Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit sovittuna ja hyvin todennäköisesti peiton alle päädytään ja se on ok, mutta nyt mies tiedustelee liikaa...

Vierailija
20.09.2020 |

Mulle tulee jotenkin huono fiilis, olenko ainoa? Hän kyselee miten aion pukeutua. No ihan oli kyllä mielessäni olla puhdas ja hyväntuoksuinen ja siistit vaatteet, oman tyyliseni. Hänellä toiveissa jotain tiukkaa, paljastavaa jne. Fiilis latistui katsoessani vaatekaappiani ja muutenkin. Kyselee sheivaanko paljaaksi. En todellakaan sheivaile posliinia ja sitten raavi itseäni rikki tuon vuoksi. Onko miehet tuollaisia muillekin? Mä en ala tällaista.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh? ootteko 15 v.?

Vierailija
2/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mikä urpo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hänellä toiveissa.. Käske hommata maksullinen jostain joka pukeutuu ja sheivaa hänen fantasioidensa mukaan..

Vierailija
4/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Etkö huomannut aiemmin, mikä oksetus?

Vierailija
5/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.

Vierailija
6/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut samanlaisen miehen kanssa treffit. Jäivät ainoiksi treffeiksi hänen kanssaan.

Vierailija
7/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto. Vielä ehdit perua treffit. Joudut muuten sellaisen jyystön kohteeksi, että oksat pois.

Vierailija
8/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan fiksu mies kyseessä siis. Mutta vähän nyt horjuu tuo mielikuva fiksusta.

Vierailija
9/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menis halut tavata koko miestä.

Vierailija
10/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut myös. Siinä vaiheessa kun mies tiedusteli multa että millaisen kuvio sheivaan alapäähäni, niin naurusta ei meinannut tulla loppua. Peruin treffit hänen kanssaan.

Vierailija
11/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.

Ei ole tuollaista yleensä. Kuulosta seksihullulta ja siltä, että olet vain väline hänelle. En menisi treffeille.

Vierailija
12/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja treffit sovittuna, miksi, oletko vähäjärkinen?

Oli sovittuna ennen kuin alkoi tuo yllättävä kyseleminen.

Vierailija
13/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Mies varmaan rikas ja esimiesasemassa. "Ooks sheivannu" EI V**TU, mä nauroin. :D 

Vierailija
14/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 8aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.

Fiksuja löytyy kyllä. Älä tyydy pohjasakkaan.

Vierailija
15/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto on kuvottava mies...

Vierailija
16/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku ihme hyypiö. Ole varuillasi.

Vierailija
17/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin. Tuollaisia ei kysellä ja käskytetä jos on kiinnostunut ihmisestä eikä vain elävästä pumpattavasta Barbarasta johon tehdä tarpeensa.

Vierailija
18/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo jos riisut miehen alus housut voit 3v päästä joutua oikeuteen

Vierailija
19/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja treffit sovittuna, miksi, oletko vähäjärkinen?

Oli sovittuna ennen kuin alkoi tuo yllättävä kyseleminen.

No nyt tiedät millainen mies hän on. Ei ole vahinkoa vielä tapahtunut. Jos ei ole sun juttu, niin ei ole pakko nähdä.

Vierailija
20/149 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajele lyhyeksi ja käy siellä treffeillä, peiton allakin jos huvittaa, mutta jätä siihen. Pukeutua saat just niinkuin itseäsi huvittaa. 

Mies haluaa vaan jonkun seksinuken, ei elävää naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi