Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
No siis mä oon 21 ja kaukana tavallisesta :D
Ei huvittais olla vain yksi saanti jollekin.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mä oon 21 ja kaukana tavallisesta :D
Ei huvittais olla vain yksi saanti jollekin.
M34
Fair enough.
Tämä kuulostaa kai omituiselta, mutta en ole ihan varma kenelle ja milloin, ja olinko 20 vai 21. Selitän: aloin seurustella elämäni ensimmäistä kertaa 20-vuotiaana kaverin kanssa, joka väitti olevansa saman ikäinen, mutta myöhemmin paljastui, että hän oli valehdellut ja olikin muutaman vuoden nuorempi. Tein tosi tyhmiä virheitä siinä innossani, että minulla oli nyt vihdoin poikaystävä. Menin kerta toisensa jälkeen hänen vuoteeseensa vaikken halunnut vieläkään seksiä, pelotti, halusin odotella vielä jonkin kuukauden. Mutta hän painosti ja suoraan sanottuna runnoi väkisin. Vastustelin minkä pystyin ja useimmiten ne sohimiset jäi vain reisien väliin. Joka kerta sattui. Kolmen kuukauden aikajanalla, jonka aikana täytin 21 v, löysin kahdesti hieman verta alkkareistani tällaisen yön jälkeen. Lopulta tajusin jättää hänet ja seuraava kumppani oli todella hellä ja rakastava. Kun sitten aloin hänen kanssaan hommiin, jännitin aluksi ja pelkäsin, mutta sitten sainkin ihmetellä, miten helppoa ja mukavaa se olikaan, vaikkakaan ei mikään ravisuttava kokemus fyysisesti. Henkisesti sen sijaan tunsin itseni prinsessaksi hänen kanssaan. Pystyin rentoutumaan täysin ja olen oikeastaan sitä mieltä, että hän oli ensimmäinen, jonka kanssa pääsin perille koko asiasta. Se ihka ensimmäinen oli vain runnonut ovella, tämän päästin sisään asti. Kyllä minä silloin ajattelin, että olisinpa malttanut jättää sen runnojan kokonaan väliin. En nyt sitten tiedä, että oliko minulla ollut tiukka kalvo vai se vastusteluko siinä sitten sattui ja aiheutti verihiertymiä. Kuten sanottu, verta ei tullut paljoa, ihan vain jokunen tippa. Mutta outoa, että sitä tuli kahteen kertaan, ja näiden kertojen välillä meni parisen kuukautta. Tämmöinen tapaus. Siitä olen kyllä varma, että se ihka ensimmäinen oli myös neitsyt, sillä niin avutonta touhua se oli, eikä hän edes tajunnut, että olen neitsyt. Luuli kai, että häntä vanhempana olen hyvinkin perillä asioista. Tämä tieto lohdutti minua aikanaan kovasti.
Itse 32v mies nuori nainen16v selvästi minua kokeneempi. Tämä tapahtui eräällä mökillä.
Pelikaverin kanssa hotellihuoneessa lätkäjoukkueen reissulla, ollaan 17 w.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos panee seksinukkea? Mukava tuon kanssa on makoilla sängyllä katsellen leffaa tai YouTubea.
Tottakai lasketaan, jos kerran menetit poikuutesi neiti seksinukelle.
No ei lasketa. Toisen osapuolen pitää olla ihminen eikä esine.
Ei tosiaankaan ollut miellyttävä kokemus.
Tuttu poikajoukko raahasi minut erään kerrostalon saunaosastolle 80-luvulla, olin 15. Juottivat pakottaen raakaa vodkaa (toiset pitivät kiinni ja kourivat tis seistä ja haaroista kun yksi kaatoi vodkaa kurkkuun), sen jälkeen housuni riisuttiin (väkisin), minut raahattiin saunan ylälauteelle ja ensimmäinen poika (johon olin ollut ihastunut kaikenlisäksi, tyhmä minä) könysi päälle kun muut odottivat pukuhuoneessa vuoroaan.
