Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko muuttaa lämpöiseen maahaan?

Vierailija
17.11.2013 |

Vihaan talvea yli kaiken. Aina saa palella, uloslähtö kestää ikuisesti kun täytyy ryntätä kymmennen kerrosta päälle.  pimeetä, harmaata, loskaa... Varmasti muutan jonnekin lämpöiseen

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieluiten käärmeettömään.

Vierailija
2/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:53"]

Vihaan talvea yli kaiken. Aina saa palella, uloslähtö kestää ikuisesti kun täytyy ryntätä kymmennen kerrosta päälle.  pimeetä, harmaata, loskaa... Varmasti muutan jonnekin lämpöiseen

[/quote]

Fakta: palstainisijät eivät koskaan muuta yhtään minnekään. Ei ole varaa, ei uskallusta eikä osata ottaa asioita selville jne. Ne on eri ihmisiä, jotka ryhtyvät sanoista tekoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muuttanut ja suosittelen.

Vierailija
4/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ja aiomme se tehdäkin mieheni kanssa kunhan eläkepäivät koittavat. Nyt tienataan rahaa, että voidaan sitten nautiskella. Periaatteessa minua ei haittaa lumi eikä pakkanenkaan, mutta tämä kaamos on kamalaa.

Vierailija
5/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:07"]

Todellakin ja aiomme se tehdäkin mieheni kanssa kunhan eläkepäivät koittavat. Nyt tienataan rahaa, että voidaan sitten nautiskella. Periaatteessa minua ei haittaa lumi eikä pakkanenkaan, mutta tämä kaamos on kamalaa.

[/quote]

Jaa ap oli sitku -ihmisiä. Sitku eläke koittaa, sitku työt loppuu, sitku saadaan säästettyä, sitkusitkusitkusitku, sitkunkitku. Sitku-ihmiset eivät myöskään koskaan muuta minnekään.

Vierailija
6/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliks tuo muka ap? Ja kyllä se on helpompi eläkkeellä muuttaa kuin heti rahattomana.

Vierailija
7/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, koska tykkään talvesta ja kovasta pakkasesta! Oon asunut kyllä vähän aikaa lämpimässä maassa, ja olisi sekin ok, mutta en halua muuttaa ulkomaille, koska lapsiperheellisenä on helpompi olla siellä, missä on sukua ja kontakteja jo valmiiksi.

Vierailija
8/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin haluaisin.

Mutta juu, ei varmaan muuteta koskaan.

Vierailija
9/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin, mutta enpä tule koskaan muuttamaan. Pelkään liikaa hirmumyrskyjä, maanjäristyksiä, tsunameja, tulivuoren purkauksia, pommi-iskuja, skorpioneja, torakoita, myrkkyhämähäkkejä, luteita, rankkasateiden aiheuttamia vesivahinkoja, hankaluuksia joita pitkäksi venyvät sähkökatkot saattaisivat aiheuttaa ja monia monia muita asioita. Näin neuroottisena ihmisenä on parempi kärsiä tätä kurakaamosta hetki ja sitten nauttia taas kesästä (tykkään kyllä kunnon talvikeleistäkin, mutta tämä harmaus on kaameaa)

Vierailija
10/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, mutta olisi erittäin kiva, jos talvet Suomessa eivät olisi niin veemäisiä. :D

Vierailija
11/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:10"]

[/quote]

Jaa ap oli sitku -ihmisiä. Sitku eläke koittaa, sitku työt loppuu, sitku saadaan säästettyä, sitkusitkusitkusitku, sitkunkitku. Sitku-ihmiset eivät myöskään koskaan muuta minnekään.

[/quote]

En ollut ap.

En nyt oikein ymmärrä tämän vastaajan ajatuksenjuoksua. Miksi meidän pitäisi nyt lopettaa työt, joista tienaamme hyvin ja sijoitamme rahaa juuri niin, että meillä on varaa myöhemmin ostaa talo jostain lämpimästä? Meillä on itse asiassa maa ja paikkakuntakin aika pitkälti selvillä.

En yhtään ihmettele ihmisten ylivelkaantumista, kaikki pitää saada nyt heti eikä pitkäjänteisen sääsämisen päälle ymmärretä hölkäsen pöläystä. Ei se ole sitku-elämää, jos on suunnitelma, jonka toteuttaminen tapahtuu aikavälillä x. 

Vierailija
12/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan talvea ja haluaisin olla sen ajan lämpimässä. Euroopassa on hyvin vähän hyviä asuinpaikkoja talviaikaan ja vain Espanjan etelärannikko ja kanaria täyttävät nämä vaatimukset. Kaikkialla muualla kärsitään talvesta ja elämä pilalla. Lämpötila ei saisi koskaan mennä alle 15 asteen päiväaikaan. 

Vierailija
13/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin jos ei tarvitsisi olla työelämässä. Inhottavaa hikoilla jossain toimistossa kun ulkona kaunis sää.

Vierailija
14/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi mun kamalin painajainen. Rakastan syksyn pimeitä iltoja ja kevättalven hankia. Pitäisi täältä lounaasta loskan keskeltä lähteä pohjoisemmas....jonnekin missä on reilusti lunta koko talven. Kesällä lempparilomakohde on pohjois-Norja ja Jäämeren ranta.

Olen asunut yhden talven Floridassa....eli vertailukohdetta on.

Vierailija
15/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, haluaisin että Suomessa olisi aina kesä. En pelkästään inhoa talvea, vaan vihaan sitä.

Vierailija
16/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en kyllä tykkäis siitäkään että jo klo 20 on pilkkopimeää kuten Välimeren maissa kesällä. Eli Suomen pitkät, valoisat kesät ja sitten jossain etelän lämmön alla talvet!

Vierailija
17/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 15:10"]

[/quote]

[/quote]

Sitten kun lapset ovat kyllin vanhoja, muutamme talveksi lämpimään.

Voit ihan rauhassa pahoittaa mielesi itse asiasta tai siitä miten asian ilmaisen, ei kiinnosta.

Vierailija
18/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin, ja muutan. Olemme jo ostaneet miehen kanssa asunnon etelä-Euroopasta. Vuokraamme sitä ulkopuolisille sen aikaa, että saamme asuntolainat maksettua pois ja sitten muutamme sinne. Siellä velaton asunto, ja Suomen kodin myynnistä saaduilla rahoilla elämme. Muutama vuosi tässä menee mutta hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
19/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 17:15"]

Muuttaisin jos ei tarvitsisi olla työelämässä. Inhottavaa hikoilla jossain toimistossa kun ulkona kaunis sää.

[/quote] Sivistysmaissa ( ja muuallakin) on asuin- ja tyotiloissa keskusilmastointi ja sita kaunista ilmaa kestaa 300+ paivaa vuodessa, kylla siita kerkeaa nauttimaan.

Vierailija
20/52 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 17:35"]

Muuttaisin, ja muutan. Olemme jo ostaneet miehen kanssa asunnon etelä-Euroopasta. Vuokraamme sitä ulkopuolisille sen aikaa, että saamme asuntolainat maksettua pois ja sitten muutamme sinne. Siellä velaton asunto, ja Suomen kodin myynnistä saaduilla rahoilla elämme. Muutama vuosi tässä menee mutta hyvää kannattaa odottaa.

[/quote]

Minkä ihmeen takia ostaa asunto??? Vuokrat on olemattomat ja en haluaisi asuntoa riesakseni ja voit myös vaihtaa paikkaa helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi