Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppia ei kiinnosta raskauteni :(.

Vierailija
18.11.2013 |

En halua vaikuttaa itsekkäältä, enkä tarkoita että kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita siitä että olen raskaana. 

Olen kohta puolessavälissä raskaana. Kun kerroimme miehen perheelle raskaudesta niin anoppi hädintuskin onnitteli, ja sitten tokaisi ettei kannata vielä iloita kun ei tiedä mitä voi tapahtua (tarkoitti keskenmenoa)

Hän ei ole koko raskausaikanani kommentoinut mitään raskaudestani. Ei vatsani pyöristymistä, ei kysellyt neuvoloista eikä siitä onko kaikki hyvin.

Tämä on anopin neljäs lapsenlapsi. 

Ihmetyttää vain kun olemme kuitenkin viikottain tekemisissä eikä hän noteeraa raskauttani millään lailla. Muut lähipiirini naiset (läheiset ja ei niin läheiset) ovat kovin kiinnostuneita raskaudestani (meidän ensimmäisemme). Välillä ihmetyttääkin kuinka raskaus saa ihmiset kyselemään mitä henk. kohtaisimpia asioita :D.

Olisin luullut että anoppi on lapsirakas kun on eskarissakin opena.

Miten teidän anoppinne ovat kommentoineet raskauksia? ovatko noteeranneet? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus voi olla odottajalle kaiken keskipiste mutta se ei ole sitä muille, heillä on oma elämä.

Olen itse raskaana, rv 30, ja hemmetin iloinen siitä, että kanssani keskustellaan samoista asioista kuin ennenkin eikä hössötetä raskaudestani. Sama juttu kun lapsi syntyy; ihanaa puhua aikuisten juttuja ja vaihtaa mielipiteitä eikä vain puhua lapsesta.

En vaadi enkä odota mitään erityiskohtelua raskauden takia; raskaus ei ole sairaus ja elän elämääni aivan samalla tavoin kuin ennen raskauttani.

Vierailija
42/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako raskautesi appea? Onko kysynyt, missä asennossa sai alkunsa ja pitikö kauan yrittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raskaus on henk.koht. asia, eikä siitä kuulu kysellä! Musta olisi ollut todella epämiellyttävää, jos anoppi olisi udellut jotain mun neuvolakäynneistä tms. raskauden aikana. Eli mielestäni anoppisi käyttäytyy normaalisti ja hyvien tapojen mukaisesti.