Treffit sovittuna ja hyvin todennäköisesti peiton alle päädytään ja se on ok, mutta nyt mies tiedustelee liikaa...
Mulle tulee jotenkin huono fiilis, olenko ainoa? Hän kyselee miten aion pukeutua. No ihan oli kyllä mielessäni olla puhdas ja hyväntuoksuinen ja siistit vaatteet, oman tyyliseni. Hänellä toiveissa jotain tiukkaa, paljastavaa jne. Fiilis latistui katsoessani vaatekaappiani ja muutenkin. Kyselee sheivaanko paljaaksi. En todellakaan sheivaile posliinia ja sitten raavi itseäni rikki tuon vuoksi. Onko miehet tuollaisia muillekin? Mä en ala tällaista.
Kommentit (149)
Vai että hänellä toiveissa.. Käske hommata maksullinen jostain joka pukeutuu ja sheivaa hänen fantasioidensa mukaan..
Yök. Etkö huomannut aiemmin, mikä oksetus?
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Minulla on myös ollut samanlaisen miehen kanssa treffit. Jäivät ainoiksi treffeiksi hänen kanssaan.
No hyi hitto. Vielä ehdit perua treffit. Joudut muuten sellaisen jyystön kohteeksi, että oksat pois.
On ihan fiksu mies kyseessä siis. Mutta vähän nyt horjuu tuo mielikuva fiksusta.
Multa menis halut tavata koko miestä.
Saman kokenut myös. Siinä vaiheessa kun mies tiedusteli multa että millaisen kuvio sheivaan alapäähäni, niin naurusta ei meinannut tulla loppua. Peruin treffit hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Ei ole tuollaista yleensä. Kuulosta seksihullulta ja siltä, että olet vain väline hänelle. En menisi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ja treffit sovittuna, miksi, oletko vähäjärkinen?
Oli sovittuna ennen kuin alkoi tuo yllättävä kyseleminen.
LOL. Mies varmaan rikas ja esimiesasemassa. "Ooks sheivannu" EI V**TU, mä nauroin. :D
Vierailija kirjoitti:
Ollaan 8aikuisia. Mies 35. Mä en ole aikoihin deittaillut, niin olen vähän kummissani, että tätäkö tämä on. Paljastavia kuvia on pyydelty ennenkin, se tuntuu olevan tapana, mutta en lähde siihenkään.
Fiksuja löytyy kyllä. Älä tyydy pohjasakkaan.
Se on joku ihme hyypiö. Ole varuillasi.
Skippaisin. Tuollaisia ei kysellä ja käskytetä jos on kiinnostunut ihmisestä eikä vain elävästä pumpattavasta Barbarasta johon tehdä tarpeensa.
varo jos riisut miehen alus housut voit 3v päästä joutua oikeuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja treffit sovittuna, miksi, oletko vähäjärkinen?
Oli sovittuna ennen kuin alkoi tuo yllättävä kyseleminen.
No nyt tiedät millainen mies hän on. Ei ole vahinkoa vielä tapahtunut. Jos ei ole sun juttu, niin ei ole pakko nähdä.
No ajele lyhyeksi ja käy siellä treffeillä, peiton allakin jos huvittaa, mutta jätä siihen. Pukeutua saat just niinkuin itseäsi huvittaa.
Mies haluaa vaan jonkun seksinuken, ei elävää naista.
siis täh? ootteko 15 v.?