Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sisko asuu meillä, mitä tehdä?

Vierailija
19.11.2013 |

Mieheni sisko menetti työnsä n. 6kk sitten, tämän seurauksena hän joutui muuttamaan ulos asunnostaan, koska ahaa vuokraan ei ole. Tarjosin yösijaa muutamaksi päiväksi minun ja mieheni talosta.

Sisko on asettunut taloksi, hän on tuonut kaikki tavaransa meidän asuntoomme ja varannut itsellensä jääkaapista tilaa ja oman huoneen. Hänen vaatteensa ovat laskostettuna "hänen" vaatekaapissaan yms.

Tämä kyseinen henkilö nyt ilmeisesti ajattelee että voi loikoilla meillä niin kauan kuin haluaa. Haluaisimme mieheni kanssa omaa tilaa mutta emme tiedä miten sanoisimme sen hänelle... Joulu ja molempien syntymäpäivät on tulossa ja olisi mukavaa viettää ne kaksin.

Asumme itsekin melko pienessä vuokrakämpässä ja tarvitsisimme kaikki huoneet omaan käyttöömme...

Meillä ei ole mikään häntä vastaan, mutta tosiaan haluaisimme olla kaksin, niinkuin muuttaessa yhteen ajattelimme.

Olisiko minkään laisia ideoita? Vastaukset mahdollisimman pian, kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annatte kohdella itseänne noin niin hänhän asuu riesananne vaikka kuinka pitkään.

Sanotte suoraan miten asiat ovat, annatte määräpäivän jolloin sisko ja tavarat siirtyvät ulos ja näin myös tehdään.

Mitään sydäntäsärkeviä tarinoita ei kuunnella.

Vierailija
2/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sano tai kysy milloin lähtee pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hän on? Minulla ei ole siskoa.Eikä miestäkään.Asun lasteni kanssa.

Vierailija
4/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme useasti ehdottaneet työhaastatteluita yms. mutta häntä ei näytä kiinnostavan. Isä on kuollut ja äiti elää vanhainkodissa joten hänellä ei ole edes vahempien luo menemistä. Kiitos vastauksista!

Vierailija
5/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi.Mun vanhemmat on onneksi elossa.

Vierailija
6/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt ryhdistäydytte miehesi kanssa ja sanotte tälle "alivuokralaiselle" että hänen on aika muuttaa pois luotanne. Laitatte takarajaksi vaikka 31.12.2013, jolloin hänen käyttämänsä huoneen on oltava teidän käytössänne. Ja ette sitten helly hänen mahdollisten kyyneliensä edessä. Ja mitä muuten vuokraisäntänne sanoo siitä, että teillä asuu yksi ylimääräinen asukas.

Vierailija
7/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin lisätä että odotan ensimmäistä lastani, ja jään pian äitiyslomalle. Jos emme saa häntä lähtemään ennen sitä, vietämme lepopäiväni sisaren kanssa kaksin kun mies y töissä...

Vierailija
8/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
9/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri. Kun naisen piti jäädä viikonlopuksi yövierailulle mutta sitten venähti. Vuokraisäntä on hyvä syy häätää hänet pois... Kiitos!

Vierailija
10/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa asutte?

Vierailija
11/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sanotte suoraan ja annatte tietyn päivämäärän mihin mennessä tulee häipyä, tuossa tuli jo hyviä neuvoja. Vai luuletko että jos ette sano suoraan, se lähtisi ikinä?

Vierailija
12/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä neuvoista. En vaan ole kovin suorasanainen mutta nyt vaan täytyy olla!

Vierailija
13/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan joo.Yhä edellenkään en tunne tapausta kun siskoa ei ole enkä asu itse tuohon tyyliin.

Vierailija
14/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämetöntä heittää jouluksi pois. Joulu on sukujuhla.

Vierailija
15/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä juuri, en todellakaan heitä häntä pihalle pahuuttani, mutta varmasti tulee vielä vaikeuksia sen vuokraisännän kanssa... :(

Vierailija
16/21 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 12:31"]

Sydämetöntä heittää jouluksi pois. Joulu on sukujuhla.

[/quote]Juuri näin. Tapanina sitten pellolle rojuineen.

Vierailija
17/21 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
18/21 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko olette puhuneet miehesi siskon kanssa asiasta. Olkaa jämäköitä, muuten olette liemessä. Sisko taitaa olla taitava käyttämään muita ihmisiä hyväkseen. Minä olen oppinut niin tiukaksi, etten edes takaa lähiomaisen autolainaa. Jos tarvitsee takaajan, saa hankkia sen muualta. Minua ei käytetä hyväksi.

Vierailija
19/21 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä ja mies asutte ahtaassa vuokrakämpässä ja siskolle tarjosit asuinsijaa miehen ja sinun talosta (kuten kirjoitit), niin missä on ongelma? Teillä on talo, jossa sisko voi olla ja sinä miehen kanssa majailette vuokrakämpässä.

Vai kävikö niin, että provossa meni puurot ja velli sekaisin: unohdit, että ensin kirjoitit sinun ja miehen talosta ja sitten vaihdoit sen vuokrakämpäksi.

Vierailija
20/21 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se sisko on kantanut kaikki kamansa teille ja vallannut vaatekaapin yms. Tekikö hän sen täysin kysymättä ja te katselitte vaan vierestä? Vai sovitteko jotain? Tarjositteko lyhytaikaista majoitusta? sovitteko, että pari yötä voi olla tms.? Oleellista on se, kutsuitteko hänet teille, tuliko hän kutsumatta ja mitä silloin sovitte.

Mua vähän ihmetyttää, miten työttömäksi jääminen voi heti suistaa kodittomaksi? Onko hän asunut jossain ihan liian kalliissa kämpässä? Saahan hän kaiketi työttömyyskorvausta. Miten kukaan lähtee kämpästä ilman, että on uusi katsottuna, jollei saa häätöä? Jos sai häädön, niin onko hänen tapansa hoitaa raha- ja muita asioita leväperäistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän