/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kertonut kenellekkään?

Olin nuori, kun se kaikki alkoi enkä ymmärtänyt sen olevan jotenkin epänormaalia/ kiellettyä. Lisäksi kotonani ei saanut puhua huonoista/ surullisista asioista eikä muistella menneitä, vaan aina tuli olla iloisia, joten en siellä voinut asiasta mainita.

13-vuotiaana terveydentiedon tunnilla sitten selvisi, että aikuisten ei tule maata lasten kanssa, mutta kaikki luokkalaiset keskustelivat vastaavasta aiheesta sanoilla "kuinka ällöttävää, että joku teini on aikuisen miehen kanssa". Sen jälkeen koinkin sitten kovaa syyllisyyttä ja häpeää asiasta, koin olevani ällöttävä enkä halunnut asiasta puhua.

16-vuotiaana yritin hakea apua, koska halusin eroon noista asioista, mutta pelkäsin että kaikki perheemme lapset huostaanotetaan enkä halunnut pikkusisarukseni joutuvan minnekään laitokseen, koska hänellä oli hyvä elämä kotona ja vanhempansa rakastivat häntä. Eli sitten sitä kärsi, jotta pikkusisarukseni sai olla kotona.

18-vuotiaana muutin kauas tuon henkilön luota, parikymppisenä tapasin hänet vielä pari kertaa, koska luulin, että on muuttunut. Todellisuudessa ei ja sitten onnistuin vihdoin päättämään yhteydenpitomme ja toivon, että ei enää törmätä kadullakaan tms.

Nyt aikuisena en jaksa vaan enää tehdä rikosilmoitusta asiasta, kun en halua käydä noita tapahtumia enää yksityiskohtaisesti läpi ja toisaalta olisi lähinnä sana sanaa vastaan. 

Kannattaa ilmoittaa poliisille, miehellä muitakin uhreja varmaan.

Vierailija
76/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21-vuotiaana Ruotsin-risteilyllä. Olisin halunnut jo paljon aiemmin, mutta kukaan mies ei koskaan kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta.

Kun tämän yhden sitten sain nalkkiin, raahasin heti hyttiin ja innoissani kävin kimppuun. Mies vaan oli tosi passiivinen ja koska itse olin täysin kokematon, ei siitä oikein mitään iloa ollut. Mietin vain koko ajan, että näin tylsästä asiasta niin hirveä haloo.

Ei kuitenkaan tehnyt kipeää eikä tullut verta. Täysin yhdentekevä kokemus joka tavalla.

Yleensähän eka kerta ei tunnu naiselle yhtään miltään eikä ekaan kertaan liity kipua eikä verta. Naisen alapää on ihan jo auki, ei siellä ole mitään estettä mikä poistuu ekalla kerralla eikä vagina levene eikä mitään.

Vierailija
77/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulun tuutorioppilaan kanssa. Hyvin ja kiihkeästi sujui ensikertalaiselta, ja seuraavana päivänä tuli touhuttua koko päivä ja yö niin intensiivisesti, että tuli kaluun hiertymä ja tuutorilla pimppa turvonneeksi ja araksi, lisää piti silti kummankin saada yhä uudestaan. Tuntui, että tuolloin kanki se vain seisoi. Ei tuollaista enää jaksaisi tai tuohon pystyisi, mutta nuoruuden innolla ja voimilla sitä riitti staminaa.

Hyvä oli tuutori, hienosti opetti nuorempaa oppijaa!

Vierailija
78/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
79/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiselle miehelle kun se oli luonani yötä.

Vierailija
80/572 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raiskattiin. Mutta se oli oikeasti älyttömän kiihottavaa kun ei kuitenkaan sattunut ja jäänyt traumoja.

N24