LAUANTAI-ILTA! ... vauvapalstalla. Ikäsi?
Ihan mielenkiinnosta, katsotaanpa minkä ikäistä (ym.) porukkaa pyörii palstalla näin viikonloppuiltana.
Vaikkapa ikä, sukupuoli, onko lapsia (suunnitelmissakaan, vai onko esim. vela), tekeekö tänä iltana enää muuta kuin palstailee. Ammatteja, parisuhdestatuksia, harrastuksia sitten ihan omatunnon mukaan. :D
Ap:n statsit erillisessä viestissä.
Kommentit (29)
N46. Ja kahta tornia täälläkin katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
N46. Ja kahta tornia täälläkin katsellaan.
Iso yläpeukku! :) M25
Oon 28 v nainen. Ammatiltani lähihoitaja ja vuorotöissä, joten kotisohvalla menee tämä ilta että on taas huomenna skarppina. Lapsia ei ole eikä varmaan tulekaan. Mies asuu naapurikaupungissa ja on kotonaan.
N32, sinkku, ei lapsia enkä edes halua. Lapsia haluamattomat miehet tuntuvat olevan kiven alla. Vietän siis yksinäni koti-iltaa selaillen nettiä ja jutellen kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tääl samalla puhelimella, ku katon AVAlta miun lemppari elokuvaa. :3 Ei oo lapsia, enkä niitä halua. M25
Mikäs siellä pyöriikään, Sormusten herra?
Ap
Juu, Kaksi tornia. :) M25
Haha, muistin vielä, kun aikaisemmin harmittelin missanneeni ykkösosan. Mutta ehkä mä vain suosiolla katselen ne extended-versiot tässä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tääl samalla puhelimella, ku katon AVAlta miun lemppari elokuvaa. :3 Ei oo lapsia, enkä niitä halua. M25
Mikäs siellä pyöriikään, Sormusten herra?
Ap
Haha, muistin vielä, kun aikaisemmin harmittelin missanneeni ykkösosan. Mutta ehkä mä vain suosiolla katselen ne extended-versiot tässä joskus.
Jep, viime viikolla oli Sormuksen ritarit. :) Mie katon ne pidennetyt versiot aina jouluna. Semmonen hölmö tapa. :D Näin kun tulee TV:stä, nii pyrin aina katsomaan. M25
N 21v. Katson tässä tv sarjaa mutta keskittymiskyky ei riitä niin paussaan välillä ja teen hetken jotain muuta (eli luen palstaa) ja jatkan taas jaksoa.