Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAUANTAI-ILTA! ... vauvapalstalla. Ikäsi?

Vierailija
19.09.2020 |

Ihan mielenkiinnosta, katsotaanpa minkä ikäistä (ym.) porukkaa pyörii palstalla näin viikonloppuiltana.

Vaikkapa ikä, sukupuoli, onko lapsia (suunnitelmissakaan, vai onko esim. vela), tekeekö tänä iltana enää muuta kuin palstailee. Ammatteja, parisuhdestatuksia, harrastuksia sitten ihan omatunnon mukaan. :D

Ap:n statsit erillisessä viestissä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tääl samalla puhelimella, ku katon AVAlta miun lemppari elokuvaa. :3 Ei oo lapsia, enkä niitä halua. M25

Mikäs siellä pyöriikään, Sormusten herra?

Ap

Juu, Kaksi tornia. :) M25

Vierailija
22/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46. Ja kahta tornia täälläkin katsellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46. Ja kahta tornia täälläkin katsellaan.

Iso yläpeukku! :) M25

Vierailija
24/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28 v nainen. Ammatiltani lähihoitaja ja vuorotöissä, joten kotisohvalla menee tämä ilta että on taas huomenna skarppina. Lapsia ei ole eikä varmaan tulekaan. Mies asuu naapurikaupungissa ja on kotonaan.

Vierailija
25/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32, sinkku, ei lapsia enkä edes halua. Lapsia haluamattomat miehet tuntuvat olevan kiven alla. Vietän siis yksinäni koti-iltaa selaillen nettiä ja jutellen kaverin kanssa.

Vierailija
26/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tääl samalla puhelimella, ku katon AVAlta miun lemppari elokuvaa. :3 Ei oo lapsia, enkä niitä halua. M25

Ap

Haha, muistin vielä, kun aikaisemmin harmittelin missanneeni ykkösosan. Mutta ehkä mä vain suosiolla katselen ne extended-versiot tässä joskus.

Vierailija
27/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haha, muistin vielä, kun aikaisemmin harmittelin missanneeni ykkösosan. Mutta ehkä mä vain suosiolla katselen ne extended-versiot tässä joskus.

Jep, viime viikolla oli Sormuksen ritarit. :) Mie katon ne pidennetyt versiot aina jouluna. Semmonen hölmö tapa. :D Näin kun tulee TV:stä, nii pyrin aina katsomaan. M25

Vierailija
28/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 21v. Katson tässä tv sarjaa mutta keskittymiskyky ei riitä niin paussaan välillä ja teen hetken jotain muuta (eli luen palstaa) ja jatkan taas jaksoa.

Vierailija
29/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme