Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Miten reagoisit jos tulen istumaan viereesi bussissa tai puistonpenkillä ja toteaisin:

Vierailija
20.09.2020 |

Mitäs tyttö? tai "Hei olen Tauno, lähettäiskö kahville?". Miten reagoisit tai vastaisit?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Mitäs tyttö” joo, mä lähtisin pois siitä sanomatta yhtikäs mitään sulle.

N26

Toimisko paremmin jos sanois "Mitäs täti?"

Ei toimi kumpikaan eikä mikään muukaan sellainen aloitus, jossa sysäät vastuun seuranpidosta toiselle.

Jos olisin sinkku niin voisin kiinnostua jos kuljemme samalla bussilla ja meillä olisi ollut silmiin katsomista tavanomaista pidempään muutamaan kertaan ja jos olisit iältäsi ja ulkonäöltäsi minua vastaava.

Sopiva aloitus voisi olla esimerkiksi, että olet niin tutun näköinen missä me olemme tavanneet. Siinä sitten alkaisimme käydä läpi elämäämme. Tämä siis vain jos kiinnostus olisi molemminpuolista.

Vierailija
42/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekis noin miulle, nii pelästyisi varmaan nii pahasti, et menisin varmaan lukkoon enkä saisi sanottua mitään. :/ Ehkä lähtisin, en tiedä. Varmaan lähtisin juoksemaan karkuun itkien. :D M25

Nössö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen laittanut toisen käteni selkänojasi takaa ikäänkuin harteillesi ja tuen toisella kädellä edessä istuvan penkkiin sulkien poistumisreittisi. Yritätkö siis mykkänä kiivetä syliini, vai miten toimit?

Tirvaisen nyrkillä tielläni olevaa kättä ja kiroan isoon ääneen.

-eri

Pieni hento naiskätesi heilautus on kuin löisit pienellä risulla betoniporsaaseen. ”Ohhoh, mites se nätti tyttö tuolla lailla kiroilee?” Kysyisin.

Vierailija
44/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin kovaan ääneen ja sanoisin hyh hyh eihän tässä kohdin pysty hengittää

Vierailija
45/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli20 kirjoitti:

Surullista nähdä --

että jotkut eivät osaa pysyä keskustelun aiheessa, vaan spämmäävät vainoharhaista julistustaan joka ketjuun.

Vierailija
46/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen laittanut toisen käteni selkänojasi takaa ikäänkuin harteillesi ja tuen toisella kädellä edessä istuvan penkkiin sulkien poistumisreittisi. Yritätkö siis mykkänä kiivetä syliini, vai miten toimit?

Sumutan paprikasumutetta naamallesi, ja kiipeän ylitsesi kun uliset maassa päätäsi pidellen. Saattaa olla jotain kehitettävää siinä sun iskutekniikassa jos joudut blokkaamaan ihmisten pakotiet että he joutuvat puhumaan sinulle.

Ei tuo tunnu missään, käytän normaalisti OC:ta deodoranttina. Kauhistelen toki hieman tapaasi sumutella muita matkustajia ja vitsailen että korvaukseksi saisit kyllä nyt lähteä sinne kahville.

Vierailija
47/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekis noin miulle, nii pelästyisi varmaan nii pahasti, et menisin varmaan lukkoon enkä saisi sanottua mitään. :/ Ehkä lähtisin, en tiedä. Varmaan lähtisin juoksemaan karkuun itkien. :D M25

Nössö

Miks sie noin sanot? :o Kyl mie tiedän, et oon nössö, luuseri, pelkuri, nahjus jne. :) M25

Vierailija
48/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli20 kirjoitti:

Tässä vaiheessa mietit, että kirjoituksessa ei ole järkeä

Sait sentään jotain oikein.

Vierailija
49/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Tirvaisen nyrkillä tielläni olevaa kättä ja kiroan isoon ääneen.

-eri

Pieni hento naiskätesi heilautus on kuin löisit pienellä risulla betoniporsaaseen. ”Ohhoh, mites se nätti tyttö tuolla lailla kiroilee?” Kysyisin.

Mulle on moni sanonut, että mulla on miehen kourat, että se siitä hennosta 😂 Ja kiroilun kuulee kaikki ja joku tulee heittämään sut pihalle.

Vierailija
50/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Menen paniikkiin, huudan, potkin, lyön ja puren. Siinä vaiheessa bussinkuljettaja tulee apuun tai joku sivullinen soittaa poliisit paikalle.

Ssshh, ei mitään hätää! Halaan sinua ja silitän hiuksiasi rauhoitellen sinua.

Vierailija
51/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksi joku kutsuisi viisikymppistä naista "tytöksi" ja ääneen sanoisin "Ei kiitos"

Vierailija
52/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rölli, mutta aivan kauheaa, jos tällainen tyyppi tulisi jossain ahdistelemaan. Hyi.

Vierailija
53/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua.

-emmi24

Vierailija
54/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Menen paniikkiin, huudan, potkin, lyön ja puren. Siinä vaiheessa bussinkuljettaja tulee apuun tai joku sivullinen soittaa poliisit paikalle.

Et ehdi, koska tässä vaiheessa vartijat tai poliisit kiskovat sinut irti minusta ja laittavat sinulle käsiraudat.

Vierailija
55/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sinäkin kaivautua reaalimaailmaan sieltä sota-ajan suomifilmeistä. Moderni intersektionaalisenfeminismin läpäisemä "tiedostava" nainen ärsyyntyy ja tuntee olonsa ahdistelluksi tutustumisyrityksistäsi. 

Mene tinderiin, jos seuraa haluat. Sovit "treffit" ja eka juotte kupillisen kahvia ja ehkä viiniä kevyen smalltalkin kanssa ja ei kun peitto heilumaan.

Moderni suominainen ei kaipaa flirttiä tai romantiikkaa.

Vierailija
56/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Luulet, että paniikissa oleva antaa silitellä 😂 missä fantasiassa sä elät?

Vierailija
57/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Reagoisin

>tulen

>toteaisin

Opettele suomea, v itun tauno.

Vaikka provohan tämä on.

Minä en puhu täydellinen suomi, koska en ole syntyperäisesti suomalainen. Annatko tämän kielellisen heikkouteni minulle anteeksi?

Kyllä olet täysin suomalainen, kun Taunoa tarjoat. Sivusta

Vierailija
58/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Et ehdi, koska tässä vaiheessa vartijat tai poliisit kiskovat sinut irti minusta ja laittavat sinulle käsiraudat.

Missä mielikuvitusmaailmassa sinä elät? Tässä vaiheessa ei puhelu ole edes yhdistynyt vielä häkepäivystäjälle. Olet hysteerinen joten yritän tyynnytellä sinua silittelemällä ja halaamalla sinua rauhallisesti.

Vierailija
59/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle pusuisit, niin olisit todennäköisesti spuge. Joten ei kiitos.

Vierailija
60/69 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suopihan sitä yhet kahavit keittöö.

T. Rauha 85v