Kilpailetko miehesi kanssa kumpi tienaa enemmän? Minä olen sellainen vaimo!
Kommentit (15)
Itse olen opettaja ja mies DI ja hyväpalkkaisessa hommassa.
Mutta tyytyväisiä ollaan molemmat!
ajallisesti töitä. En osaa olla pahoillani mieheni reiluhkosta palkasta vrt minuun.
Ja tässä kilpaillessa, on kummankin palkat mukavasti nousseetkin. Nyt mies taas tienaa 1000 e paremmin ja kun sen bonarit otetaan huomioon tulee palkkaa varmaan 2000 e paremmin. Ja mäkin tienaan ihan kohtalaisesti 4,500 e/kk. Tavoitteena olisi saada pian ainakin tuo 6.000 euroa mutta kun on pienet lapset 3 kpl vanhin 4-v ei paljon juhlita pitkillä työpäivillä.
Suunnilleen saman verran tienataan, mutta yhteiseksi hyväksihän molempien palkka tulee. Joten yhtä iloinen kuin omasta palkankorotuksestani olen myös miehen palkankorotuksesta.
Totta helvetissä, olen pätevä työssäni.
ei paljon juhlita pitkillä työpäivillä.
Mikäli tilanne muuttuu toisin päin, olen vain iloinen.
minäkin olisin iloinen jos mieheni tulot nousisivat vaikka 70 %. Voisin alkaa vetäytyä vähemmälle raadannalle.
tienaan miestäni 50€ enemmän.. =D
Mies tekee lyhennettyä työpäivää
- toisaalta joskus kiusallista maksaa miehen laskuja...
Kiinteä palkka, jos on, ei sitä voi nostaa--
(itse tienaan 3500 e/ kk brutto ja mies yleensä saman, mutta lyhennetyllä työpäivällä noin 1000 e/ kk...brutto)
---
kaupallisella alalla- esim. provisiomyyjä ja yrittäjä voivat nostaa erisuuruista palkkaa myynnin mukaan
Oikeasti olisin pelkästään iloinen jos miehen palkka nousisi mun palkkani tasolle tai sen yli, olisipa vähemmän huolta asuntolainasta.
valitsin itselleni matalapalkkaisen hoitotyön josta pidän siksi että mies tienaa hyvin, se riittää minulle.