G: Vitsi, joka viimeksi nauratti?
Minulla tämä:
Mikä on reippauden huippu?
Kun aamulla heräät herätyskelloon ja innoissasi hihkaiset "VIHDOINKIN".
Luin tuon tänään seiskasta (kyllä) ja se jaksoi hymyilyttää pitkään..=)
Kommentit (50)
Savolainen supersankari: Vituiks män
Q: What was Beethoven’s favorite fruit?
A: BA-NA-NA-NAAAAAA!
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)
Mitä eroa on E.T.llä ja aviomiehellä? E.T. soitti kotiin
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
sori, mulla on lukihäiriö
Lapsisääski ja äitisääski oli lentelemässä, kun he näkivät kärpäspaperia. Lapsisääski kysymään, että mikä tuo on. "eipäs nyt takerruta siihen" vastasi äitisääski
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:38"]Saman kadun varrella oli toiselta mieheltä kuollut vaimo ja toiselta varastettu polkupyörä. Pappi meni vahingossa väärään osoitteeseen ja sanoi talon isännälle:
- Esitän surunvalitteluni menetyksenne johdosta
Siihen mies:
- No ne ei sen niin vakava juttu ole. Olihan se jo vanha romu, kun takaa pumppas niin kokoajan edestä pihisi. Mutta olisihan sillä noi nuoret sällit voineet harjotella.
[/quote]
Mä keksin tähän jatkoa ;) Poliisi menee sen miehen ovelle, jolta kuoli vaimo, ja sanoo "Ei sitä kyllä enää voi polkea, kannattaa etsiä uusi". No okei huono oli, olen surkea vitsinkertoja.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:15"]Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
[/quote]
Kasvisyöjäihmissyöjien :DDd
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:05"]
Q: What was Beethoven’s favorite fruit?
A: BA-NA-NA-NAAAAAA!
[/quote]
Banaani? En tajuu...
Miksi blondi istuu pöntöllä ja syö purkista lääkkeitä?
Purkissa luki: otettava tarpeen tullessa.