Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Miten reagoisit jos tulen istumaan viereesi bussissa tai puistonpenkillä ja toteaisin:

Vierailija
20.09.2020 |

Mitäs tyttö? tai "Hei olen Tauno, lähettäiskö kahville?". Miten reagoisit tai vastaisit?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T yperys.

Vierailija
2/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T yperys.

Olisipa tyly vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnelma on jännnittävä tulee perhosia vatsaan ja lähden mukaan. Tavalliselle miehelle vastaus on aina ei.

-N27-

Vierailija
4/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnelma on jännnittävä tulee perhosia vatsaan ja lähden mukaan. Tavalliselle miehelle vastaus on aina ei.

-N27-

Yes! Mä nimittäin en ole tavallinen mies

Vierailija
5/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei kiitos”. Todennäköisesti lähtisin pois, en halua istuskella tuollaisten Taunojen vieressä sen enempää, yleensä eivät ymmärrä kieltäytymistä ja jäävät jankkaamaan asiaa, luultavasti myös suuttuvat ja alkavat haukkua kun heidän ehdotuksilleen ei nainen lämpenekään.

Vierailija
6/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin.

Vierailija
7/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta tulee varmasti juttua Iltasanomiin, koska bussikeskustelu katosi palstalta.

Vierailija
8/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ei kiitos”. Todennäköisesti lähtisin pois, en halua istuskella tuollaisten Taunojen vieressä sen enempää, yleensä eivät ymmärrä kieltäytymistä ja jäävät jankkaamaan asiaa, luultavasti myös suuttuvat ja alkavat haukkua kun heidän ehdotuksilleen ei nainen lämpenekään.

En suuttuisi, mut on taktiikka tuohon, mikä saattaisi herättäisi sun äidin vaistosi ja suorastaan kutsuisit mut takaisin tyyliin "no olkoon menneeksi käydääs kahvilla".

Vierailija
9/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Reagoisin

>tulen

>toteaisin

Opettele suomea, v itun tauno.

Vaikka provohan tämä on.

Vierailija
10/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että joo, jos ei haittaa että mulla on mies, lapsia ja jo yksi salainen rakastaja. Siis olettaen, että viehättäisit mua. Jos et viehättäisi, sanoisin että ei kiitos, olen varattu.

Vierailija
11/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin sinun menemään uuniin.

Vierailija
12/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun paikalta sanomatta mitään.

Vierailija
13/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo sulle

Vierailija
14/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>Reagoisin

>tulen

>toteaisin

Opettele suomea, v itun tauno.

Vaikka provohan tämä on.

Minä en puhu täydellinen suomi, koska en ole syntyperäisesti suomalainen. Annatko tämän kielellisen heikkouteni minulle anteeksi?

Vierailija
15/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä tulen perääsi ja vaatisin kuulla vastauksen

Vierailija
16/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi, mut on taktiikka tuohon, mikä saattaisi herättäisi sun äidin vaistosi ja suorastaan kutsuisit mut takaisin tyyliin "no olkoon menneeksi käydääs kahvilla".

Nuo taktiikat tehoaa ainoastaan siellä sun päänsisäisessä fantasiamaailmassa, oikeassa elämässä naisia ei voisi sun seura vähempää kiinnostaa.

Vierailija
17/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo taktiikat tehoaa ainoastaan siellä sun päänsisäisessä fantasiamaailmassa, oikeassa elämässä naisia ei voisi sun seura vähempää kiinnostaa.

Kyllä ainakin seksiseura tuntuu kiinnostavan

Vierailija
18/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mitäs tyttö” joo, mä lähtisin pois siitä sanomatta yhtikäs mitään sulle.

N26

Vierailija
19/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten minä tulen perääsi ja vaatisin kuulla vastauksen

Soitan poliisit, saat vastauksen niiltä.

Vierailija
20/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te tämmöiseenkin lähdette mukaan..

Hahaha.