Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille on niin tärkeää, että nainen harrastaa jotain?

Vierailija
19.09.2020 |

Monelle miehelle on turn-off se, ettei harrasta vähintään riippuliitoa ja surffausta. Elämässä pitää kuulemma olla joku oma juttu tai muuten on ihan tylsä ja persoonaton ihminen.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei se nainen pelkästään roiku miehessä ja vaadi, että kaikki aika vietetään yhdessä, että sillä olisi joitakin omia juttuja myös, että mieskin voisi välillä tehdä niitä omia juttuja

Vierailija
2/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitä että harrastat jotain todella miehistä ja olet hyvä siinä, niin miestä ärsyttää vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastuksia ovat lähinnä vauvapalsta, tosi-tv ja siiderin litkintä niin naiselle tulee jossain vaiheessa tylsää ja alkaa kinuamaan huomiota.

Vierailija
4/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse, että mies eläisi vain sinun kauttasi, eikä hänellä olisi mitään omaa?

Vierailija
5/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten vuoksi tarvitse harrastaa riippuliitoa tai maratonia. Voit harrastaa ja kiinnostua just siitä mistä itse tykkäät tai jättää jotain pois. Anna niiden miesten ahdistua rauhassa. :D

Vierailija
6/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet vääränlaisia miehiä?

Väitän, ettei suurinosa aikuisista miehistä harrasta mitään eikä vaadi sitä myöskään naiselta, mutta sinä olet ilmeisesti sellainen ”Netflixiä ja lenkkeilyä”-tyyppi ja kiinnostut erittäin aktiivisesti harrastavista surffarimiehistä yms.?

Ei sellaiset miehet kiinnostu tavallisista naisista, eli vaihda miesmakua tai ala jännittävämmäksi tyypiksi.

Vierailija
7/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nainen ole vieressä motkottamassa kun mies geimailee gamingtuolissaan.

Vierailija
8/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten vuoksi tarvitse harrastaa riippuliitoa tai maratonia. Voit harrastaa ja kiinnostua just siitä mistä itse tykkäät tai jättää jotain pois. Anna niiden miesten ahdistua rauhassa. :D

En mä ahdistu, mä vaan jätän sut ja siirryn seuraavaan naiseen :,D

Vierailija
9/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ollessa vastasin yhdelle miehelle tuohon kysymykseen että harrastan kakkostyötöni. Se vastasi ettei se ole harrastus.

Aha no ei sitten jos toisella on jotkut tarkat määritelmät mitä "harrastus" saa olla.

Vierailija
10/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä

mies52v

Vierailija
11/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä harrastaa kunhan harrastukset eivät vaadi miehen aikaa epäsuorsn osalistumisen merkeissä. Esim yksi kaverini joutui vasten tahtoaan naisensa teatteripoppoon (harrastajateatteri) kuskiksi ja ei kerta eikä ensimmäinen kun piti olla timpuroimassa jotain lavastusta tms.

Vierailija
12/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse, että mies eläisi vain sinun kauttasi, eikä hänellä olisi mitään omaa?

Jos ei ole harrastuksia elää jonkun toisen kautta? Niin kuin mikä logiikka?

Vierailija
13/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai naisille on tärkeää, että mies harrastaa :D

Vierailija
14/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei se nainen pelkästään roiku miehessä ja vaadi, että kaikki aika vietetään yhdessä, että sillä olisi joitakin omia juttuja myös, että mieskin voisi välillä tehdä niitä omia juttuja

Tässä totuus.

Vierailija
15/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli sanoi aikanaan alkaessaan treffailla naisia, että ketään järkevää miestä ei jaksa kiinnostaa nainen, joka ei harrasta muuta kuin korkeintaan itsensä meikkausta. Kun sellaisilla ihmisillä ei ole mitään sanottavaa, ei mielipiteitä, omia juttuja eikä omia mielenkiinnon kohteita. Niinpä ainoa elämän sisältö on se mies, eikä kukaan jaksa sellaista.

Kiinnostavimmilla naisilla on omat jutut, omat menot ja omia ystäviä. Ovat siis aidosti itsenäisiä ja riippumattomia. Silloin miehen mielenkiinto pysyy yllä, kun voi aidosti kysyä mitä toiselle kuuluu ja mitä tämä on tehnyt. Ja vastaus voi joka kerta olla erilainen ja kiinnostava.

Veli myös neuvoi minua, kun aloin itsekin teininä treffailla poikia, että älä koskaan jätä omia treenejä (tai muuta harrastusta) väliin kunnon takia, koska yksikään kundi ei tekisi niin tytön tapaamisen vuoksi. ”Pistä se kundi odottamaan että sun treenit on ohi.” Ja niin olen aina tehnyt.

Vierailija
16/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta mitään mutta ei se miestä haittaa joka taas itse harrastaa.

Vierailija
17/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mitenkään mahdollista kysyä tätä niiltä miehiltä?

Eiköhän jokaisella ole omat preferenssinsä ja niille ihan omat syynsä. Edes kaksi riippuliitäjää etsivää miestä eivät luultavasti etsi riippuliitäjää samasta syystä, vaan molemmilla on omansa.

Vierailija
18/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista kuullut. 

Onko naisillakin oikeasti tällaisia hassuja luuloja siitä mitä miehet "vaativat" naisilta? Vai trollaatteko? Olisi kiinnostavaa tietää, koska miehillähän on aika paljon vahvoja oletuksia siitä mitä naiset "vaativat" miehiltä - minulle on tietysti miehenä epäselvää ovatko nämä oletukset oikein. Mutta miehenä tiedä, että useimmat naisten täällä esittämät oletukset ovat höpöjä. 

Vierailija
19/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua naista, joka ei mitään harrasta.

M31

Vierailija
20/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi kumppania joka ei harrasta. Tylsää ettei mitään mielenkiintoa mihinkään ole ja lisäksi juurikin tuo että sielläkö se kotisohvalla minua sitten kaiket illat odottelisi.. juu ei. Aika sama mitä harrastaa mutta jotain, kiitos.

Nykyään on hyvä kun miesystävä käy salilla ja itse liikun myös paljon, mm lenkkeilen ja ratsastan. Liikkuva ymmärtää toista liikkuvaa.