Joku oli soittanut poliisit ja niinpä sen jälkeen kun minulle oli vedetty farkut jalkaan parin pojan toimesta (poliisin käskystä, koska itse olin sellaisessa tilassa etten siihen kyennyt, jostain syystä muistan tämänkin), minut vietiin maijalla kotiin, alushousut nakattiin tylysti isäni (joka oli ihme kyllä selvinpäin sillä kertaa) käteen. Eikä siitä sen enempää.
Hienoja poliiseja täällä.
Ja detaljina mainittakoon, että se r o sk as a k ki poikia istui minun kanssa siellä maijan takana, en tiedä mihin ne on kipattu, olivat 16-20vuotiaita ja niitä oli 4.
Ei tietoakaan että olisi ollut mitään seuraamuksia. Mutta minun elämä kyllä pilattiin sinä iltana/yönä, ja sen olen tajunnut vasta paljon myöhemmin, että siitä lähti se todellien alamäki minkä tulos olen nyt keski-ikäisenä. Päihderiippuvainen, liki liikuntakyvytön mt-ongelmainen, joka ei ole koskaan ollut työelämässä. Mielisairaaloita, kuntoutusta, työpajoja.. Olen ollut elävä kuollut koko aikuiselämäni. Parisuhdetta minulla ei ole ollut koskaan, vain yhden yön juttuja tai jotain seurustelun kaltaista kahden väkivaltaisen nuoren miehen kanssa, parikymppisenä. Ei mitään todellista kumppania ole koskaan ollut, eikä koskaan olekaan. Kuolen yksin sohvalle, jossa nukun tai valvon maaten katsellen tv.tä.
On minulla onneksi rakastava perhe, niiden ansiosta ruumiini löydetään päivässä, jos en vastaa puheluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos panee seksinukkea? Mukava tuon kanssa on makoilla sängyllä katsellen leffaa tai YouTubea.
Tottakai lasketaan, jos kerran menetit poikuutesi neiti seksinukelle.
No ei lasketa. Toisen osapuolen pitää olla ihminen eikä esine.
Hyvä on, uskotaan vähemmälläkin.
17vuotiaana. Baarissa noin 50v. nainen iski kyntensä minuun. Juotiin muutama olut ja silitin hänen reittänsä. Naisen silmiin syttyi jännä katse, ja hän ehdotti että tulisin hänen luoksensa. Mentiin sitten naisen kotiin ja hän ohjasi sängylle makoilemaan. Hän veti minut päällensä ja kylläpäs tuntui nuoresta pojasta mukavalta. Vähän mietin silloin , että eikö tässä nyt tarvitsisi kortsua, mutta tilanne oli niin nopea. Ennen kuin huomasinkaan olin jo naisen sisällä ja naisen kädet tiukasti pakaroillani painoi minua tiukemmin sisälle. Aika pianhan minä siinä sitten ensimmäisen kerran tulin. Oli vaan niin kiihottavaa että pystyi jatkamaan suoraan ilman mitään taukoja. Nainen ratsasti tämän jälkeen, ja lopuksi pyllisti oikein upesti. Muistan kyllä hyvin miten kauniilta se aikuisen naisen vähän leveä takapuoli näyttikään nuoresta pojasta. Tapahtuman jälkeen luikin vähin äänin kotiin ja mietin vaan että kukaan ei saa tietää tästä. Vähän pienessä paniikissakin ja kuumotti jos kaverit sais tietää. Lämmöllä kyllä näin jälkeen päin muistelen tapausta. Olihan se ehdottomasti mukava neitsyyden menetys.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan ollut miellyttävä kokemus.
