Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyytymättömyys suhteessa

Vierailija
17.11.2013 |

Olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa vuoden verran ja viimeiset kuukaudet ovat olleet yhtä helvettiä.

Hänestä on yhtäkkiä tullut todella vaativa minua kohtaan. 

Olen n. 180cm pitkä ja painan n. 75 kiloa ja käyn melkein päivittäin salilla ja kuntoilen muutenkin päivittäin ja olen mielesäni melko hyvässä kunnossa mutta naisen mielestä minun tulisi laihduttaa melkein 20 kiloa ja hänellä tuntuu olevan jokin ihanne laihuuteen vaikka hän on itsekkin melko(todella) tukevassa kunnossa ja hän ei oikeastaan harrasta minkäänlaista liikuntaa. Kun hän tulee töistä hän vain röhnöttää sohvalla ja katsoo kun minä hoidan pakollisia kotiaskareita.

Hän on tosiaan suhteemme aikana lihonut n.20 kiloa, en tiedä että ymmärtääkö hän sitä itse mutta kyllä sen ainakin muut ovat huomanneet.

Tykkään tehdä ruokaa ja teen yleensä melko terveellisiä ruokia ja kun pyydän hänet syömään niin hänellä ei ole nälkä ja tunnin sisään hän lähtee jonku ystävänsä kanssa syömään johonkin hesburgerin tapaiseen paikaan. "Minun ruokani ovat niin epäilyttävän näköisiä"

Kun hän on kotona niin hän kirjaimellisesti jättää tavaransa sinne minne ne sattuvat jäämään jonka jälkeen minä innoissaan siivoilen tavaroita pois. Hän kuitenkin kertoo ystävilleen tarinoita joissa hän tekee aina ruuat ja siivoilee.. yms. mutta kuitenkaan suhteemme aikana en ole nähnyt hänen kertaakaan imuroivan ja vissiin 3 kertaa hän on tehnyt ruokaa.

Mikä voisi auttaa tässä suhteessa kun haluisin kuitenkin suhteemme toimimaan ja ei tästä tunnu tulevan mitään. En jaksaisi kovinkaan kauan olla suhteessa jossa olen 6-16 töissä ja illaksi tulee toinen työ kotiin. Olemme käyneet kylpylöissä joissa on ollut ihan mukavaa mutta sielläkin tuntuu että heti kun pääsee kotiin niin sama jankutus jatkuu.

Tyttöystäväni on tosiaan 160cm pitkä ja painaa n.80 kiloa joten ei hänkään kovin hyvässä kunnossa ole mutta minä kuitenkin hyväksyn hänet omana itsenään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla