G: Vitsi, joka viimeksi nauratti?
Minulla tämä:
Mikä on reippauden huippu?
Kun aamulla heräät herätyskelloon ja innoissasi hihkaiset "VIHDOINKIN".
Luin tuon tänään seiskasta (kyllä) ja se jaksoi hymyilyttää pitkään..=)
Kommentit (50)
Savolainen supersankari: Vituiks män
Q: What was Beethoven’s favorite fruit?
A: BA-NA-NA-NAAAAAA!
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)
Mitä eroa on E.T.llä ja aviomiehellä? E.T. soitti kotiin
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)
sori, mulla on lukihäiriö
Lapsisääski ja äitisääski oli lentelemässä, kun he näkivät kärpäspaperia. Lapsisääski kysymään, että mikä tuo on. "eipäs nyt takerruta siihen" vastasi äitisääski
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:38"]Saman kadun varrella oli toiselta mieheltä kuollut vaimo ja toiselta varastettu polkupyörä. Pappi meni vahingossa väärään osoitteeseen ja sanoi talon isännälle:
- Esitän surunvalitteluni menetyksenne johdosta
Siihen mies:
- No ne ei sen niin vakava juttu ole. Olihan se jo vanha romu, kun takaa pumppas niin kokoajan edestä pihisi. Mutta olisihan sillä noi nuoret sällit voineet harjotella.
[/quote]
Mä keksin tähän jatkoa ;) Poliisi menee sen miehen ovelle, jolta kuoli vaimo, ja sanoo "Ei sitä kyllä enää voi polkea, kannattaa etsiä uusi". No okei huono oli, olen surkea vitsinkertoja.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:15"]Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?
- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)
[/quote]
Kasvisyöjäihmissyöjien :DDd
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:05"]
Q: What was Beethoven’s favorite fruit?
A: BA-NA-NA-NAAAAAA!
[/quote]
Banaani? En tajuu...
Miksi blondi istuu pöntöllä ja syö purkista lääkkeitä?
Purkissa luki: otettava tarpeen tullessa.