Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?

Vierailija
20.09.2020 |

Oliko miellyttävä kokemus?

Kommentit (572)

Vierailija
41/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen poikakaveri ja hänen kotonaan, 18 vuotiaana. Oltiin pari kuukautta seukattu ja lojutessamme hänen huoneessaa, sanoin että josko nyt kokeiltaisiin. Oltiin ennen puhuttu että vasta silloin kun talo on muusta porukasta tyhjä. Kysyi vain että oonko varma kun isä on alakerrassa, mutta sanoin että nyt ja sitten lähtikin housut jalasta. Hän oli itse jo vähän kokeneempi ja vaati päästä päälle, että pystyy ohjaamaan. Hyvin osasikin, alkuun ihan rauhaksiin että rentoudun ja kokoajan kyseli miltä tuntuu. Hyvä rakastaja oli, mutta ero tuli muista syistä, teki katoamistemppuja ja suuttui kun olin txt jättänyt..

Vierailija
42/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana 5 v vanhemmalle työkaverille toisilla treffeillä. Sattui aluksi ja ehti loppua juuri kun olin pääsemässä jyvälle. Muurahaiset kanssa vähän häiritsi siellä luonnon helmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana satunnaiselle raflatutulle. Ei sattunut mutta ei tuntunut hyvältäkään. Vuodin verta ihan sikana hänen sänkyynsä... tosi noloa.

Vierailija
44/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana tinderin pahimmalle pelimiehelle. Kokemus hyvä, se mitä sen jälkeen tapahtui ei (mies ghostasi täysin). Vtuttaa edelleen vaikka tuosta jo viisi vuotta.

Vierailija
45/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana hyväksikäyttäjälleni (aikuinen mies), joka hyväksikäytti minua ikävuosinani 7-18 ja viimeisen kerran koski minuun kun olin 23v.

Ei siis ollut todellakaan miellyttävä eka kerta, kielsin häntä, potkin, työnsin jne, mutta ei se auttanut ja todellakin sattui, vaikka oli vuosien ajan sormin tunkeutunut sisääni.

Enää emme ole tekemisissä enkä toisaalta harrasta mitään miesten kanssa ollenkaan, kun saan miesten kosketuksista takaumia ja sängyssä paniikkikohtauksia. Onnellinen olen siis loppuelämäni yksin, ja normiarjessa nuo kokemukset eivät vaikuta elämääni. 

Miten tuo oli mahdollista? Mies perhepiiristä, lähisuvusta tai perhetuttu?

Vierailija
46/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa seminaarissa, miehellä panohanskat käsissä.

Vierailija
47/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-vuotiaana hyväksikäyttäjälleni (aikuinen mies), joka hyväksikäytti minua ikävuosinani 7-18 ja viimeisen kerran koski minuun kun olin 23v.

Ei siis ollut todellakaan miellyttävä eka kerta, kielsin häntä, potkin, työnsin jne, mutta ei se auttanut ja todellakin sattui, vaikka oli vuosien ajan sormin tunkeutunut sisääni.

Enää emme ole tekemisissä enkä toisaalta harrasta mitään miesten kanssa ollenkaan, kun saan miesten kosketuksista takaumia ja sängyssä paniikkikohtauksia. Onnellinen olen siis loppuelämäni yksin, ja normiarjessa nuo kokemukset eivät vaikuta elämääni. 

Miksi ihmeessä et aikuisena tehnyt hänestä rikosilmoitusta?

Vierailija
48/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni. Oli miellyttävä kokemus.

Vierailija
49/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana yhdelle moottoripyöräkerholle. Verta tuli, nenästäkin.

Vierailija
50/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?

Ei lasketa. Kyllä vähintään ykköspesälle pitää päästä etenemään.

Ykköspesä meinaa pussailua.

Vierailija
51/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menettäminen on vähän hassu nuoria naisia ja etenkin immenkalvoa mytologisoiva termi, mutta minä (nainen) harrastin seksiä ensimmäistä kertaa ikäiseni tytön kanssa 14-vuotiaana. Se oli ihanaa, outoa ja tosi kielletyn oloista, minkä takia kaduin ja häpesin sitä hyvin pitkään. Jopa siihen saakka että olin itsekin jo oikeastaan unohtanut tämän oikean ensimmäisen kerran: olen yleensä valehdellut sen tapahtuneen siveellisesti heterosuhteessa poikaystävän kanssa 16-vuotiaana eikä ihanan villin tytön kanssa vähän nuorempana. Nykyään rakastun lähinnä naisiin.

Vierailija
52/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni hänen kotonaan. Sattui silloin ja sattui vielä myöhemmilläkin kerroilla.

Vierailija
53/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu kavereitten kanssa, että tulevat hakemaan mut kyytiin ja lähdettäisiin ajelemaan kaupunkiin.

Kun tulivat hakemaan, niin autosta hyppäsi ulos noin 30-40 vuotias nainen joka oli suivaantuneen näköinen ja sanoi, että noitten kyytiin en enää mene kun puhuvat törkeästi hänelle.

