Minkä ikäisille DEMI-lehti sopii?
Minun 10 ja 12 vuotiaat tyttöni haluaisivat alkaa tilamaan kyseistä lehteä. Siskontyttö 13v. Tilaa sitä ja hänen lehtiään tytön on lukeneet. Onko suunnattu vähän isommille? Vaikuttaa ihan mukavalta nuorten/lasten lehdeltä.
Kommentit (23)
10-16 vuotiaille suunnilleen sopiva, sanoisin. Itse luin n.11-16 vuotiaana. Lukioikäisenä kasvoi lehden kohderyhmästä yli.
Itse pohdin tilaamista 13v tytölle mutta vaikuttaa jotenkin vanhemmille suunnatulta lehdeltä.
Anteeksi kirjotusvirheet. Olen puhelimella.
Ap
Anteeksi kirjotusvirheet. Olen puhelimella.
Ap
Kyll taitaa olla sopiva tuon ikäisillekin, jos tytöt vaan tykkää lukea
mä luulen että juuri tuosta alkaen, varmaan 11-16-vuotiaille sopivin.
11-16 olisin tullut ehdottamaan minäkin. Joillekin 16-vuotiaillekin voi olla liian lapsellinen.
Kyllä tuon ikäisille ainakin sopii. Itse kävin yläaste- ja varmaan vielä lukioikäisenäkin kirjastossa lukemassa Demi-lehtiä. Ehkä siinä lukion alussa 16-vuotiaana alkoi tuntua jo liian lapselliselta.
Ostan nyt vaikka loppuvuoden irtonumeroina ja tilaan ens vuodeks. Tytöt on oikeita lukutoukkija.
ap
Meidän 11 ja kohta 13 vuotiaat lainasivat noita kesällä kirjastosta, oli minusta ihan asiallinen lehti. Demin nettisivut taitaa olla aika suositut, siellä jutut aika eri tasoa. Siis vastaa tätä av tasoa, mutta teinit kirjoittelee. :) Nyt tilasin tuon lehden tytöille joululahjaksi.
Itsekkin demin sivuja olen käynyt katsomassa ja sinne en tyttöjä päästä vaikka ne asiat tytöt jo tietää.
Ap
Itsekkin demin sivuja olen käynyt katsomassa ja sinne en tyttöjä päästä vaikka ne asiat tytöt jo tietää.
Ap
Demi on suunnattu teini-ikäisille tytöille eli 12-19, tosi fiksu lehti, kannatan!
On hienoa tykätä vähän vanhemmille suunnatuista asioista. Tilaa tytöille vaikka Olivia tai Kodin kuvalehti, ettei Sinua pidetä lapsellisten tyttöjen äitinä.
15-vuotiaasta ylöspäin. Lehdessä on kuitenkin myös mm. seksiin liittyviä juttuja.
En antaisi 10-vielä, aloin tilata tytölle 6.luokan keväällä. Sopii teineille.
Voikun demi oli ollut olemassa sillon kun mä olin teini, mut sillon oli vaan sinäminä ja suosikki
Joku taisi jo sanoakin tän, mutta mun mielestä myös se lehti varmaan sopii jo sun lasten ikäsille, mut sinne nettifoorumille en kyllä päästäis :D siellä liikkuu yllättävän paljon yli parikymppisiäkin ja jutut on jo sitä tasoo ettei ehkä tee hyvää ton ikäsille. Se lehti on vähän nuoremmille, esim. itse en enää pariin vuoteen oo sitä tilannut.
T. 17v. demittäjä
Ps. jos mietitte niin mulla ei ole lapsia, oon vauva-foorumilla koska näitä keskusteluja on vaan niin hauska lukea etten voi vastustaa kiusausta :D
10-14 v sopiva.. itse luin suunnilleen tuon ikäisenä, mutta 9. Luokalla oli jo liian lapsellinen lehti.