Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Vitsi, joka viimeksi nauratti?

Vierailija
17.11.2013 |

Minulla tämä: 

Mikä on reippauden huippu?

Kun aamulla heräät herätyskelloon ja innoissasi hihkaiset "VIHDOINKIN".

 

Luin tuon tänään seiskasta (kyllä) ja se jaksoi hymyilyttää pitkään..=)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blondi istuu pöntöllä ja syö purkista lääkkeitä?

Purkissa luki: otettava tarpeen tullessa.

Vierailija
42/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen supersankari: Vituiks män

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: What was Beethoven’s favorite fruit?

A: BA-NA-NA-NAAAAAA!

Vierailija
44/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?

- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)

Vierailija
45/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on E.T.llä ja aviomiehellä? E.T. soitti kotiin

Vierailija
46/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?

- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)

 

sori, mulla on lukihäiriö 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsisääski ja äitisääski oli lentelemässä, kun he näkivät kärpäspaperia. Lapsisääski kysymään, että mikä tuo on. "eipäs nyt takerruta siihen" vastasi äitisääski

Vierailija
48/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:38"]Saman kadun varrella oli toiselta mieheltä kuollut vaimo ja toiselta varastettu polkupyörä. Pappi meni vahingossa väärään osoitteeseen ja sanoi talon isännälle:

- Esitän surunvalitteluni menetyksenne johdosta

Siihen mies:

- No ne ei sen niin vakava juttu ole. Olihan se jo vanha romu, kun takaa pumppas niin kokoajan edestä pihisi. Mutta olisihan sillä noi nuoret sällit voineet harjotella.
[/quote]

Mä keksin tähän jatkoa ;) Poliisi menee sen miehen ovelle, jolta kuoli vaimo, ja sanoo "Ei sitä kyllä enää voi polkea, kannattaa etsiä uusi". No okei huono oli, olen surkea vitsinkertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:15"]Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen joutuivat kasvisyöjäihmissyöjien vangeiksi.jonkin ajan kuluttua suomalainen päästettiin vapaaksi vapaaksi mutta ruotsalainen ja norjalainen päätyivät pataan. Miksi?

- Ruotsalaisella ja norjalaisella oli jalkasieni :-) (koulaisvitsi)
[/quote]

Kasvisyöjäihmissyöjien :DDd

Vierailija
50/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:05"]

Q: What was Beethoven’s favorite fruit?

A: BA-NA-NA-NAAAAAA!

[/quote]

Banaani? En tajuu...