Tuttu poikajoukko raahasi minut erään kerrostalon saunaosastolle 80-luvulla, olin 15. Juottivat pakottaen raakaa vodkaa (toiset pitivät kiinni ja kourivat tis seistä ja haaroista kun yksi kaatoi vodkaa kurkkuun), sen jälkeen housuni riisuttiin (väkisin), minut raahattiin saunan ylälauteelle ja ensimmäinen poika (johon olin ollut ihastunut kaikenlisäksi, tyhmä minä) könysi päälle kun muut odottivat pukuhuoneessa vuoroaan.
Joku oli soittanut poliisit ja niinpä sen jälkeen kun minulle oli vedetty farkut jalkaan parin pojan toimesta (poliisin käskystä, koska itse olin sellaisessa tilassa etten siihen kyennyt, jostain syystä muistan tämänkin), minut vietiin maijalla kotiin, alushousut nakattiin tylysti isäni (joka oli ihme kyllä selvinpäin sillä kertaa) käteen. Eikä siitä sen enempää.
Hienoja poliiseja täällä.
Ja detaljina mainittakoon, että se r o sk as a k ki poikia istui minun kanssa siellä maijan takana, en tiedä mihin ne on kipattu, olivat 16-20vuotiaita ja niitä oli 4.
Ei tietoakaan että olisi ollut mitään seuraamuksia. Mutta minun elämä kyllä pilattiin sinä iltana/yönä, ja sen olen tajunnut vasta paljon myöhemmin, että siitä lähti se todellien alamäki minkä tulos olen nyt keski-ikäisenä. Päihderiippuvainen, liki liikuntakyvytön mt-ongelmainen, joka ei ole koskaan ollut työelämässä. Mielisairaaloita, kuntoutusta, työpajoja.. Olen ollut elävä kuollut koko aikuiselämäni. Parisuhdetta minulla ei ole ollut koskaan, vain yhden yön juttuja tai jotain seurustelun kaltaista kahden väkivaltaisen nuoren miehen kanssa, parikymppisenä. Ei mitään todellista kumppania ole koskaan ollut, eikä koskaan olekaan. Kuolen yksin sohvalle, jossa nukun tai valvon maaten katsellen tv.tä.
On minulla onneksi rakastava perhe, niiden ansiosta ruumiini löydetään päivässä, jos en vastaa puheluihin.
Voi rakas ystävä.... ❤️ Toivon ja rukoilen sinulle kaikkea hyvää elämääsi, kaikesta huolimatta 🙏
Silloiselle poikaystävälle. Ei olisi oikein huvittanut, mutta pitkän painostuksen alla suostuin. Olin 19, hän 20. Ei ollut mukavaa.
Jossain entisessä elämässä ties kelle randomille.
Opiskelujen alkuvaiheessa eräälle useamman vuoden vanhemmalle brittimiehelle ollessani lyhyessä vaihdossa. Britit osaavat olla verbaalisia hurmureita ja katsovat syvälle silmiin, mutta itse kokemuksesta ei oikein kerrottavaa jäänyt. Ujous ja häveliäisyys valtasivat muutoin itsevarman ja sulavan aristokraattiperheen pojan.
Ikää on 39 vuotta ja tälläistä ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan. Olen nainen.
14 vuotiaana. Minulla ei edes karvat kasvaneet tuolloin ja pippelini oli vielä pienen pojan pippeli. Ei tullut edes spermaa, vaikka orgasmi tulikin. Olin toki jo kokenut runkkaaja silloin.
Aika säälittäviä nämä "nykyiselle aviopuolisolle" tekstit. Ainakin 20 kumppania pitää olla, että on jotain vertailupohjaa ja kokemuksia.
Ehen :) Tunnettu jenkkibändi, siinä kaikki mitä suostun kertomaan. Loppu jääköön mielikuvituksesi varaan ;)
NKOTB?
Mulle tuli jotenkin tosi vahva tunne Metallicasta. Toisaalta siinä voi olla omaakin fantasiaa mukana, Jamesiä kun saisi!