Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Vitsi, joka viimeksi nauratti?

Vierailija
17.11.2013 |

Minulla tämä: 

Mikä on reippauden huippu?

Kun aamulla heräät herätyskelloon ja innoissasi hihkaiset "VIHDOINKIN".

 

Luin tuon tänään seiskasta (kyllä) ja se jaksoi hymyilyttää pitkään..=)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja pappa pelasivat jalkapalloa. Pappa hävisi. Etsintöjä jatketaan.

Tää vitsi naurattaa aina.en ymmärrä!:D

Vierailija
22/50 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen oli tuotu teloitettavaksi. Teloittaja kysyi mikä oli rosvon viimeinen toivomus.

- Saisinko Xylitol-hammastahnaa

- Miksi? Ihmetteli teloittaja

- Se estää reikien syntymisen, vastasi rosvo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä vastauksesta ei nyt ole kenellekään iloa, kun tuo ap:n vitsi nauratti viimeksi :)

Vierailija
24/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko "Iltasanomat sensuroi!" ja luin sen perään aloituksen, jossa valitettiin, kun lehti ei ollut julkaissut asiallisesti kirjoitettua haukkua jostain jutusta. 

Vierailija
25/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin just Sara Siepin instagram kuvia ja siellä oli piirrety pää joka mietti että taidan jäädä tänä iltana kotiin. Alhaalla peukutuksissa maksa ja lompakko "tykkää".

Vierailija
26/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hinttiä ajeli taksilla. Niitä alkoi pierettämään ja he kysyivät taksikuskilta, saisko ne pierrä. Taksikuski vastasi, että mikäs siinä. No, he rupesivat piereskelemään ja kuului "fffffffhhhh ja vhhhhhfff." Siinä sitten alkoi myös taksikuskiakin pierettämään ja siltä pääsi oikein kireä pieru "ppprrrrttt." Homot rupesivat huutamaan:
neitsyt, neitsyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tuossa ap:n vitsissä olla joku merkitys jota en heti hoksaa..

 

vai onko se vain noin tylsä vitsi?

 

kiitos =)

Vierailija
28/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on ruotsalaisella ja käkikellolla? Käkikello vedetään edestä ja se sanoo tiktak..ruotsalaista vedetään takaapäin ja se sanoo taktak..:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun vitsi poistettiin?!?

Vierailija
30/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä olen viimeksi ääneen nauranut, mutta hymähdyksen aiheutti hetki sitten ketjun otsikko "ostatteko exällenne joululahjan?", kun kävin mielessäni lyhyen ajatusleikin kuinka se tilanne menisi... Juu en osta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen kummemmin, mutta nauroin kunnolla viime viikon Hyvät ja HuonoT Uutiset -ohjelmaa. Miika Nousiainen ja Tuomas KYrö ova ihan huippuja!

Vierailija
32/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ruotsalaisten suosituin seuraleikki? siihen tarvitaan kaksi leikkijää, joista toinen menee peiton alle ja toinen yrittää arvata kumpi siellä peiton alla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapporossa oli majoitukset laskettu väärin ja Juha Mieto joutu nukkumaan Kirvesniemien huoneessa, no Marja-Liisa poikien väliin. Aamulla Harri ja Juha oli pöllämystyneen näkösiä ja ihmettelivät nähneensä seksiunia ihan ku poikana. Marja-Liisaki ihmetteli näkemäänsä unta "Mie hiihin ja hiihin, mutta sitten sauvat suli käteen...

Vierailija
34/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:58"]Kolme mummoa körötteli moottoritiellä kahtakymppiä. Poliisi pysäyttti ja kysyi mikä hätänä. Mummo sanoi ajavansa rajoituksen mukaan, ja näytti kylttiä, jossa luki 20. - Rouva hyvä, se on tien numero! Takapenkin kaksi mummoa istuivat ihan hiljaa ja puristivat käsilaukkuja sylissään. - Onko siellä takapenkillä kaikki hyvin, kysyi poliisi. - Juu, nyt on. Mutta äsken ajettiin tietä numero 280, vastasi toinen mummo silmät suurina.
[/quote]
Tälle mä repesin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why Snape teaches potions and not herbology?
-His lily died

Vierailija
36/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi pysäyttää taksikuskin ja kävelee auton viereen, kuski avaa ikkunan.
"Tuli ajettua aika reipasta ylinopeutta."
"Ei se mitään haittaa, kyllä minäkin joskus ajan."

Vierailija
37/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen meni baariin ja tilasi tiskillä oluen. Baarimikko valutti olutta tuoppiin ja sanoi kärpäselle: -Meillä on muuten sun niminen drinkki.
Kärpänen: -Ai Risto vai?

Mä putosin ihan totaalisesti, kun kuulin tän. On niin huono, että on jo hyvä. :D

Vierailija
38/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:38"]Saman kadun varrella oli toiselta mieheltä kuollut vaimo ja toiselta varastettu polkupyörä. Pappi meni vahingossa väärään osoitteeseen ja sanoi talon isännälle:

- Esitän surunvalitteluni menetyksenne johdosta

Siihen mies:

- No ne ei sen niin vakava juttu ole. Olihan se jo vanha romu, kun takaa pumppas niin kokoajan edestä pihisi. Mutta olisihan sillä noi nuoret sällit voineet harjotella.
[/quote]
Tämä! :`D

Vierailija
39/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus

Vierailija
40/50 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että ET oli feministi?
No sehän näyttää ihan siltä.