Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A klinikka, omakanta

Vierailija
15.07.2024 |

Pystyykö A klinikan käynnin piilottamaan kannasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty piilottamaan mitään niistä teksteistä ja tuloksista joita sinne on siirretty. Voit toki estää niitten tietojen jakamisen - oliks se niin että - oman hyvasi ulkopuolelle.

Vierailija
2/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pysty piilottamaan mitään niistä teksteistä ja tuloksista joita sinne on siirretty. Voit toki estää niitten tietojen jakamisen - oliks se niin että - oman hyvasi ulkopuolelle.

Eli voinko estää esim yksityiselle asemalle näkymisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
4/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voinko estää esim yksityiselle asemalle näkymisen?

Eikö siinä kannassa ole edelleen olemassa se kysymys-vastausosio. Etsipä sieltä vastaus kysymykseesi. Mitään et voi kuitenkaan piilottaa, mutta voit kieltää jossain määrin tietojen luovuttamista eli jakamista. 

Tiedätkö muuten, että jos sulle kirjoitetaan lähete, niin se lähettävä lääkäri voi sen a-klinikka-asiakkuuden siinä lähetteessä mainita, vaikka olisit itse muuten jakamista kieltänyt... 

Vierailija
5/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saat piilotettua, taitaa näkyä että on piilotettu tekstejä. Korjatkaa jos väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt. 

Vierailija
6/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos saat piilotettua, taitaa näkyä että on piilotettu tekstejä. Korjatkaa jos väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt. 

Et saa piilotettua, mutta jakamista voit jossain määrin kieltää.

Vain hoitohenkilökunta voi piilottaa tekstejä potilaan silmiltä.

Vierailija
7/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyy piilottamaan. Ei mulla ainakaan välittyneet kyseiset kantamerkinnät yksityisille asemille piilottamisen jälkeen. Eli piiloon vaan ja that's it.

Vierailija
8/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppumassa kun alkaa olla tarvetta a klinikalle. Antakaa pillereitä että saa putken poikki. 

Vierailija
9/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyy piilottamaan. Ei mulla ainakaan välittyneet kyseiset kantamerkinnät yksityisille asemille piilottamisen jälkeen. Eli piiloon vaan ja that's it.

Joo, mä kanssa suttasin kaikki mun kanta-merkinnät pois näkyvistä.

Kaikki piilossa, sensuroitu.

Vierailija
10/10 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-Klinikka alkoi laittamaan tiedot kantaan vuonna 2019. Päätös oli ehdottomasti väärä! Tämän muutoksen takia ihmiset ei enää uskalla hakea apua päihdeongelmiin. Yksityisyys olisi näissä henkilökohtaisissa ongelmissa mahdottoman tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme