Nainen: Miten reagoisit jos tulen istumaan viereesi bussissa tai puistonpenkillä ja toteaisin:
Mitäs tyttö? tai "Hei olen Tauno, lähettäiskö kahville?". Miten reagoisit tai vastaisit?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
T yperys.
Olisipa tyly vastaus
Jos tunnelma on jännnittävä tulee perhosia vatsaan ja lähden mukaan. Tavalliselle miehelle vastaus on aina ei.
-N27-
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnelma on jännnittävä tulee perhosia vatsaan ja lähden mukaan. Tavalliselle miehelle vastaus on aina ei.
-N27-
Yes! Mä nimittäin en ole tavallinen mies
”Ei kiitos”. Todennäköisesti lähtisin pois, en halua istuskella tuollaisten Taunojen vieressä sen enempää, yleensä eivät ymmärrä kieltäytymistä ja jäävät jankkaamaan asiaa, luultavasti myös suuttuvat ja alkavat haukkua kun heidän ehdotuksilleen ei nainen lämpenekään.
Aiheesta tulee varmasti juttua Iltasanomiin, koska bussikeskustelu katosi palstalta.
Vierailija kirjoitti:
”Ei kiitos”. Todennäköisesti lähtisin pois, en halua istuskella tuollaisten Taunojen vieressä sen enempää, yleensä eivät ymmärrä kieltäytymistä ja jäävät jankkaamaan asiaa, luultavasti myös suuttuvat ja alkavat haukkua kun heidän ehdotuksilleen ei nainen lämpenekään.
En suuttuisi, mut on taktiikka tuohon, mikä saattaisi herättäisi sun äidin vaistosi ja suorastaan kutsuisit mut takaisin tyyliin "no olkoon menneeksi käydääs kahvilla".
>Reagoisin
>tulen
>toteaisin
Opettele suomea, v itun tauno.
Vaikka provohan tämä on.
Sanoisin, että joo, jos ei haittaa että mulla on mies, lapsia ja jo yksi salainen rakastaja. Siis olettaen, että viehättäisit mua. Jos et viehättäisi, sanoisin että ei kiitos, olen varattu.
Poistun paikalta sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
>Reagoisin
>tulen
>toteaisinOpettele suomea, v itun tauno.
Vaikka provohan tämä on.
Minä en puhu täydellinen suomi, koska en ole syntyperäisesti suomalainen. Annatko tämän kielellisen heikkouteni minulle anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Sitten minä tulen perääsi ja vaatisin kuulla vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suuttuisi, mut on taktiikka tuohon, mikä saattaisi herättäisi sun äidin vaistosi ja suorastaan kutsuisit mut takaisin tyyliin "no olkoon menneeksi käydääs kahvilla".
Nuo taktiikat tehoaa ainoastaan siellä sun päänsisäisessä fantasiamaailmassa, oikeassa elämässä naisia ei voisi sun seura vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo taktiikat tehoaa ainoastaan siellä sun päänsisäisessä fantasiamaailmassa, oikeassa elämässä naisia ei voisi sun seura vähempää kiinnostaa.
Kyllä ainakin seksiseura tuntuu kiinnostavan
”Mitäs tyttö” joo, mä lähtisin pois siitä sanomatta yhtikäs mitään sulle.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten minä tulen perääsi ja vaatisin kuulla vastauksen
Soitan poliisit, saat vastauksen niiltä.
Miten te tämmöiseenkin lähdette mukaan..
Hahaha.
T yperys.