Vääryys jos Raakel ja Jani voittaa
Nehän tippuivat jo kerran.
Harrille olisi voiton suonut mielellään, nyt äänet menee Manuelalle ja Matille.
Kommentit (21)
Samaa mieltä. En kyllä äänestä ketään mut toivon et Manuela voittaa.
Raakelin putoaminen oli oikeusmurha muutenkin. Voitto hänelle!
Komppaan nelosta, olin aivan tyrmistynyt kun eivät alunperin päässeet jatkoon. Koko kauden paras pari! Toivottavasti voittavat. Go Raxu ja Jani!! <3
öööh miten niin, raxu osaa tanssia, manuela jännittää ja yrittää liikaa ja koikkelehtii jäykkänä
Ovat tosiaan nyt tanssimassa vain ja ainoastaan Harrin loukkaantumisen vuoksi, joten toivon Manuelan ja Matin voittoa. Matti on ihan loistava, olisi saanut voittaa Manuelan kanssa vaikka Harri olisikin päässyt tanssimaan.
Jokainen palstamammahan tanssisi raskaana todella kevyesti ja sulavasti :)
Raakel ja Jani on loistavia. En voi tajuta väitteitä siitä että tuomarit olisivat puolueellisia. Eivät ole, ei kai ne ´nyt nimenaomaan tanssituomareina voi antaa huonompia pisteitä paremmin tanssiville??? Nätteys, nuoruus, söpöys ja äitiyspisteet ovat erikseen. JOs Manuela voittaa se voittaa noilla ulkotanssillisilla yleisönherutuspisteillä. Ja Matti Puron faniäänillä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:41"]
öööh miten niin, raxu osaa tanssia, manuela jännittää ja yrittää liikaa ja koikkelehtii jäykkänä
[/quote]
Mutta Manuela pääsi finaalin omilla pisteillään ja äänillään, toisin kuin Raakel, joka on mukana koska Harri joutui jättäytymään pois.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:46"]
Raakel ja Jani on loistavia. En voi tajuta väitteitä siitä että tuomarit olisivat puolueellisia. Eivät ole, ei kai ne ´nyt nimenaomaan tanssituomareina voi antaa huonompia pisteitä paremmin tanssiville??? Nätteys, nuoruus, söpöys ja äitiyspisteet ovat erikseen. JOs Manuela voittaa se voittaa noilla ulkotanssillisilla yleisönherutuspisteillä. Ja Matti Puron faniäänillä.
[/quote]
Miten selität sen että tuo niin loistava ja ihana Raakel TIPPUI jo kertaalleen kisasta?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:41"]
[/quote]
Mutta Manuela pääsi finaalin omilla pisteillään ja äänillään, toisin kuin Raakel, joka on mukana koska Harri joutui jättäytymään pois.
[/quote]
Mutta ei se asiaa silti oikeaksi tee.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:46"]
[/quote]
Miten selität sen että tuo niin loistava ja ihana Raakel TIPPUI jo kertaalleen kisasta?
[/quote]
Helppo: Manuela on niin nätti ja sitten yleisurheilija, twitterissä miehet ja nuoret naiset sitä hehkuttaa. Ulkotanssillista etua.
JEI ne voitti!!!! tää TTK loppu juuri niinkuin toivon :D hahaa :D
Raakel voitti niinkuin pitikin. Jani oot ihqu!
VOI VITTTU. Niin väärin. Hehän tulivat kolmanneksi kun putosivat viime viikolla! Kumpikohan olisi voittanut, jos Harri olisi voinut kisata?
Raakel voitti ja oikeus on toteutunut.
Luulen, että Av-mammalle pahin pala on se että Raakel on läski, olkoonkin entinen sellainen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 20:59"]
Raakel voitti ja oikeus on toteutunut.
[/quote]
Mikä ihmeen oikeus?
Minä en kestä enää sen eukon pärstää joka helvetin lehdessä.
Olen vain kyllästynyt tämän läskin viiden lapsen äidin juttuihin
Mä äänestän Raakelia ja Jania.