Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelit kun olit morsian ja alttarilla?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aloin itkeä heti kun häämarssi kajahti ilmoille :D minulle yleisesti ottaen häämarssit aiheuttaa itkua/tunteita, joten ei ollut ylläri (itkin jopa srk:n järjestämässä vihki-illassa, jossa soitettiin eri häämarsseja ym.). Sitten muistan jännittäneeni sitä, että mitä jos jotenkin astun siitä alttarilta noustessa hameen helman päälle ja koko mekko repeää. En astunut, eikä revennyt ;)