Nainen kysyi saako hän tulla mun luokse. Mulla ei ollut sitä mitään vastaan, joten meille mentiin.

Kun mentiin mun huoneeseen (oli ilta) niin hän alkoi riisuuntumaan (tässä vaiheessa isäpuoli aukaisi huoneen oven mutta ei sanonut mitään ja laittoi oven kiinni)

Kun oltiin molemmat riisuttu ja oltiin alasti niin mentiin sänkyyn.

Olin täysin kokematon enkä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä,

Hän tiesi. Otti suorosta kiinni ja alkoi tehdä edestakaisia liikkeitä.

Kun aika oli kysta, nousin hänen päälle ja samalla hän ohjasi kädellä kalun oikeaan osoitteeseen.

Ja siinä aikamme oltiin, niin silloin laukesin mutta kalu luiskahti ulos kriittisellä hetkellä joten lemmennesteet suihkusi ulkopuolelle.

Ei siinä jääty enempää ihmettelemään vaan hän jatkoi käsi hommia muutaman sekunnin (ei lurpsahtanut välillä) ja rakastelu jatkui loppuun asti.

Vierekkäin nukuttiin yö.

Hän nukkui mutta minä en, vaan ihmettelin tapahtunutta ja oli hyvä olla.

Aamulla erottiin ja antoi lähtö suukon.

Näin menetin poikuuteni täysin yllättäen tuntemattomalle naiselle joka oli mua paljon vanhempi.

En muista vuotta enkä minkä ikänen silloin olin mutta teini kuitenkin.

Tämä ensimmäinen rakastelu kertani on jäänyt muistiin suloisempana rakasteluna ikinä.

Jatkoa edelliseen.

En ole muistanut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.

Eilen kun huomasin otsikon ja kirjoitin ekasta kokemuksesta niin seurauksena oli ettei nukkunut viime yönä silmäntäyttäkään kun tuon kokemuksen muistikuvat täyttivät mielen yllättävän voimakkaasti.

Oli aikaa miettiä miksi se jätti niin voimakkaan jäljen muistiin.

Ja selvisihän se.

Syynä ei ollut ainoastaan se että oli upea ensimmäinen kerta vaan siihen liittyy muuan toinen juttu.

Kun makasimme alastomina vierekkäin, hän selällään maaten ja minä hänen oikealla puolellaan, vasemmalla kyljellä ja kova kalu hänen kädessään niin en tuntenut seksualista himoa lainkaan.

Kun hetkeä myöhemmin olimme yhtyneet ja meidän alastomat vartalomme olivat vastakkain muistan kuinka hyvältä tuntui kun naisen rinnat ja nännit painuivat rintakehääni vasten. Olimme näin liikkumatta noin 3-4 minuuttia.

Ja vieläkään ei tuntunut seksualista himoa vaan jänniititöntä seesteisyyttä.

Seksuaalisuuteni ei ollut vielä herännyt.

Tämä ensimmäinen rakastelu hetkeni oli varmaan ensimmäinen ja viimeinen ja ainoa kerta kun en ole tuntenut seksuaalista himoa.

Ja juuri siksi se hetki on jäänyt muistiin elämäni parhaana ja suloisimpana kokemuksena.

Vasta tuon ensimmäisen kokemuksen jälkeen seksualinen herääminen ja himo astuivat kuvioon mukaan.

Vierailija
54/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana Ghanan-reissulla ihanalle paikalliselle nuorelle miehelle!

N23

Vierailija
55/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana ensimmäiselle tyttöystävälleni, kun oltiin seurusteltu joku 2-3 kuukautta. Ei se nyt mitään sähellystä ollut, mutta se jäi mieleen, että minun oli hankalampi laueta kuin tyttöystävän. Onnistui kyllä lopulta.

Tuosta on n. kaksikymmentä vuotta aikaa ja saman ihmisen kanssa edelleen...

Vierailija
56/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle ja toistaiseksi ainoalle poikaystävälleni 26-vuotiaana. Oli kaikin puolin onnistunut ja hyvä kokemus. Olin pitkään neitsyt ja koin siitä pienimuotoista häpeää, mutta jälkeenpäin olen tyytyväinen, että asiat meni niin kuin meni. En koe menettäneeni mitään, vaikka pihtasinkin pitkään. 

Vierailija
57/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko suikkari poikuuden menetykseksi?

Jos nielit, niin lasketaan.

Vierailija
58/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana juhannuksena 28-vuotiaalle miehelle jonka olin tuntenut 15 minuuttia. Romanttisesti teltassa ja kyllä sattui ja verta tuli. Mutta pitihän siitä neitsyydestä päästä eroon kun muutkin. En ollut ikinä pitänyt neitsyyden menettämistä mitenkään speciaalina juttuna. Kunhan kokeilin kun kiinnosti.

59/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän veljelle eli sedälle 12-vuotiaana.

Oli miellyttävä kokemus.

Vierailija
60/572 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.