Kuinka ja kenelle menetit neitsyytesi/poikuutesi?
Kommentit (572)
äijä -67 kirjoitti:
henkisesti: taisin olla 14v kun runkkasin saunan suihkussa niin että äiti pölhäti paikalle ja olin Niin tappikiihottunut etten pystynyt edes lopettaa vaan laukesin siihen. Ja silloin se tuntui poikuuden menetykseltä, kaikkine hävetyksineen kaikkineen.
sitten fyysisti, olin varmaan 19 kun kaverin silloinen tyttöystävä houkutteli minut, enkä tietenkään pystynyt vastustamaan kiusausta, vaikka ensimmäinen ajatus olikin että väärin menee.
Hävettäisi vallan perkeleesti jos äiti olisi nähnyt mun runkkaavan.
Siinä olisi uudelle keskustelulle aihe:
Onko äitisi tai isäsi yllättänyt sinut runkkaamassa?
Kertokaa oma eka kerrasta. Mukavaa luettavaa.
Yli 40 vuotta sitten kauniille tytölle, joka kuoli aivan liian nuorena. Muistan sen neitsytpillun maun vieläkin.
Olin 18-vuotias. Juoksin junaan, mutta myöhästyin. Samasta myöhästyi myös Jamaikalainen opiskelija. Aloimme jutella ja kävelimme yhtämatkaa kohti opiskelijaasuntolaa. Harmitti niin paljon, että päätimme viettää iltaa yhdessä. Jotenkin oli niin rentoutunut olo ja tunteet lämpeni. Päädyimme sänkyyn. Hän oli hyvin hellä enkä huomannut että olisi sattunut yhtään. Nautin oikeastaan hyvin paljon. Olin jännittänyt ekaa kertaa tosi paljon, mutta sehän olikin mahtavaa.
Peräsuolen tähystäjälle 16-vuotiaana.
Kertokaa oma eka kerrasta. Mukavaa luettavaa.
Kertokaa lisää kokemuksia. Niitä on kiva lukea. Tulee hyvälle mielelle
Olin 15 ja typykkä 19 ja asusteltiin samassa taloyhtiössä. Jo ekalla kerralla teki tyyliin kaikki temput kanssani ja oikeastaan yhden kesän ajan naitiin erittäin paljon. Hän seurusteli käsittääkseni kokoajan ja aina, kun näin hänet kumppaninsa kanssa, ei hän edes moikannut minua. Jälkeenpäin mietin, että kait se oli tavallaan jonkinlaista hyväksikäyttöä, vaikka eipä se minua haitannut. Hän oli kumminkin juuri sellainen pimu, jota varmaan jokainen olisi halunnut panna. Edelleen joskus vaan mietin, että miksi hän halusi minun kanssa aina vehdata, vaikka tästä on aikaa jo noin 20 vuotta. No, erittäin hienot muistot niistä ajoista jäi ja edelleenkin saan kyllä erektion niitä muistellessa. Sen kesän jälkeen hän muutti opiskelemaan toiselle puolelle suomea ja se siitä sitten. Terkut vaan Lindalle jonnekkin.
Up.
Kertokaa lisää jänniä kertomuksia tänne. Kivaa luettavaa.
18-vuotiaana silloisen poikakaverin 21-v oltiin viikonloppureissulla naapurikaupungissa hänen isosiskonsa luona.
Lattialle oli viritetty patjat ja siinä sitten se tapahtui. Poikakaverille ei ollut eka kerta, mut melko kokematon hänkin. Ei tuntunut kummoiselle. Oltiin yhdessä pari vuotta ja poika tuntui enemmän kaverille ja seksistäkään en saanut erityisiä kiksejä sinä aikana.
N44
Neitsyys meni 16 vuotiaana. Suostuin maksua vastaan harrastamaan seksiä 45 vuotiaan miehen kanssa, sain maksuksi olutta ja tupakkaa. Kävin saman miehen luona useasti myymässä isteäni.
16 vuotiaana laivalla tapaamalleni miehelle. Olin itse niin jurrissa etten tajunnut mitä tapahtui ja mies oli niin jurrissa että sillä lopahti kesken. Hyvä niin, oli karmiva kokemus havahtua siihen että joku äijä on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko jos panee seksinukkea? Mukava tuon kanssa on makoilla sängyllä katsellen leffaa tai YouTubea.
Tottakai lasketaan, jos kerran menetit poikuutesi neiti seksinukelle.
No ei lasketa. Toisen osapuolen pitää olla ihminen eikä esine.
En tiedä oliko se minulla ihminen vai esine. Todennäköisesti esine ja ihmisen sormet?
Menee ehkä ohi aiheen, mutta itsestäni tämä on jo niin outoa, etten tiedä itkeäkö vai nauraa:
30-vuotiaana leikkauksessa, jossa poistettiin munasarjakysta.
