Minkä kuppikoon valitsisit jos voisit?
Eli mikä on mielestäsi ideaalisin kuppikoko/rintojen malli ja miksi? En siis ole kiinnostunut nykyisistä tisseistänne vaan ainoastaan siitä ihanteesta :D
Oma ideaalini olisi 75B terhakkana pystymallina, se olisi mukavan pieni eikä tarvitsisi käyttää rintsikoita, mutta olisi kuitenkin "riittävä" jotta vartalo olisi sopusuhtainen.
Kommentit (77)
Mulle kelpaisi sama, sopisi pieneen ja hoikkaan vartalooni paremmin kuin nykyiset D-kupit.
Se, mikä minulla nytkin on, mutta kiinteänä. Kolmen imetyksen jälkeen iho on niin venynyt, että antaa myöten ja koko rinta roikkuu.
E65.
75d, kiinteät ja ilman raskausarpia. Nyt on 75g, roikkuvat ja raskausarpiset.
Mun entisellä tyttöystävällä oli 28DD ja täytyy sanoa että oltiin aika lähellää täydellisyyttä.
Nykyinen B on hyvä, korkeintaan C mutta ei todellakaan isompaa. Selkään sattuu jo muutenkin.
minulla on 75A, ja itse pidän näistä pienistä rinnoista, en tahtoisi isompia
70E on nyt ja tuntuu tosi hyviltä, kun ovat todella kiinteät, eivätkä näytä isoilta vaikka olenkin tosi hoikka (bmi 19). Nämä voisin pitää.
Hei ja tosi moni tyytyväinen omiinsa! Musta se on hieno asia :) Ei ole todellakaan mitään oikeaa rintojen kokoa!
Mä haluaisin olla symmetrinen 65B. Nykyinen 70B on ihan ok, mutta haluaisin olla siro, jolloin ympäryksen pitäisi olla pienempi.
70C kelpaisi. Normaalini 70B ovat vähän mitättömät, mutta raskausaikaiset 75D-E jo haittaavat esim paidat eivät istu. Musta on kiva kun raskausrinnat vähän roikkuvat ja niitä voi heilutella, nuo b:t eivät juuri heilahtele, kunhan vapisevat;-)
70C, nyt on 70 tai 75 D/DD ja se on liian iso, ei voi käyttää kivoja rintsikoita vaan pitää aina etsiä toppaamattomia ja litistäviä.
75C, B-kuppikin kelpaisi. Nyt olen 80DD ja raskauden vuoksi joutunen vaihtamaan vielä ainakin E-kuppiin. Olisi kiva, kun olisi kevyet ja sievät pikku rinnat, joiden kanssa voisi pitää avokauluksisia paitoja ja varsinkin paitapuseroita. Nyt on isot pallot, joiden kanssa on hankala urheilla ja pukeutua nätisti. :(
Mulla on 70G ja olen oikein tyytyväinen. En haluaisi isompia enkä pienempiä.