Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaana. Minulla ei edes karvat kasvaneet tuolloin ja pippelini oli vielä pienen pojan pippeli. Ei tullut edes spermaa, vaikka orgasmi tulikin. Olin toki jo kokenut runkkaaja silloin.
Aika säälittäviä nämä "nykyiselle aviopuolisolle" tekstit. Ainakin 20 kumppania pitää olla, että on jotain vertailupohjaa ja kokemuksia.
Täsmennettäköön, että tyttö oli 15 vuotias ja tämä tapahtui eräällä mökillä. Tyydytin hänet käsin loppuun, koska tulin nopeaan tahtiin 2 kertaa. Taisi hän olla itsekin jo hyvin kokenut masturboija.
Vierailija kirjoitti:
Ikää on 39 vuotta ja tälläistä ei ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan. Olen nainen.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaana. Minulla ei edes karvat kasvaneet tuolloin ja pippelini oli vielä pienen pojan pippeli. Ei tullut edes spermaa, vaikka orgasmi tulikin. Olin toki jo kokenut runkkaaja silloin.
Aika säälittäviä nämä "nykyiselle aviopuolisolle" tekstit. Ainakin 20 kumppania pitää olla, että on jotain vertailupohjaa ja kokemuksia.
Olisiko pitänyt jättää ihana mies ja hyvä parisuhde vain siksi, että pääsee hankkimaan vertailupohjaa ja kokemuksia?
17 vuotiaana silloiselle tyttöystävälle. Neljä kertaa tehtiin se lattialla ekalla kerralla. Tyttö ohjasi sisäänsä kun en oikein löytänyt. Ekalla kerralla taisin tulla minuutissa tai parissa. Kuukausi oltiin yhdessä ja se aika tuntui silloin pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittäviä nämä "nykyiselle aviopuolisolle" tekstit. Ainakin 20 kumppania pitää olla, että on jotain vertailupohjaa ja kokemuksia.Olisiko pitänyt jättää ihana mies ja hyvä parisuhde vain siksi, että pääsee hankkimaan vertailupohjaa ja kokemuksia?
Kukin tyylillään. Itse olen tyytyväinen, että se oikea löytyi myöhemmin kaikenlaisten seikkailujen jälkeen.
Olin 17-vuotias ja (sisäoppilaitos)amiksessa. Olin joitain kuukausia aiemmin hengaillut yhden 19-vuotiaan jätkän kaa joitain viikkoja, täysin viattomasti. No, kuukausia myöhemmin oltiin sitten "silleen", aika kännissä kumpikin, kaksi kertaa. Eka kerta oli itse asiassa pelkkää säätämistä, mitään ei oikeesti tainnu edes tapahtua, koska toinen kerta sattui paljon ja tuli verta. Aikas karsee kokemus, eikä tän jälkeen jatkunut meidän tarinamme... No, olin päässyt eroon neitsyydestä, enkä ollut ihan tuikituntemattoman kanssa, se riitti mulle. Seuraavat kerrat olivatkin sitten paljon miellyttävämpiä, parikymppisen ihanan tyypin kanssa, oltiin aikas selviäkin😀
Poikuus meni Rukalla punapäiselle (aito punapää) abi-tytölle 15-vuotiaana. Nainen kun luuli laskettelureissulla minua vähän vanhemmaksi, kun kuljin abi-poikien seurassa.
Noin lainsäädännöllisesti, tuo tehnee minusta lasten seksuaalisen hyväksikäytön uhrin. Oli muuten tosi kamala kokemus 15-vuotiaalle pojalle, kun 18-vuotias tyttö iski kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Poikuus meni Rukalla punapäiselle (aito punapää) abi-tytölle 15-vuotiaana. Nainen kun luuli laskettelureissulla minua vähän vanhemmaksi, kun kuljin abi-poikien seurassa.
Noin lainsäädännöllisesti, tuo tehnee minusta lasten seksuaalisen hyväksikäytön uhrin. Oli muuten tosi kamala kokemus 15-vuotiaalle pojalle, kun 18-vuotias tyttö iski kiinni.
:) :) :)
Lapseni isälle Emme tosin olleet vielä naimisissa, kuten olin aiemmin suunnitellut.
Olin 16 ja tapasin pari vuotta vanhemman pojan kotibileissä. Saunassa hässittiin eikä se mikään upea kokemus ollut.
Poikuuden menetystä en voi koskaan paliastaa,
Neitsyys meni Harri kalassa sitten
Melko epäsovinnaisia höpöningejä kyllä se täytyy myöntää mutta niillä on upeaa jatkumoa edelleen
Kävin kaupassa ostamassa 10 pulloa keskikaljaa. Sen jälkeen menin erään rouvan kotiin. Tarkoitus oli juottaa rouva humalaan ja päästä sen jälkeen kiksauttamaan ensimmäistä kertaa. Toisin kävi. Itse join melkein kaikki kaljapullot ja kun pääsi vihdoin ja viimein itse asiaan, niin hommasta ei tullut mitään tai melkein mitään. Siinä vaiheessa oli jo niin jurrissa, etten tänä päivänä ole täysin varma menetinkö silloin poikuuden. Juuri ja juuri on muistikuva, että tunki ja tunki tai ainakin yritti tunkea slarvaa sinne rouvan makeaan paikkaan. Siinä vaiheessa filmi katkesi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nykykäytännön mukaan voit aivan hyvin tehdä tästä julkisen ja nostaa syytteen vielä vuosienkin kuluttua.
Olisko ollut 14 vuotiaana kun menetin poikuuteni naapurin tytölle. Oltiin leikitty pikkulapsesta ja ajauduttiin koskettelemaan ja pussailemaan. Myöhemmin pääsin kokeilemaan myös hänen isosiskoaan. Uskoakseni molemmat muistelevat asiaa lämmöllä, kun ohimennen tavatessa iskevät silmää tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittäviä nämä "nykyiselle aviopuolisolle" tekstit. Ainakin 20 kumppania pitää olla, että on jotain vertailupohjaa ja kokemuksia.Olisiko pitänyt jättää ihana mies ja hyvä parisuhde vain siksi, että pääsee hankkimaan vertailupohjaa ja kokemuksia?
Kukin tyylillään. Itse olen tyytyväinen, että se oikea löytyi myöhemmin kaikenlaisten seikkailujen jälkeen.
Kukin tyylillään tosiaan. Löysin sattumalta elämäni miehen 15-vuotiaana ja olen tyytyväinen, ettei ole tarvinnut säätää ja seikkailla. En ollut suunnitellut että panttaisin neitsyyttä sille oikealle, vaan se ensimmäinen kumppani osoittautui oikeaksi.
henkisesti: taisin olla 14v kun runkkasin saunan suihkussa niin että äiti pölhäti paikalle ja olin Niin tappikiihottunut etten pystynyt edes lopettaa vaan laukesin siihen. Ja silloin se tuntui poikuuden menetykseltä, kaikkine hävetyksineen kaikkineen.
sitten fyysisti, olin varmaan 19 kun kaverin silloinen tyttöystävä houkutteli minut, enkä tietenkään pystynyt vastustamaan kiusausta, vaikka ensimmäinen ajatus olikin että väärin menee.
Ylös.