Myöhemmin kysyin gyneltä, että mitä siinä leikkauksessa tarkalleen tehtiin alapäässä ja sain vastauksen, että leikkauksessa sinne on pitänyt saada menemään instrumentteja ja siksi "paikkoja" on venytetty, avattu. (Gyne ei sanonut aivan noilla termeillä, en muista tarkkaa sanavalinta.)
Kysyin vielä, että entä jos halua kokeilla yhdyntää, niin onko kipua ja vuotoa odotettavissa. Vastaus oli, että ei ole.
Nyt ikää 33 vuotta ja tässä leikkauksessa, jossa olin nukutettuna, "vietiin" neitsyyteni, jos käsitätte sen immenkalvona, kipuna ja vuotoa.
Toisaalta, jos nyt haluaisin miehen sisääni, niin eipähän tarvitsisi pelätä kipua. Se tässä on positiivista!
Vierailija kirjoitti:
Tuomakselle pihasaunassa kesäkuussa 2006. Olin 15-vuotias.
Oletko mies?
Olin totaalikokematon 28 vuotias eli en ollut edes pitänyt kädestä kiinni enkä suudellut aiemmin mutta netistä tapasin 27v naisen ja hänen kanssaan koin ekan suudelman ja seksin. Juttu kesti vain kuukauden mutta oli tärkeä kokemus kaiken kaikkiaan.
Perhetutuilla on samanikänen tytär kuin minä olen.
Kun olivat meillä kyläilemässä, tyttö viihtyi aina mun huoneessa. Kun ikä lähestyi kolmeatoista tuli vaihe, jossa ”näytä pimppi”. ”Näytä sä pippeli” ja niin ne tuli näytettyä. Eipä se pimppi siinä vaiheessa ollut kuin vain viiva kummun keskellä ilman karvoja. Tuskin mun pippelikään kovin kummonen näky oli.
Jokusen ajan kuluttua oli joitain kokeiluja kun yritti laittaa sitä pippeliä pimppiin mutta homma ei vielä kolmetoistavuotiaana onnistunu.
Viisitoistavuotiaana tyttö oli jo orastavasti nuoren naisen näkönen ja itselläkin oli jo karvat kasvanut ja käsityöt tullu tutuksi.
Tyttö laittoi käden mun käsivarrelle. Näytti maailman kauneimman hymyn ja sanoi tykkäävänsä musta ja halusi oikein olla mun kanssa. Tuolla hetkellä ei vielä mitään tapahtunut.
Kuusitoistavuotiaana se pippeli jo viimeinkin upposi sinne pimppiin. Teini-innostuksissa tietysti kävi vahinkokin ja minuutin akti tuli hoidettua sinne ihan loppuun asti.
Tuo oli kuitenkin harjotuskierros vasta. Kun ”korkki oli poksautettu” viimeinkin, naitiin kuin kanit pari vuotta kunnes tyttö muutti kauaksi opiskelemaan. Etäsuhteesta ei mitään sittemmin tullutkaan vaikka aluksi niin luultiin.
Korkinpoksahtaminen onkin ihana asia! Itse korkkasin kahta neitoa eläessäni.
15 vuotiaana vuonna 96 , 19 vuotiaias isosisko opetti ihan kädestäpitäen mitä miehen pitää tehdä naiselle sängyssä.
Olemme vieläkin läheisiä ja joskus harvakseltaan muistellaan villejä teiniaikoja.
Kauan sitten koulujen päättäjäisviikonloppuna lukiolaisena, jo 17-vuotiaana. Olimme silloisen vaalean, aika muodokkaan 15 v tytön kotona ja vanhempansa lähtivät jonnekin jo vähän pohjiakin ottaneina. Äitinsä huusi läksiäisiksi, että tarvitaanko sukupuolivalistusta ....Vastasimme että ei tarvita. Sitten tyttö ehdottikin yllättäen että mennäänkö sänkyyn ja niin heti mentiin. Olihan se hienoa kauniina kesäiltana nähdä hänen kaunis vartalonsa alasti ja saada yrittää seksiä ensi kerran. Onnistuihan se sisään menokin lopulta lähärissä tietenkin ja varmaan laukesin pian kun oli niin jännää. Tyttö väitti sen olleen eka kerta, mutta en jälkikäteen uskonut oikein :)
Ajoin sitten saaneena kevarilla yöllä tosi onnellisena kotiin joskus aamun sarastaessa ja seuraaavana aamuna olivatkin kotona siskon ylppärit. Kun katson niitä kuvia , aina muistan mitä tapahtui ja kukaan ei tiennyt sitä.
Sen kesän aikana olimme sänygyssä monesti ? hänen luonaan, teltassa ym , mutta se juttu loppui syksyllä kun hän löysi toisen - jälkikäteen vain onneksi....Hän oli aika blondi...